Jump to content

Opvolger voor Aspire Pockex


Carioca

Recommended Posts

Ik ben een beginnend damper, na een 20-tal gerookt te hebben ben ik nu 2 weken overgeschakeld en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt ook geen zin in gehad.

Momenteel gebruik ik een Aspire Pockex met 6mg/ml liquids. Ik wil een toestel voor erbij, mijn oog viel op de Vaporesso Armour Pro, is dit iets voor een iets gevorderde beginner?

 

Graag had ik een tankje groter dan 2ml gehad, dit is wel zo prettig met het uitgaan, 2ml kom ik net de avond niet mee toe en liquid meenemen en hervullen vind ik zo omslachtig.

Ik woon in België, is het nog mogelijk om online tankjes groter dan 2ml te bestellen en kunnen liquids met nicotine ook nog online besteld worden zonder problemen bij de douane?

 

Alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

In België is het niet toegestaan om mods of liquid te bestellen. Veel winkels in Europese landen leveren dan ook niet aan België. Chinese sites leveren wel maar de kans dat de douane het onderschept en vernietigt is aanwezig. Stenen winkel bezoeken dus, kan je meteen wat proberen (als dat is toegestaan in België)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...