Jump to content

Innokin Gala pod system review.


Jim

Recommended Posts

Vandaag nog een pod system van Innokin onder de loep nemen.

Iedereen kent Innokin wel als een betrouwbaar en solide merk, een merk dat zich meer inzet voor de startende damper dan voor de rebuilders en hoog wattage dampers.

Dit Gala pod system is wel hun eerste podje met autodraw functie, dus je activeert het toestel door gewoon te zuigen in plaats van eerst op een vuurknop te drukken.

De andere features lees je hieronder, ga er dus direct maar aan beginnen.

 

En dat doe ik met een filmpje, hier krijg je alles eens up close te zien en laat ik je de features zien.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view?️/like?/subscribe☑️/comment?️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

 

 

De verpakking bij Innokin is altijd netjes verzorgd.

7qDNEDC.jpg

 

De spares en extra's zijn ook altijd aanwezig alsook het nodige papierwerk.

YUWxiHa.jpg

 

Het toestel zelf heeft een mooie styling en ziet er gewoon netjes uit.

De behuizing is aluminium denk ik en zonder naden, ook de kleur is netjes aangebracht.

Vooraan heb je het Gala logo waar ook een touch sensor zit en onder het logo heb je een led strip.

r5WmFUC.jpg

UpzruSJ.jpg

 

De micro USB aansluiting zit aan de zijkant, via die USB kan je de 500mAh batterij opladen.

qbIt2eR.jpg

 

De led strip die licht dus elke keer op als je een hijs neemt en ook tijdens het laden.

ZggediP.jpg

 

Je kan bij dit toestel de led verlichting veranderen van kleur, dat doe je door drie keer kort en krachtig op het Gala logo te tikken en daarna moet je krachtig schudden met het toestel om een andere kleur te krijgen.

Ook kan je kiezen om gedurende enkele minuten een constante lichtshow te krijgen, dit doe je door vijf keer op het Gala logo te tikken en dan krijg je alle kleuren snel na elkaar te zien en dat blijft dan ook zo aanhouden.

In mijn filmpje zie je hoe dit juist werkt.

Hier enkele van de kleurtjes, ga ze niet allemaal laten zien (filmpje wel).

V9EQESL.jpg

wQY4VFp.jpg

0WUdJMr.jpg

 

Het podje zelf dat zit goed en strak in de behuizing, zal niet zomaar loskomen want ik moet er best aan trekken om het los te krijgen.

zncXsCb.jpg

 

Je krijgt bij dit toestel twee podjes, in de toestel zit standaard de 0.5ohm Plex3D coil en bij de spares zit nog een ceramic podje van 0.8ohm.

O.5ohm bij een 500mAh batterij daar dacht ik eerst van dit gaat niet lang duren voor de batterij leeg is, maar ik was toch aangenaam verrast hoe lang de batterij dit kon trekken.

Beide podjes hebben een inhoud van 2ml.

3vK7R6D.jpg

ZrA8w3S.jpg

 

Vullen doe je door de rubber plug op te lichten want daar zit de vulopening.

KFB07bq.jpg

 

Maar Innokin heeft wel iets leuk bedacht, want soms en met sommige flesjes is het vullen van een podje vaak een ellende.

Ze hebben nu van die vultips gemaakt die je op je flesje kan plaatsen.

Of veel mensen dit gaat gebruiken betwijfel ik maar ze sluiten door deze extra wel uit dat mensen reden hebben om te klagen dat het podje moeilijk te vullen is.

lIO677a.jpg

 

Ook bij dit toestel krijg je een lanyard/koortje om het toestel rond je nek te dragen als je dat wenst.

9QX4SRI.jpg

 

Nog een handcheck om af te sluiten.

WR2qtEv.jpg

 

Mijn bevindingen:

- Heb eigenlijk niks te muggenziften over het toestel want alles werkt naar behoren.

- De trek is voor mij een losse MTL.

- Podje werkt goed en de smaak is degelijk.

- Autodraw is een leuke functie die Innokin voor het eerst gebruikt.

- De led verlichting en functies zijn een leuke extra maar Innokin dringt het je wel niet op want als je wil kan je de led verlichting gewoon uitschakelen.

- Er is dan wel een touch en shake sensor aanwezig in het toestel maar ook dat is niks storend, je moet al stevig tikken op het toestel om die sensor te activeren en dat zal dus niet per ongeluk zomaar in werking treden.

 

Kortom wel een leuk pod system dit.

Ik heb er nog ééntje extra en die gooi ik in een actie, dus mensen die weten hoe die acties werken weten alvast wat ze moeten doen.

  • Like 17
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Oh deze zou echt wat zijn voor mijn vriend in de auto! Heb een simpel tube setje voor hem gekocht maar hij is altijd aan het zoeken naar het knopje in de auto en dat irriteert hem mateloos. Autodraw zou dus ideaal zijn. 

Verder is het ook een mooi ding om te zien en de 0,5 en 0,8 coil ben ik ook erg benieuwd naar. 

Link to comment
Share on other sites

goede review....

 

Mooi volledig systeem van Innokin... In elk geval geen half werk geleverd met deze Gala van Innokin...

ook heel vernuftig die Flesjes-tuit verlengers...

hoop dan ook dat meerdere fabrikanten dit vernuftige idee gaan oppikken, zodat het vullen van de Pods nog makkelijker kan worden....

inplaats van Stompe naald flesjes mee te verpakken die gewoon onhandig en bena onmogelijk in gebruik zijn zodra er meer VG in de sampjes zit...

70/30 PG/vg gaat al net, 60/40 PG/VG wordt al vervelend... en... 50/50 is bena onmogelijk om door te te nauwe naald te drukken...

heb al eens meegemaakt, dat de dop met de te nauwe naald en al van het flesje schoot als een raket.... de troep die je ermee krijgt... pfff... de bijbel ging er achterste voren uit...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Thanks voor de review.

 

Die tip-adapters die je er bij geleverd krijgt is een slimme zet van ze geweest. Ik loop altijd te klooien met mijn te grootte tuitjes of te dikke liquid in een te dun tuitje.
Leuke toevoeging voor bij de pod.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...