Jump to content
Chris91nl

2 weken smaakblok behalve smaken met mint

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb een smaakblok al voor 2 weken. Ik ruik ook niet heel veel meer wel als ik dichtbij kom. Heb het gekregen door flavermonk sweetsy betsy lijn in mijn crown 4. Vond alle 6 zelf gemixte heel vies en sterk. Ik proefde daarna de meeste smaken opeens niet meer. Heb  citroen en koffie ruiken, mint dampen ,neus spoelen tong schrapen al geprobeerd. Het duurd nu al dik 2 weken. En heb dit nooit eerder gehad damp al 6 jaar en rook al 4 maanden niet meer. Mint begint na 2 weken ook te vervelen en zonder smaak vind ik niet te doen. Iemand hier ervaring mee hoor ik het graag. Vriendelijke groet chris

Niet gewoon verkouden of een coil die aan vervanging toe is? Twee weken is wel erg lang en dat je ook slecht ruikt duidt m.i. eerder op verkoudheid o.i.d. Reuk en smaak zijn nogal met elkaar verbonden he.

Kan je die mierzoete Sweet Betsy Natrena troep dampen? Ik heb het stand alone wel geprobeerd, kan het me als sweetner wel voorstellen maar zo op een paar procent gemixt :nee

Inderdaad, Sweet Betsy gebruik je om je wat bittere receptjes wat meer zoetigheid te geven, bijvoorbeeld in een koffiesmaak, dit is niet bedoeld om zo te dampen.

Wat ik je kan aanraden is twee belachelijk sterke smaken, Heisenberg van vampire vape en red Astaire van T-juice, als mijn gebruikelijke custards me gaan vervelen neem ik een dag een damper met Heisenberg mee, daarna is alles weer vreselijk lekker

Ik damp nu al dik twee jaar Red astair als adv en heb óók enkele andere smaken die ik als afwisseling gebruik.

Heb eigenlijk nog steeds geen last gehad van smaakblok.

Red AstairE! Met een E Luc! Van de vreselijke muziek:

Probeer eens menthol voor een paar dagen, dat hielp bij mij altijd prima, heb trouwens al jaren geen smaakblok meer gehad 😀, damp dan ook de hele dag door diverse liquids, heb minimaal 30 verschillende in maandelijkse omloop.

Tnx voor de replys  allemaal. Verkouden ben ik al geweest nu al een week niet meer. Ruiken doe ik wil maar nie zo goed Moet bij het eten  erboven opzitten.  Heisenberg heb ik die proef ik nog wel een beetje black ice proef ik nog goed. Zal die red is proberen. Maar gaat om de meeste zoeten sappen zap summer cider. pinkman. Liqua shake en vape. Smaken allemaal naar nix. Dus met mint erin gaan opzicht goed. Damp al een week mint nu maar dat helpt helaas ook niet. Dus ik ben de enige die dit zolang heeft?

Heb heel veel smaken vroeger geprobeerd  maar meeste vind ik net niet dus kom niet verder als top 7. Ben een zoetekouw