Jump to content

Recommended Posts

Ik had deze morgen na het verversen van de batterijen in mijn Smok Alien het probleem dat de rechtse batterij slechts half gevuld leek. Een paar verse batterijen ingestoken maar zelfde probleem, wisselen van de batterijen gaf telkens de rechtse maar op halve kracht.

Ik heb gelezen dat dit door vervuiling kan komen maar zie totaal niks rond de koperen stroompunten, en na nog eens proberen nu start de mod zelfs niet meer op. Weet iemand of het nog de moeite is andere dingen te proberen of is het gewoon over and out voor deze mod?

Misschien relevante info: mod heeft prima gewerkt gedurende 5 maanden, heeft geen garantie (2e handsje) en heeft verder geen schade door vallen of liquid smossen.

Vermoedelijk een slecht of los kontakt.

Dat ga je enkel vinden als je hem open vijst .

Kijk eens op YouTube of er filmpjes te vinden zijn.

Is het aan te raden om de mod uit elkaar te halen, als dat al mogelijk is? Hij is al kapot natuurlijk dus veel mis doen kan niet, maar als het een zichtbaar los draadje of zo is kan ik op het werk wel iemand vinden om te solderen.

Heb hem open gekregen maar valt zo op het 1e zicht niks op wat los zit of vervuild is, en om alles te gaan doormeten is mijn kennis te beperkt. Ik denk dat ik maar op zoek ga naar iets nieuws voor ik mezelf in brand steek met zo'n opgelapt ding  😉

Jammer dat je er maar 5 maanden van hebt kunnen genieten, hups naar een betere 👍

Zo jammer van die alien serie, de gewone alien en de al85 gaan bij bosjes. De pico's hebben nog wel eens een slecht contactje of los schermpje maar de alien serie kent enorm veel uitval. Ik heb er al een paar ter reparatie gehad waar de vlammen en vonken uitkwamen toen ik er batterijen inschoof. Lekker uitkijken naar een nieuwe mod😉