Jump to content
Joe

E-cigarettes are harmful to your immune system and lungs

Recommended Posts

1 hour ago, Moppersmurf said:

pil van Drion zou mensen kunnen helpen de ellende voor te zijn.

Smurfen ook!

Posted (edited)
On 11-5-2019 at 21:12, Marianna said:

Op mijn leeftijd kan ik me er niet meer druk om maken of ik nog 10 of 15 jaren langer zal leven, maar volgens de "deskundigen" ben ik na circa 44 jaren kettingroken plus bijna 11 jaren dampen allang hartstikke morsdood.

Marianna, we gaan eens het zover is zeker proberen contact te houden, al is het het met de nodige wierook te branden, of een geurkaars te aansteken, of een potje te dampen.😁

Edited by timmermc

On 9-5-2019 at 15:54, elja said:

Geen idee waarom mensen ook hier op het forum blijven denken dat er in de toekomst iets "onverwachts negatiefs" op langere termijn uit het dampen voort zou kunnen komen.

Anderzijds, het zou zomaar kunnen, dat alle dampwinkels gesloten worden en online aankopen verboden wordt. 

@elja Ik kwam onderstaande website tegen met daarin een artikel over een onderzoek uit mei 2003 en daarin werd het volgende gezegd: "

Tussen nu en 2015 zullen er jaarlijks 25.000 mensen overlijden als direct en aantoonbaar gevolg van roken. Wanneer we het aantal `rook-doden` van de afgelopen 50 jaar optellen, komen we uit op een jaarlijks gemiddelde van 16.000.

Het aantal per jaar neemt dus nog steeds toe, ondanks het feit dat we sinds 1950 veel meer weten over de schadelijke gevolgen van roken en ondanks de anti-rookcampagnes van de overheid.”
https://www.ziekten.nl/ruim-25-000-tabaksdoden-per-jaar/