Jump to content

Nautilus 2


Recommended Posts

Hoihoi, 

 

Mijn vrouw gebruikt de nautilus 2. Damp heerlijk en geeft een veel betere smaak dan de justfog c14 die ze had. 

Nu is het vullen van dat ding echt een ramp. Vaak draai je de coil mee als je de bovenkant eraf draait, gevolg een plakkerige bende. 

Nu wil ze graag een andere tank aanschaffen. Ik zeg steeds :koop een rta, maar dat ziet ze niet zitten.

Welke fabriekscoils tank zou handig zijn voor haar. De airflow moet net zo strak kunnen als bij de nautilus 2. 

Bedankt vast voor het meedenken. 

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ook een rta opdringen, mijn vrouw is nu gek van de obs crius 2, kan ze makkelijk zelf vullen zonder teveel moeite, ze heeft er 3, of de innokin ares ook makkelijk tankje.

Link to comment
Share on other sites

Een rta heb ik haar al eens gegeven. Maar dat vind ze helemaal niks. Geen idee waarom ?

Heb even een filmpje zitten kijken van de nautilus 2s. Dit moet gaan werken voor haar denk ik. 

Bedankt weer voor het meedenken!! 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ik heb een nautilus mini, maar het probleem zal wel hetzelfde zijn.

had ik dus ook steeds dat die coil mee kwam.

 

Oplossing is heel eenvoudig:

 

De coil goed strak vast draaien, en de tank zelf hand vast.

Als je hem dan los draait blijft de coil mooi zitten waar hij hoort, omdat de tank zelf niet zo vast zat als de coil.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

+1 IJoy Elf.

 

Heb er 2 in de roulatie, werken veel makkelijker dan de Nautilus 2.

Maar de Nautilus 2s lijkt me ook goed, ik kan hem alleen vrijwel nergens vinden (in Chinesië) voor een schappelijke prijs, meeste zijn 28 dollar. Dan is de Elf een stuk goedkoper.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gisteren bij cigabuy de 2s aangeschaft. Het moest de zwarte zijn, dus helaas niet voor 16,33.

Rta gaat ze echt niet doen, het liefst puft ze een beetje op de justfog c14. Maar dat mag niet meer van mij ?. Zonde van de heerlijke sapjes die ik haar voorschotel. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...