Jump to content
VVape

Hoe Uwel crown 4 instellen?

Recommended Posts

@VVape Ik snap dat je dat niet fijn vind. 

Maar heb je er aan gedacht dat het die reacties mss niet oordelend of niet oordelend op u bedoeld zijn. Dat ik uiteindelijk wat ik bedoelde met mijn reactie. Want je kan dingen natuurlijk opvatten zoals je wil. 

De Mensen gaan zich niet aanpassen aan u. Want we zitten veilig achter ons schermpje en kunnen ongestraft bijna (gelukkig is er een goed team wat alles in check houd) alles zeggen wat we willen. 

Er zal er altijd wel eentje tussen zitten die iets zegt wat eventueel in het verkeerde keelgat kan schieten. 

En zowel Tamara als ik hebben al gezegd dat je dat dan gerust mag zeggen.

Heeft niemand een probleem mee. Maar dat wil niet zeggen dat het ophoud natuurlijk. 

Ik zeg altijd bij behoefte aan een sigaret, net zolang dampen tot aan de behoefte is voldaan, heb je b.v. 12mg/ml in je damper en blijf je hijsen... nicotine omhoog, ben je naar jouw zin te snel aan je behoefte... Nicotine omlaag.

Je komt vanzelf tot de voor jouw perfecte balans 👍🏻 

@VVape Nadat ik begonnen was met dampen, heeft het bij mij nog acht maanden geduurd, voordat ik volledig zonder analoge peuk kon. Vooral na het eten was de droge, bittere tabaksrook te verleidelijk. Toch heeft het dampen tijdens die eerste acht maanden, mij al honderden analoge peuken gescheeld.

Op een gegeven moment viel me echter op, dat van die ene peuk, 's morgens of na het diner, ik dik een uur een gore smaak in m'n mond had. Dat ging genoeg tegenstaan om mij van die laatste peuk af te helpen.

Posted (edited)
On 13-5-2019 at 09:54, Raycoupe said:

In je reacties laat je blijken dat je ongerust bent teveel nicotine binnen te krijgen. Waarom?

Misschien omdat menige website of webshop anno juni 2019 nog steeds dit soort dingen schrijft,

onder Gezondheidsklachten:

"Nicotine is slecht voor hart-en bloedvaten". 

Edited by Marianna

Dit zeggen ze erbij :

TIP: veel drinken is een pré als u elektronische sigaret gebruikt. 

Das ook niet goed voor je hart 😂