Jump to content

Dampfabriek


Richard1972

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil volgende week een tankje bestellen de Squid industries Peacemaker 25mm single coil. Nu zie ik die hier in Nederland alleen bij dampfabriek.nl.

 

Iemand bekend met deze webshop?? Ken ze zelf nog niet.

 

Groet Richard

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL191015

Prima shop voor online bestellingen, ik heb er al meermaals besteld, reageren snel, verzenden netjes, scherpe prijzen.

Het is één van mijn favoriete shops, ze hebben toch net wat vaker de dingen die mijn interesse wekken!

 

Dus zeer zeker een aanrader!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Laatste tijd wat spulletjes gekocht hier. Ontving vorige week een Asgard mini RDA met kapotte 510 pin. Na een mailtje hun kant uit gelijk een retour ticket gekregen en een paar dagen daarna mijn geld terug op mijn rekening ??? Voor de rest snelle levering en goede service ?

 

Blij met Dampfabriek ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik lees wel veel positieve berichten maar zelf heb ik nog niet zo'n hoge hoed op van de dampfabriek.

Ik bestel woensdagavond 3 juni een dovpo odin en krijg meteen een mailtje waarin staat

    Kees, we're getting your order ready to be shipped. We will notify you when it has been sent.

 dat verwachtte ik ook wel maar afgelopen dinsdag nog niks gehoord. Dat is toch raar, als je een product verkoopt en het niet verstuurt.

Dus Dinsdagavond maar een mailtje geschreven met de vraag hoe het zit. Nu staat het ding op de website als out of stock, maar je kunt het nu ook niet bestellen. Dus toen ik het bestelde was het blijkbaar wel in voorraad.

Nu, twee dagen later, nog geen reactie gezien.

Ik vind dat niet erg netjes.

Ik had het mischien net zo goed in China kunnen bestellen, dan had ik ook moeten wachten grrrr

Link to comment
Share on other sites

Ok alles is toch nog goed gekomen.

Ik vond een e-mail adres van de dampfabriek in Bussum volgens mij. Dat is blijkbaar een dependance. Dus daarheen gemaild en na een dag of 3 kwam er een reactie uit Engeland. Men had al een paar keer geprobeerd mij te mailen maar ik heb nooit iets ontvangen. Ik zie ook in de logfile niks van pogingen. Maar goed, nu heb ik contact. De gunmetal kleur was niet in voorraad. Het was een foutje in de administratie dat het op de website nog te koop stond. Men had alleen zwart of rood, dus ik schreef dat ik dan een zwarte wilde hebben.

Komt er een dag later een reactie dat men toch nog een doos gunmetal krijgt en dat men er dus toch nog eentje kan sturen. Ok, probleem opgelost. Bijna dan want ik heb het nog niet in huis maar ik vertrouw er nu wel op dat het goed komt.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nou ik had wel ff pech met die Odin want anderhalve week geleden ging de display raar doen. Alsof je een velletje papier aan een hoek aansteekt en het brandt diagonaal weg met gerafelde randjes, zo zag het display er uit. Ik gereclameerd en ik kreeg een label gemaild dat ik op de doos kon plakken om het terug te sturen. Zo gedaan, terug gestuurd en niet lang daarna kwam er een mail, of ik een refund wilde of een replacement. Nou ja, ik wilde gewoon dat het gefixt werd, dus een replacement of een repair, het was me om het even. En twee dagen daarne kwam er een doos binnen met een nieuwe Odin. Pluimpje voor de dampfabriek. Het was wel garantie maar toch, snel opgelost!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...