Jump to content

Vandy Vape Kylin Mesh RTA review.


Jim

Recommended Posts

@Sasdamperte weinig wick in de gaten zou kunnen maar dan moet je hem op de kop houden voor ie gaat lekken gezien deze topairflow heeft.
waar lekt de tank?
is het een orginele of clone

alle oringen nagekeken of deze goed zitten en niet beschadigd zijn. 

Is de 510 pin goed aangedraaid.

Edited by Maurice1974
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mijn idee. die lekt niet zomaar. 

zelf heb ik hem ook, nooit gelekt maar van die mesh was ik snel genezen. wat een gedoe en nooit relaxed mee kunnen dampen. altijd in m’n achterhoofd: krijg ik nu een dryhit of straks. met gewone coils(ook in de mesh tanks) dampt het een stuk fijner?

Link to comment
Share on other sites

Het bubbelglas maakt niet uit, dat moet net zo dicht zitten als het andere glas. Let er wel op dat de o-ringen goed zitten, dus dat je niet een ring een beetje hebt uitgerekt bij het opschroeven zodat ergens een lusje uitsteekt.

Als het door de airflow lekt dan komt er gewoon te veel liquid in het kamertje bij de coil. @Jim legt het goed uit in het filmpje helemaal bovenaan deze pagina. Je moet de wick ook niet  te kort knippen en ook niet echt met een scherp puntje. Als je de wick in de gaten hebt zitten dan moeten die kleine gleufjes naar buiten wel goed zijn afgedekt. Je moet de pincet er nog makkelijk bij kunnen steken (in de grote gaten, niet in die gleufjes :-) ).

En onervarenheid, ach, dat heeft iedereen hoor, die pas begint. Gewoon blijven proberen dan lukt het vast.

Ik heb de Kylin M ook weer even gepakt en blijf het een fijn tankje vinden.

Link to comment
Share on other sites

@Sasdamperook een bubbleglas moet dicht zitten. Als ie uit de airflow lekt heeft dat niets met bubble of normaal glas te maken. Kun je een foto plaatsen van waar en hoe ie lekt en een fototje hoe ie gewickt is.

ik heb hem hier ook , maar nooit last van lekkage gehad

Edited by Maurice1974
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...