Jump to content

Recommended Posts

Ik vindt het embleem niet meer terug voor een mailtje te doen, bericht zenden, staat normaal boven aan maar tis al een tijdje niet meer zichtbaar,hoe kan ik dat aub terug krijgen, dank u fijn weekend alvast gewenst

Hallo @Rohnny Pollenus

Waarschijnlijk staat de mail op disabled. Volgens mij kan @Sub-Ωhm dat controleren. Dat zal hij zo vast wel voor je doen als hij online is. Even geduld aub.

Ik heb een kleine fb groep geopend,kan of wilt u mee kijken of kan ik Dampforum daar promoten als dat mag of kan van jullie,? wat u antwoord ook mag zijn mijn Respect naar jullie groep is voor altijd, Dank mijn groep noemt THOR MOD S België

Goeieavond Rohnny, leuk dat je een groep over dampen hebt geopend, ik heb zelf geen facebook dus kan geen kijkje nemen, natuurlijk mag jij ons forum op je groep promoten 👍🏻 

Je moet niks 😉, maar een link mag zeker, het is ons een eer.

https://www.dampforum.nu/

👍🏻 

Ook handig wanneer jij hier dan een link zet naar jouw Facebook group.

Alsof SEO 1.0 aan de gang is ;). Maar ik begrijp dat het allemaal goed bedoeld is 👍.

Daar zal ik nog mee wachten met mijn 8 leden die ik heb, wil gewoon een groepje waar wat info opstaat ,al verkoop en ruil groepen op fb genoeg, thanks voor uw begrip, RESPECT voor jullie werk op DAMPFORUM

Ik keek ff maar gebruik die mod zelf niet. Het is jammer dat het een besloten groep is want zo zijn de berichten ook niet te lezen door iemand die eens even wil kijken. Dan is ook de link naar dit forum niet te zien.

Ik zal eens gek doen 😉

heb me aangemeld. 

Heb je in ieder geval een lid meer. 👍

@KeesB ik denk niet dat het open mag ivm regels

31 minutes ago, Sebas said:

dat het niet open mag ivm regels

Zijn we al zó diep gezonken?

Het forum heeft ook een pagina https://www.facebook.com/dampforum/ die toch meer open is, hoewel daar een tijd lang niets is gebeurd.

Posted (edited)

Ben bang van wel. Maar het was een “ik denk” dus was meer een gokje van mijn kant 😉

Edited by Sebas

Ik begreep je wel @Sebas en @Rohnny Pollenus moet het maar zeggen. Vapen lijkt nog erger dan naar de hoeren gaan want dat mag wel open en bloot.

Wat een faecesbook is het toch weer. Misschien begint iemand straks een pagina met zo-leer-je-zuigen speelgoedjes en verkoopt de liquids er bij als smaakjes.

8 hours ago, KeesB said:

Ik keek ff maar gebruik die mod zelf niet. Het is jammer dat het een besloten groep is want zo zijn de berichten ook niet te lezen door iemand die eens even wil kijken. Dan is ook de link naar dit forum niet te zien.

Groep staat openbaar nu, dank