Jump to content

Ervaring smok spiral tank op Vaporesso nano


Guest Bizzy

Recommended Posts

Guest Bizzy

Ik damp al een tijdje met de nano, daarop het standaard tankje. Alleen deze lekt soms en de coils vergaan snel (soms na 3 dagen al). Nu wil ik de smok spiral tank aanschaffen. Wat zijn jullie ervaringen?

Edited by Bizzy
Link to comment
Share on other sites

Smok spirals met fabriekscoils 0.6 en 0.3 ohm weerstanden. Ik vind het een waardeloze tank. Coils moet je gaten in prikken want anders wikt het niet snel genoeg. Qua smaak is het een redelijke tank met de 0.6 ohm coil, de 0.3 geeft weinig smaak af vond ik. Coil leven is kort. Er zijn veel betere tanks op de markt. 

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, het is alweer een tankje van een jaar of drie (of nog ouder) oud, ik heb deze met rba regelmatig opgebouwd voor een vriend.

Kon er zelf maar weinig smaak en voor mijn doen ook weinig damp uit krijgen.

 

Ik zou eerder kijken voor een melo 3, veel meer keuzes in coils en vrijwel overal wel te koop.

Of wat iedereen hier altijd aanraad, een Nautilus, ik heb er helaas nooit eentje gehad dus welke nautilus je dan moet hebben verschijnt hopelijk binnenkort hieronder:

Link to comment
Share on other sites

Standaard staat er een veco tankje op toch? Gebruik zelf een Veco One plus met de euc (ceramic) coils en die gaan echt behoorlijk lang mee. Deze coils al eens geprobeerd? 

 

Daarnaast ook lang de Spirals gebruikt en altijd tevreden geweest met de 0,6ohm coils, zeker qua smaak best prima. Mijn ervaring met deze tank is dus niet hetzelfde als vaper89 hierboven heeft. Wellicht ook afhankelijk van bijvoorbeeld je liquid. Maar moet wel zeggen dat sinds ik over ben RTA/RDA de Spirals steeds minder vaak gebruikt wordt.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er zelf ook prima ervaring mee. Goede smaak, meer een smaaktankje dan een wolken tank eigenlijk. Dampte hem voornamelijk met de RBA maar ook regelmatig met de 0,6 ohm coils. De 0,3 ohm coils vond ik minder. De RBA is wel heel priegelig. Vooral als je niet zulk dik draad gebruikt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...