Jump to content

Voopoo X-217 review

Recommended Posts

Terug een review van een Voopoo mod, deze mod is wel al enkele maanden op de markt denk ik maar heb die nu pas kunnen testen.

Deze mod is een dual 21700 mod met een kleurenscherm en led verlichting.

Het is ook in samenwerking met Woody Vapes, dat logo staat wel op de mod maar voor de rest is er niet veel info over te vinden.

In het filmpje laat ik je de mod zien en overloop ik het menu eens, ook afmetingen enz kan je hier vinden.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking, eerste wat ik dacht toen ik de doos uit de verpakking nam was van ik hoop dat de mod niet de kleuren heeft als op de doos maar dat was gelukkig niet zo😀

NWwWaEB.jpg

De andere dingen in de doos buiten de mod.

SbRbZaP.jpg

De looks van deze mod staan me wel nog aan, ik heb de glanzende gun metal kleur maar is ook te krijgen in het zwart.

De glanzende kleur daar zal je natuurlijk wel vingerafdrukken enz op zien, dat is gewoon zo en kan je niet vermijden.

cfrBrV4.jpg

PNFkgY5.jpg

rHUoU68.jpg

Degelijke 510 plate en op deze mod kan je atomizers kwijt tot 33mm zonder overhang.

Cen40SS.jpg

Knopjes zijn goed en zoals je ziet is de vuurknop voorzien van een stukje resin.

dL7Lwit.jpg

Onder het scherm de + en - knop en in het midden de selectieknop.

e4Yy73E.jpg

Aan de zijkant hebben ze een stukje carbon fiber wrap gebruikt.

mSX4Qrz.jpg

Ook achteraan is er een stukje resin inleg te vinden.

tUHflke.jpg

Het batterijklepje is degelijk en de scharnier zit niet veel speling op.

jP39EGD.jpg

In deze mod kan je 18650 gebruiken als je de bijgeleverde adapters gebruikt.

Ook 20700 batterijen zullen passen maar dan ga je wel gerammel krijgen als je met de mod schud want de mod is ontworpen voor 21700 batterijen en die zijn dus iets dikker.

Twee 21700 Samsung 40T batterijen heeft mijn voorkeur en dat past zonder probleem.

m1OtLbY.jpg

En dan het menu en het is de eerste keer dat ik een Voopoo mod zie met een leuk kleurenscherm zoals dit.

Alles is duidelijk weergegeven en het scherm is heel helder en ook goed zichtbaar uit zo goed als elke hoek.

Het font is duidelijk leesbaar.

Dit is het werkscherm in VW mode, standaard komt het wel zonder achtergrond en is het gewoon zwart maar je kan 8 verschillende wallpapers kiezen.

em0SE0B.jpg

Rond het scherm heb je dan de led verlichting, ben nooit een fan geweest van lichtjes enz maar heb er ondertussen wel mee leren leven.

Je kan het ook gewoon uitschakelen in het menu als je wil.

HYOgCdR.jpg

Gebruik je de mod enkele seconden niet dan krijg je een klokje te zien, ook hier heb je keuze tussen enkele stijlen van klok weergave.

Je kan dat ook instellen hoe lang dat op het scherm blijft staan etc...

jYF9Ngk.jpg

TC, TCR enz is natuurlijk ook aanwezig.

Of die op punt staat weet ik niet, maar Voopoo hun TC doet het toch steeds goed op hun andere mods en het zou me verbazen moest het hier niet zo goed zijn.

Maar ik ben geen kenner van TC dus kan er niet veel over zeggen.

qN4R0yY.jpg

pV5FTIR.jpg

Dan nog twee pics van andere dingen die je kan aanpassen in het menu, in mijn filmpje overloop ik wel alles eens.

pBriKH0.jpg

fMqLDJR.jpg

Nog een handcheck:

WFIqvV5.jpg

Mijn bevindingen:

- Wel een leuke mod en een dual 21700 had ik nog niet.

- Al bij al is deze mod nog niet overdreven zwaar en groot.

- Alles werkt naar behoren en geen bugs of foutjes gevonden.

- Tot 33mm atomizers zonder overhang, ideaal dus als je liefhebber bent van grote atty's.

- Heel duidelijk en helder scherm, één van de betere kleurenschermen die ik al gezien heb.

Wat beter kon:

- Beetje gerammel van de batterijen als je met de mod schud, je moet al goed schudden dus tijdens normaal gebruik zal je het niet merken maar het is er wel dus moet ik het vermelden.

• Like 16

Laat het maar glimmen hoor! Zo krijgen we een idee van hoe @Jim er uitziet door de reflecties 🙂

Maar eigenlijk hoeft het van mij niet zo te glimmen. Ik vind een 2 x 21700 wel interessant maar een dual battery squonk mod heeft nu een hogere prioriteit.

Een klokje wordt pas interessant als het een dcf-klok is.

Ik ben wel benieuwd of de vuurknop op de platte kant wel fijn werkt.

Hehe ik heb me soms in een rare positie moeten plaatsen om een foto te nemen, en ook in het filmpje zoveel mogelijk proberen vermijden dat mijn kop in de reflectie van de mod te zien was 😀

De vuurknop dat is persoonlijke smaak, zelf heb ik het wel graag als de vuurknop op deze positie staat want ik vuur liever met de duim.

• Like 2
  • Haha 2

Zéér mooi modje , de .bling-bling zal wel een bepaald publiek aantrekken mijn ding is dat niet.

Dual 21700 is wel een luxe ,maar mijn ervaring met een dual 26650 zijn die wel zwaar.

Ik heb door omstandigheden net twee v sticking 530 modjes in mijn bezit en ben goed voorzien.

Weer een mooie review.

@Luc rafc wel deze Voopoo en de Vsticking zijn identiek hetzelfde van formaat en ook zelfde gewicht met batterijen inbegrepen 😀

UdFjQIK.jpg

Edited by Jim
  • Like 2
  • Thanks 1

Mooie Mod en wat ik zo van je begrijp kun je er dus ook van allerlei dingen op uitschakelen want al die ledlampjes hoeven wat mij betreft ook niet. En wat de kleur betreft zou zwart dan ook meer mijn voorkeur hebben. Maar wel fijn dat het een 2 keer 21700 mod is. Ik ga zeker even kijken of ik die ergens kan scoren..... Overigens dan niet voor mijzelf, maar mijn buurman en schoonzoon zullen hier wel blij van kunnen worden denk ik zo.... overigens ook van de bling bling en de ledlampjes en het klokje. 😉