Jump to content
Sign in to follow this  
trelax

Vaporesso Veco One warm mondstukje

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

na jaren de justfog q16 te hebben gebruikt, ben ik overgestapt op de vaporesso veco one. Ik heb dit gedaan om de overstap naar vg te nemen. Wat mij opvalt, is dat het mondstukje bij een flinke hijs behoorlijk warm/heet word!  Is dat normaal en kan ik dat ook verwachten bij andere sub-ohm e-sigaretten?

Bij voorbaat dank,

Tim

Edited by trelax

Welkom @trelax

Marcel heeft het meest waarschijnlijke antwoord al gegeven dus probeer eerst eens wat harder te inhaleren. Daarnaast wil ik je graag uitnodigen om jezelf voor te stellen in onderstaand topic. Leuk om iemand wat beter te leren kennen.

Weet niet welke coil je gebruikt en op hoeveel watt maar meestal bij de coils voor de veco kan je beter 5 a  10 watt onder de aanbevolen wattage gaan zitten, maar dan nog na een goede huis wordt hij warm en dat is vaak bij DL zo.

Posted (edited)

@Mr. Z

Indien ik mij niet vergis, is de Veco One een device zonder instel-opties met ingebouwde batterij. daar valt niets aan te stellen. maar de stap van een JF mouth-to-lung naar een Veco subohm is wel een hele grote, dus inderdaad snellere en hevigere teugen nemen, die coil moet gekoeld worden!

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )