Jump to content
tecje

The Sauce LA - 120 mL voor 6,-

Recommended Posts

Posted (edited)

Beste mede dampers,

Ik probeer goede deals te scoren van ongeveer 10 cent per mL incl. verzendkosten en met behulp van Mystery deals / Sample packs lukt dat aardig (tips altijd welkom :)). Het uitproberen is ook de helft van de lol natuurlijk.

Inmiddels mijn 2de bestelling gedaan bij The Sauce LA, en met de huidige 80% deal (Code 80DEAL) kan ik hem zeer aanraden. Er zijn sample packs aanwezig en de vaste smaken zijn 120 mL voor 6,-.

De smaken komen aardig goed overheen met de beschrijving (zie reviews) in mijn Profile RDA.

Het zijn Amerikaanse smaken, dus vrij zoet. Daardoor is het wel nog lekker als MTL / RTA vloeistof, maar natuurlijk dan wat eentoniger.

Klantenservice is super! Mijn eerste bestelling werd door een dwarse bezorger meteen terug gestuurd naar de USA, omdat ik niet thuis was..... We hebben de verzendkosten gedeeld om hem nogmaals te versturen. Daarnaast kreeg ik er nog extra vloeistof bij. Opgegeven commerciële waarde wordt op verzoek aangepast. Edit: Wordt helaas niet meer aangepast i.v.m. regels.

Groet,

Rick

Edited by tecje
Nieuwe info

En hoeveel zijn dan de verzendkosten per ml? 

Daar kan aardig aantikken met spul uit Amerika. Ik begin er niet aan. 

Ik heb gister een bestelling geplaatst voor in totaal 1 liter en was 50,- kwijt aan de verzending. 

Het klopt wel dat dit de prijs verdubbeld, maar met 6,- voor 120 mL haal ik dat voor mezelf eruit. 

Prijs kwaliteit is voor dit bedrijf erg goed.

Maar dan heb je dus  geluk dat het niet door de douane is gegaan. Met pakjes uit Amerika is die kans erg groot , en krijg je in dat geval BTW (ook over de verzendkosten) en inklaringskosten er bovenop. Ik neem dat voor de zekerheid altijd wel mee in mijn berekening. 

Zelf durf ik in Amerika niet meer te bestellen, in de praktijk ben ik dichter bij huis zelden duurder uit. Maar als je een bepaald aroma/Liquid al door een door kent, sowieso wilt hebben, en niet boven de normale prijs uitkomt, kun je zeker een gokje wagen.

Ha ha nee dat geluk heb ik niet. In alle eerlijkheid komt het daardoor dus wel boven de 10 cent per mL uit.

Totale bestelling incl. alles zal uitkomen op ongeveer 14 cent per mL. Voor 10 verschillende smaken niet heel verkeerd, maar het is net waar je voorkeur ligt natuurlijk, je kan bij niemand in de portemonnee kijken.  De smaken lijken op bv Dinner Lady, waarvan een shortfill 15-20,- is (30-40 cent per mL).

Als je je beperkt tot de 120 mL dan ben je voor 840 mL rond de 95,- kwijt incl. alles (verzending 35,-). Ik had er nog wat exoten tussen zitten.