Jump to content
frans_2

'Longartsen beginnen actie om geld in te zamelen voor website'

Recommended Posts

2 hours ago, KeesB said:

Je maakte me wakker @Marianna. Ik keek ff wat die directeur aan salaris krijgt. Dat is ruim 15 keer mijn inkomen. Ik heb net een email gestuurd met de vraag hoe ik de donaties kan stoppen, dan kan de directeur het van mij overnemen. Ik kan het geld beter gebruiken voor mijn eigen medicijn voor in mijn damper.

Is met bijna alle zogenaamde goede doelen zo: Hartstichting, MDL-stichting, GreenPeace, Natuurmonumenten, noem maar op.

Allemaal ook nog eens organisaties die aan de sponsor- en subsidietiet hangen met als voornaamste doel de belangen van de eigen "onderneming" te dienen.

Hier vind je alle salarissen van goededoelenorganistaies (2017)

https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/172619/dit-zijn-de-salarissen-van-directeurs-bij-goede-doelen-1

Edited by balling

Men kan zeggen wat men wil maar dat doen ze razend handig, free money!

Bogus website, bogus topic maar wel cashen, het moraal van een gemiddelde

zwerf hond maar wel knap!

Ze kunnen dat @Caved op basis van onvoldoende kennis en naïviteit van de bevolking. Voornamelijk omdat de MSM-journalistiek haar controlerende taak als 4e macht heeft verwaarloosd of onderdeel is geworden van de macht en propaganda bedrijft.

Kritiek wordt weggewuifd met morele chantage. Denk aan de zieken, de vluchtelingen, de armen en de kinderen natuurlijk.

Maar het kan ook snel gaan hè, als je een beetje er doorheen scrolt zie je ook dat https://www.nvalt.nl/ 5.000 heeft gestort.

En een vage Stichting Vogelgezang Foundation met €1000, weet iemand wat deze stichting doet?

en deze dan? 

Ik geef mijn eerste AOW uitkering geheel om de jeugd een toekomst te geven!

€ 740,20

Edited by Darksand

Deze mensen maken allemaal geld over omdat ze roken als een groot gevaar zien. En hier hebben ze gelijk in. Helaas zijn deze longkwakzalvers niet helemaal eerlijk. Maar we zijn allemaal opgevoed met de boodschap dat we artsen moeten geloven en op een voetstuk moeten hebben staan. Je kunt de meute dus niets kwalijk nemen. 

Jammer dat er geen goede artsen opstaan die de boel relativeren en eerlijke onderzoeken aanhalen. 

Alleen de boodschap dat iemand te radicaal is is niet voldoende. Hiermee zeg je eigenlijk : ze hebben wel gelijk, maar hier brand ik mijn vingers niet aan. 

47 minutes ago, Darksand said:

Maar het kan ook snel gaan hè, als je een beetje er doorheen scrolt zie je ook dat https://www.nvalt.nl/ 5.000 heeft gestort.

Nederlandse Vereniging van Artsen voor Longziekten en Tuberculose:

En zo harken de dames via de achterdeur toch nog subsidies- en sponsorgelden binnen. Een-tweetje?

Ja @Darksand Dat vond ik ook wel een zeer trieste vermelding van die AOWer. Maar eh zo zag ik ook een donatie van € 5.000,- van ene H de Kanter voorbij komen..... en wat ik ook zag is dat er helemaal aan het begin donaties uit 2014 staan... dus hoe dat dan weer in elkaar steekt?  :weetnieMisschien hebben ze meerdere potjes op de één of andere manier gecreëerd.... een mens moet toch eten niet waar..... oh wacht nee... het was voor die website .......:regels

Laten we vooral denken in kansen en mogelijkheden.

Deze inzamelzwendel lijkt me bij uitstek geschikt om als klokkenluider eens flink de fundering van de dames te laten rammelen :fluit

Nu nog een klokkenluider vinden ...

4 hours ago, Sledge said:

Nu nog een klokkenluider vinden ... 

Kraait geen haan naar. Gaat gewoon door. Beetje t zelfde als de arme stervende kindjes in Afrika. Loopt ook al

zo ongeveer zo lang als ik leef. Zal ook menig 1 wel een dikke auto van rijden. Verbetering? Nee nooit...

Althans ik heb het niet gezien.

Edited by Caved

Het momentum voor Wanda bashen na haar 'oneervol ontslag' is hier en nu, mits je kunt aantonen dat die ton van geen kant klopt. De media is wel te porren voor een sappig relletje.