Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje ben ik weer weg van het MTL dampen, het is weer even wat anders dan altijd maar die grote wolken. Echter ben ik al geruime tijd opzoek naar een leuke MTL RTA. Maar kan dit nu niet echt vinden, zeker op de Nederlandse websites is dit amper te doen. Heeft iemand een leuk voorstel? 

* Graag 22mm tot 23mm (wil deze graag op mijn SWAG passen) --> Mocht je nu een hemels ding weten....hij mag ook op de XPRIV

* Moet wel een RTA zijn met MTL methode, DL tankjes heb ik echt voldoende

* Ik wil de RTA graag bestellen op een betrouwbare webshop (het liefst geen ali e.d. --> Let op: ik zeg niet dat ali niet te vertrouwen is)

Ik hoor graag van jullie!!!!!

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik heb van de week de Squape N[duro] besteld bij Vapexperience, maar deze is 24 mm. Wel echt zijn geld dubbel en dwars waard. Makkelijk op te bouwen, veel smaak en de kwaliteit is onvoorstelbaar.

Ik zat in dezelfde situatie als jij. DL vapen was het gewoon niet meer zo voor mij, en de Squape heeft dat bevestigd voor mij.

Succes met je zoektocht!

@Tamara, deze stond inderdaad op mijn lijstje als potentiele. Ik heb geen ervaring met deze website? Hoe zit dit bijvoorbeeld met het feit dat het uit Frankrijk komt, kan je met ideal betalen e.d. ?

IDeal weet ik niet maar Paypal kan vast wel. Er wordt vaker gekocht hier, prima service heb ik begrepen en geen douane controle want EU.

Ik ben zelf erg te spreken over de dvarw mtl rta. Al voor een tientje kun je de kloon er van vinden op fasttech.com

$9,69 Dvarw MTL V2 Styled RTA Rebuildable Tank Atomizer - V2, 5ml, 316 SS + PC, Silver (free shipping) - FastTech.com

https://fs.tc/p/9652193

Edit; Oeps! Ik zie nu pas dat je je tank uit nl wil halen.

Toch laat ik deze post staan, want het is een te gek tankje.

Posted (edited)

Wat denken we van de OBS Engine mtl rta? Past deze eventueel op de SWAG?

Die Siren is ook verkrijgbaar, 22mm maar dan wel weer 37 eurie...of dat het dan waard is..

Edited by Aaruman

De OBS Engine mtl rta heb ik geen ervaring mee. 

De Siren V2 heb ik wel in gebruik. 

Deze is makkelijk te bouwen en geeft een prima smaak. Ik gebruik deze voornamelijk voor fruitsmaakjes. 

Het heeft even geduurd om vriendjes te worden. 

De Berserker is toch mijn favoriet vanwege de fijne trek.  succes met je zoektocht. 

Succes met je zoektocht. 

Ambition Mods Gate RTA zou ik aanraden, kan lekker MTL met de 0.8mm insert en tot RDL met 2.5mm airflow als je wil.

Kan je gewoon in NL krijgen bij vapexperience.

Damp ook al een tijdje mtl en wat ook een leuk tankje is is de Vapefly Galaxies,, die is 22mm en ook makkelijk te bouwen. Sommigen zullen misschien de airflow ringetjes wat onhandig te regelen vinden maar persoonlijk stoort me dat niet en heb er ook geen problemen mee. 

On 19-5-2019 at 11:28, rhoutgraaf said:

Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik heb van de week de Squape N[duro] besteld bij Vapexperience, maar deze is 24 mm. Wel echt zijn geld dubbel en dwars waard. Makkelijk op te bouwen, veel smaak en de kwaliteit is onvoorstelbaar.

Ik zat in dezelfde situatie als jij. DL vapen was het gewoon niet meer zo voor mij, en de Squape heeft dat bevestigd voor mij.

Succes met je zoektocht!

Zit ook al een tijdje naar de Squapa N duro te kijken en het is zoals je zegt een duur tankje voor als miskoop te doen.  Mag ik je vragen hoe de airflow is en kan je hem tot een losse mtl krijgen of blijft het een strakke trek met airflow volledig open. . Kan je hem vergelijken met een andere tank kwestie van airflow??  Zit te twijfelen tussen de Squape (N) duro of deze van Steampipes de Corona V8 ook mtl versie natuurlijk. 

Posted (edited)

@Dan

De airflow is strak met de AFC volledig open. Daar kan ik kort over zijn. Vergelijken is lastig, ik heb hier als vergelijkingsmateriaal alleen de Kayfun Prime liggen en die zijn een beetje gelijk denk ik. Met recht MTL tankjes dus. Mijn DL tankjes had ik ook graag restricted.

Succes met je zoektocht!

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )

Posted (edited)

Dank allemaal voor de reacties. 

Vind het maar lastig, ook omwille van de prijzen van sommige RTA's. Misschien schat ik de prijs te laag in, maar vind het toch lastig. 

Ik vind het ook maar lastig met websites als Fasttech. Een paypal maken (dat zal wel lukken), maar ook het verkrijgen van het item. Dat zelfde heb ik met ALI. Vertrouwenskwestie wellicht.......

En aan de andere kant, zoek ik eigenlijk gewoon een leuk MTL tankje....Ik heb de K3 van Aspire (vind ik niet veel aan) en de T20 van Innokin (same story). 

Edited by Aaruman

Fasttech altijd netjes binnen gekregen hoor, nooit problemen mee gehad. Je moet alleen niet verwachten dat je het morgen in huis hebt... kan soms best lang duren!

27 minutes ago, Aaruman said:

Ik vind het ook maar lastig met websites als Fasttech. Een paypal maken (dat zal wel lukken), maar ook het verkrijgen van het item.

Het verkrijgen van het item?   Is bij mij nooit een probleem geweest, behalve als het uitverkocht is. 

En je kunt bij Fasttech ook kiezen voor snellere verzending, maar dat kost je wel extra geld. 

FastTech is een top zaak en hebben een reputatie hoog te houden.

Zo mogelijk het grootste assortiment ter wereld wat dampwaar betreft vaak tegen de scherpste prijzen.

Goed werkende en overzichtelijke website met uitgebreid discussieforum en reviews.

Betalingen lopen vlekkeloos: Paypal-account koppelen aan je eigen bankrekening en je hoeft zelfs bijna nooit meer bij Paypal te zijn.

Ik bestel er al zo'n 6 jaar en nooit echte problemen gehad.

In al die tijd, geloof ik, 2 artikelen teruggestuurd waarvan de retourkosten per ommegaande vergoed werden.

Prima service en zeer betrouwbaar.

Fasttech heeft mij ook nog nooit problemen gegeven en de SXK clones zijn erg goed te doen.

Heb zelf een Kayfun Lite 2019 styled RTA en heb deze naast het origineel van een kennis kunnen houden.

Qua damp-ervaring/smaak doet deze nauwelijks onder voor het origineel.

Via E-packet verzending had ik hem na anderhalve week al in huis👍

SXK KF Lite 2019 Styled RTA Rebuildable Tank Atomizer nog geen 16€, voor die prijs echt het proberen waard😉