Jump to content

"Kurmulet" mod by Kurmit.

Recommended Posts

Vandaag laat ik je een mod van het welbekende forumlid Kurmit zien, hij heeft deze mod zelf de naam Kurmulet gegeven dus die naam gebruik ik dan ook.

Het is een single 18650 mod met DNA75C chip en denk de kleinste mod die hij tot nu toe gemaakt heeft.

Dit is geen review zoals ik doe voor Chinees spul, nee ik stel je gewoon de mod voor en mijn persoonlijke mening over het toestel laat ik achterwege.

Beginnen doe ik met een filmpje, hier laat ik je alles eens up close zien.

Je doet niet enkel mij een plezier maar ook Kurmit door het filmpje even te bekijken, elke view/like/subscribe/comment is meegenomen en helpt ons beide.

Het doel van dit filmpje en foto "review" is om Kurmit zijn naam bekend te maken buiten het forum, en daar kunnen ook jullie toe bijdragen...

Dus schrijf een comment op mijn Youtube kanaal, mensen die Kurmit zijn werk bekijken gaan natuurlijk eerst comments en reviews bekijken voor ze iets kopen.

Heb je een social media platform om het te delen doe dat dan gerust.

Deze mod is gemaakt uit een blok hout met de naam karelian burl, ik ben geen kenner van houtsoorten dus google het even als je wil weten wat een karelian burl is.

Zoals je kan zien heb je bij deze mod een paar kleuren, van licht naar donkergroen en van bijna roze naar paars.

De afmetingen van deze mod zijn 40x30x88mm.

kdH3MR2.jpg

gKUIdqK.jpg

zKINvCi.jpg

lR9k53K.jpg

mhk2NS9.jpg

5esX5fq.jpg

De 16mm 510 connectie is ingewerkt in het hout en op deze mod kan je tot 24mm atomizers plaatsen zonder overhang.

kwVJpEi.jpg

De knopjes voor de bediening van de chip zijn door Kurmit zelf gemaakt en gepolijst.

De knopjes zitten ook vlak met de mod.

3jjJoBt.jpg

De main feature van deze mod is de manier waarop je de batterij plaatst.

Bij de meeste andere stabwood mods werkt men met een batterijtube en heb je onderaan de mod de schroefdop zitten van die tube.

Voor deze mod is gekozen voor een systeem zoals Mark Bugs dat bij zijn Amulet mod had, het is dezelfde stijl maar de rest van de mod is natuurlijk niet zoals de Amulet en dus geen sprake van een kopie.

Het batterijcover zit met vier magneten vast en dat zijn ook wel goede magneten, kan je in het filmpje wel zien.

De batterijhouder is van Keystone en gaat je batterij vlot in/uit en zit er ook goed in vast.

8gHj1GA.jpg

3svd5sk.jpg

LkffoPA.jpg

5DZ7uuY.jpg

De chip is de gekende DNA75C en dat is nog steeds een heel goede en populaire chip.

EkkjMHW.jpg

Nog enkele random pics en handcheck om af te sluiten.

p5n0rSn.jpg

i4OYlF3.jpg

GKrK7Ez.jpg

Zo dat was de Kurmulet mod, heel leuke single 18650 mod.

Wil je meer info en prijzen en dergelijke dan neem je even contact op met Kurmit, stuur hem een berichtje op het forum of mail even naar dutch.modbuilds@gmail.com

• Like 15
  • Thanks 2

Thanks weer jim !

Altijd leuk om je reviews te bekijken maar met mijn modjes als onderwerp is het nog net iets leuker 🤗

Jouw moeite gaat zeker helpen wat bekender te worden , super man !

De volgende kurmulet begint ook op te schieten trouwens.

• Like 1

Dames & Heren,

Allemaal leuk en aardig deze tsunamie van veren. Hij heeft geen idee waar die ze allemaal moet laten.

We moeten 'm natuurlijk wel bij de les houden aangezien de stortvloed aan complimenten wel eens als resultaat kan hebben dat ie naast z'n schoenen gaat lopen.

Scheelt natuurlijk wel weer schoenen.