Jump to content

Bohrvape Flask pod/AIO review

Recommended Posts

Vandaag een review van een gereguleerd pod/AIO toestel.

Bohrvape noemt het een pod system, maar aangezien je de coils kan vervangen noem ik het zelf een AIO toestel.

Had van deze fabrikant ook nog niet eerder iets van gehoord of getest.

Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles van het toestel eens up close zien.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking.

QLpGoV5.jpg

Wat je nog krijgt buiten het toestel.

FBA8FRP.jpg

De looks van het toestel zijn best OK, het is een vrij plat toestel.

Wat ik dan weer heel mooi vind is de geborstelde zwarte afwerking, dit zou ik graag bij andere mods maar helaas kom je het niet vaak tegen.

D2TbFV8.jpg

a40z8CO.jpg

usJyJxN.jpg

AZNFQoi.jpg

Xtm5Z8F.jpg

FMwA0BH.jpg

Op de zijkant heb je de micro USB poort en erboven zit een gat voor de airflow.

mHnzcjG.jpg

Aan de andere kant heb je de + en - knoppen zitten en ook een gat voor de airflow.

68ZoifT.jpg

Toen ik de mail kreeg voor dit toestel met de features dacht ik van dit gaat nogal iets zijn.

Intelligente chip en veel andere lofzang die ze vroegen om te vermelden in de review, maar zo werkt dat niet bij mij.

Het is gewoon een gereguleerd toestel met drie functies en meer is het eigenlijk niet.

Je hebt de VW mode, hier kan je dus gewoon je wattage aanpassen.

vxM186J.jpg

Of de VV mode, hier pas je het voltage aan.

CPeMMQI.jpg

En een play mode, wat hier juist het fijne aan is weet ik niet buiten dat je de amps kan regelen.

p1ExEtv.jpg

Alles aan het toestel zowel buiten als aan de binnenkant is wel netjes afgewerkt.

FQeQGzg.jpg

Het podje zelf zit strak in de houder en zal niet zomaar loskomen.

De inhoud is 2ml.

tdSAMLn.jpg

De coils zijn drop in coils, die zitten dus gewoon met o-ringen gekneld in het podje.

k0dGFDu.jpg

De foto van de coils is spoorloos verdwenen blijkbaar, achja je kan ze in het filmpje wel grondig bekijken.

Je krijgt dus twee coils bij dit toestel, een DL en MTL coil.

De DL coil is een 0.4ohm mesh coil met toch wel vrij ruime airflow.

De MTL coil is een 1.2ohm ceramic coiltje en hier krijg je toch wel een strakke MTL vape mee.

Nog een handcheck om af te sluiten.

nvpPZLv.jpg

Mijn bevindingen:

- Toestel ziet er wel strak uit en de kwaliteit is meer dan behoorlijk.

- 1150mAh batterij gaat best lang mee met de 1.2ohm coil, met de 0.4ohm veel minder natuurlijk.

- Persoonlijk heb ik liever de 1.2ohm coil, goede strakke MTL trek.

- Smaak is behoorlijk.

- Toestel heeft dus een gereguleerde chip en kan tot 20w gaan, het max aangeraden wattage van de 0.4ohm coil is wel maar 14w.

Wat beter kon:

- Je kan de + en - knoppen niet vergrendelen, je moet het toestel dan ook best uitschakelen als je het in je zakken stopt anders verstel je vast je instellingen.

- Na het opnieuw vullen van het podje ervaar ik wat flooding, dit is wel na enkele hijsen weg maar ervaar het met beide coils dus moet het vermelden.

Geen slecht toestel maar of het echt gaat aanslaan weet ik niet.

Maar elke fabrikant gaat komen met gereguleerde pod systems/AIO's, het is een trend en je zal het de komende maanden nog erg vaak gaan zien.

• Like 7
  • 2 weeks later...

Het is een verdomd goed machientje...

en de batterij gaat te lang mee....:grins

Het enige wat ik er nadelig aan vindt is dat er geen Power lock opzit...

zeker als je linkshandig ermee dampt..is dat weleens vervelend.. ook als je em vbergeet uit te zetten en in je jaszak dumpt is dat vervelend..

dat je de fire button anex scherm behoorlijk ferm moet indrukken vooraleer ze aan het werk gaat..

voor de rest, smaak is goed op MTL - Mesh nog niet geprobeerd...

Goede review, Jim,

Thanx

Het is een nieuw toestel, zal nog even wachten zijn voor ze in China te krijgen zijn.

Dat is ook het probleem met al die pods en AIO's, als je de coils/pods kan vinden koop je ze best in het groot in want vaak zijn ze enkele maanden later nergens meer te krijgen.

Beetje een probleem als er elke dag tien nieuwe toestellen op de markt komen.