Jump to content

Welke aroma's om in de buurt van Horny on the roxx pj empire te komen?


Guest provocation4

Recommended Posts

Guest provocation4

Beste mensen,

 

Ik probeer al een paar maanden in de buurt te komen van de smaak van pj empire horny on the roxx.

Op bestelsites staat als beschrijving honingmeloen met vanille ijs en een hint lychee en een cooling effect.

Op de site van pj empire zelf staat cantaloupe met vanille ijs en een hint lychee met cooling effect.

 

Ik heb deze aroma's geprobeert:

 

TPA Cantaloupe

CAP Cantaloupe

CAP Honeydew melon

TPA Lychee

CAP Sweet Lychee

TPA Vanilla bean ice cream

CAP Vanilla bean ice cream

Liquid barn vanilla ice cream

Koolada

WS-23

ethyl maltol

CAP super sweet

 

Ik heb alle combinaties geprobeerd bijvoorbeeld:

 

TPA Cantaloupe 4%

TPA Lychee 1%

CAP Sweet lychee 2%

Liquid barn vanilla ice cream 3%

WS-23 0,5 %

Ethyl maltol cotton candy 0,5%

CAP super sweet 1%

 

Maar niks wat ik probeer komt in de buurt of lijkt op de originele horny on the roxx, die ik wel vaak koop als aroma omdat ik hem zeker lekker vind!

Wat mij ook opvalt is dat hun aroma/eliquid heel donker van kleur word, en al mijn mixes met de ingrediënten hierboven blijven redelijk helder van kleur.

 

Ik hoop dat iemand mij hiermee wilt helpen om dicht in de buurt te komen van deze liquid. Dat hoeft natuurlijk niet 100% hetzelfde te worden maar bijvoorbeeld 80% 90% in de buurt zal fijn zijn.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

[mention=9238]vliegende.cisse[/mention], laat me raden, je gebruikt Tapatalk...

Omdat die mention @Dr.Smoke niet werkt? Tjah, soms werkt het wel, soms niet. Die naar [mention=8828]Steve[/mention] dan weer wel. Mss door het puntje in Dr.Smoke zijn nick.

 

PS: denk dat @Sledge wat aanpassingen deed? (N.a.v. de embedded MP4 problemen) Nu komen de afbeeldingen ook niet meer door..

Link to comment
Share on other sites

Die mention tag komt er dan vanzelf bij omdat de gebruikte nick correct herkent wordt uit de leden vermoed ik. Want ik typ effectief gewoon het @ symbool en dan letterlijk de nick. Waarschijnlijk heeft de interpretor moeite met sommige nicks.
De afbeeldingen komen nu ook weer gewoon door.

Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg wel een melding ondanks het gebrek aan een apestaartje

 

Wat betreft de liquid heb ik geen idee, nog nooit geprobeerd. Koop eigenlijk nooit liquids sinds ik dat spul zelf brouw

 

Kan alleen zeggen dat een kloon maken blijkbaar echt heel erg moeilijk is aangezien er natuurlijk duizenden combinaties qua aroma's en percentages mogelijk zijn. Wellicht kan je de topnote van de meloen vinden en er dan je eigen versie van maken die je lekker vindt. Ik heb qua meloen alleen Wild Melon van Flavorah en die is erg lekker. Succes met je zoektocht

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest provocation4

Wild melon heb ik ook, daar kun je watermalone mee mixen ? Ik hoop dat er nog iemand komt die weet hoe je deze kan klonen, want het is zeker niet te vergelijken met de meeste e liquid. Voor mij de lekkerste e liquid die ik ooit heb geproeft.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...