Jump to content
Jim

Rincoe Ceto SE review

Recommended Posts

Hier ben ik weer met een podsystem review, er is geen stoppen aan want China blijft zeker elke dag een nieuw toestel maken.

Deze keer is het een toestel van Rincoe en daar had ik nog geen podsystem van getest, ze hebben er al enkele op de markt gebracht ondertussen.

Dusja waarom niet he, zal er direct aan beginnen en zoals gewoonlijk zal een podystem review ook snel gedaan zijn.

Beginnen doe ik met een filmpje, hier krijg je wat extra info zoals afmetingen en laat ik je natuurlijk alles zien.

Je doet me plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is meer dan welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking.

DhgI8QC.jpg

Buiten het toestel krijg je dit nog.

oOyIePT.jpg

Het modje zelf is zeker niet lelijk en heeft een aangename vorm, afwerking is ook heel goed en geen foutje te bespeuren.

Het mondstuk is aangenaam en lijkt wel op het mondstuk van een fluitje.

Om te dampen moet je bij dit toestel wel de vuurknop gebruiken.

fhnV9IT.jpg

CfUrP4T.jpg

35641sY.jpg

Onderaan heb je een ledje dat oplicht telkens je op de vuurknop drukt.

jJn0FNz.jpg

T23di5X.jpg

Opladen onderaan want daar zit de USB poort.

SM7IjJ9.jpg

Het podje zit goed in de houder, niet te los en de magneten zijn net goed.

77wb4YZ.jpg

Het podje heetf 2ml inhoud en het coiltje dat in de pod zit is een 1.3ohm coil, dus dat is wel een goede match met de 650mAh batterij.

0Q9baR3.jpg

BcbtWuL.jpg

Handcheck om af te sluiten.

FRpQVyX.jpg

Mijn bevindingen:

- Heb eigenlijk niks te klagen over dit toestel, werkt goed en doet wat het moet doen.

- 650mAh batterij met een 1.3ohm coil is geen slechte combinatie.

- Je krijgt twee lege pods wat goed is.

- De trek is een losse MTL voor mij persoonlijk.

- Geen flooding of gepruttel na het hervullen van het podje.

Goeie review weer Jim  👍

Het eerste waar ik aan moest denken... het lijkt wel een fluitje. Geef dat aan een scheidsrechter: scheids, dit is een fluitje waar je aan moet zuigen inplaats van blazen.

Het was leuk om de review te zien en nu heb ik een idee hoe een pod systeem in elkaar zit. Het zou niet voor mij zijn. 

Komen er nog rebuildable pods voor? Of vraag ik nu iets raars?

Er zijn fabrikanten die begonnen waren met rebuildable after market podjes te maken voor de Lost Vape orion, maar hoor er niks meer van en denk dat ze die plannen opgeborgen hebben.

Betwijfel of rebuildable podjes ooit mainstream gaan worden, zou wel leuk zijn maar denk dat de markt er niet zit op te wachten en China kan meer verdienen met lege podjes verkopen.

Ik geloof dat ik ooit een youtube filmpje zag waarin men zo'n podje uit elkaar haalde om een nieuwe coil te plaatsen maar daar was het ding natuurlijk niet voor gemaakt.t

Ik zoek net bij google naar rinco ceto se en jouw review komt bovenaan te staan 🙂

Ik kon het nog niet helemaal los laten en zit dan te denken van wie koopt zoiets en wat mag het kosten. Ik denk dat je zoiets voor 15 euro moet kunnen kopen. Het lijkt me echt iets voor kantoorlui die zo'n ding in hun borstzakje of vestzakje hebben zonder dat het vest meteen scheef trekt door het gewicht, en dan in de pauze ff een paar pufjes nemen.

Een gebruiker mag dan ook wel twee systemen kopen want als de batterij leeg is... dat vind ik trouwens het nadeel van alle mods met vaste batterij.

Als de pods niet te veel kosten dan is het misschien ook nog geschikt voor wie het dampen een keer wil proberen.

Tot zover mijn brainwaves 🙂

Jim, wat de losse mtl trek betreft... hoe is die in verhouding met de minifit (= losser dan de hexa 1) als je dat nog weet?

@teddy: Is vergelijkbaar met de Hexa 1 & 2.

Ah da's goed nieuws voor mij, thanks  🙂