Jump to content
Hies

Op zoek naar een regulated tube mod

Recommended Posts

Middag saam'n!

Afgelopen week op vakantie geweest en daar mijn Smok Stik icm ORFR Gear achter gelaten als bedankje en om iemand van het roken af te helpen. Ben dus nu op zoek naar een nieuw tube modje.

Gelukkig zijn er de laatste tijd weer wat meer regulated tube modjes op de markt gekomen met een externe batterij. Het handzame van de tube mod vind ik voor onderweg namelijk heel fijn, maar ik wil niet meer zo'n unregulated tube mod als de Smok Stik.

Kunnen jullie een Regulated Tube Mod aanbevelen? Graag eentje die 21700/20700 slikt :).

Alvast bedankt voor jullie hulp!

gr. Hies

https://m.fasttech.com/p/9640559

Of bovenstaande EHPRO mod, collega heeft een en is er erg tevreden mee, alle beveiligingen en toch een mech look.

Die van @Dr.Smoke is wat duurder maar heeft wel een schermpje en wat gereguleerde instel mogelijkheden.

+1 voor de Ehpro 101 pro😉 Looks zijn "geleend" van de Dani 25

8dIYHK5.jpg

Mooie strakke 25mm tube met scherm die je met 1 knop bedient. Tot 75w en TC mocht je dat willen.

Hier met de Peacemaker 25mm single coil RTA.

Posted (edited)

Ik heb de Tesla Punk 86w tube mod. Mooi dingetje, past perfect bij m'n Gear RTA. Het is een simpele mod met alleen Power mode en Bypass mode. Niet veel opties dus maar ik heb 'm puur gekocht omdat ik 'm mooi vind. Hij doet wat ie moet doen en ik ben er wel blij mee. Er gaan wel alleen maar 18650 batterijen in. 

Edited by Pazmaster

Thanks voor jullie reacties!