Jump to content

Kurmulet #2 by Kurmit.

Recommended Posts

Vandaag heb ik nog een modje van Kurmit om voor te stellen.

Ik heb al eens een Kurmulet modje van hem laten zien maar dit is een andere variant.

De eerste was met DNA75C scherm en had een iets andere vorm en felle kleurtjes, wat de features van deze zijn lees je wel tussen de pics door.

Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles eens up close zien.

Je doet niet enkel mij een plezier maar ook Kurmit door het filmpje even te bekijken, elke view/like/comment onder het YT filmpje is meer dan welkom en kan potentiële klanten voor een Kurmit mod helpen overtuigen om een aankoop te maken.

De eerste Kurmulet had dus een andere chip, fellere kleuren stabwood, iets vlakker front.

Deze is gemaakt uit walnoot hout, een normale DNA75 chip en een meer afgerond front.

Op vraag van mij om geen zichtbare schroeven te hebben op het front heeft hij dat front ook iets dikker moeten maken zodat het langs binnen bevestigd kon worden.

rJAXGUr.jpg

cORsP59.jpg

fOpPpIH.jpg

KyrEBYc.jpg

Z9Te43P.jpg

Bovenaan de geveerde 510 connectie, tot 24mm kan je gebruiken zonder overhang.

DUsODq4.jpg

Batterij plaatsen is hetzelfde als bij de eerste versie, de achterkant van de mod kan je wegnemen want die zit er met magneten op.

Dan heb je de batterij connector en dat systeem is heel simpel om je batterij te wisselen.

Wb57cGr.jpg

x3K8fN1.jpg

De rvs knopjes zijn ook bij deze mod weer zelfgemaakt door Kurmit en gepolijst.

Komeia5.jpg

nHVNyll.jpg

Nog een foto met een 24mm RTA.

gFVH96R.jpg

En een handcheck, en hier zie je dat afhankelijk van de lichtinval het hout donkerder kan lijken.

dOlvZHx.jpg

• Like 10