Jump to content

welke pinkspot aroma's zijn aan te raden?


Guest jen2149

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Briggitte

Ik zou ze gewoon nog een poosje bewaren, die PS-flavours: hoe lang dampen jullie nu?

Een week of 10? Je smaakpapillen schijnen rond deze tijd / rond de 3 maanden in een cruciale fase te zitten als je gestopt met roken bent.. behalve een 'standaard flavour-block treedt er nog een soort van reset op in je hersens/lichaam..

Zo'n 'gewoon' flavour-block kan vaker voorkomen, maar 'dit' gedoe van rond die 3 maanden kan ook juist net zo'n periode zijn waarin mensen vaak weer terug grijpen naar de A-tjes omdat dan gewoon NIKS meer smaakt qua dampen als je de pech hebt dat je dat gebeurt.. :sip

Bewaren dus is mijn idee, en over een aantal weken gewoon nog es proberen :ja

Smaken ze jou of jullie dan nog steeds niet, dan is PS ws gewoon echt niet jullie smaak, maar dan weet je dit iig zeker.

{Camikease heeft er hier ergens op dit forum iets soortgelijks over geschreven: daar heb ik dan ook die info van, ook al heeft hij dit veel uitvoeriger/meer helder beschreven dan ik dan kan.. :bloos }

Link to comment
Share on other sites

Ik zou ze zeker nog niet weg doen hoor, ik weet niet precies met welke bat je dampt en welke clearomizer je dampt, maar ook daar kan nog een wereld van verschil in zitten. Ook die combinatie is voor iedereen heel verschillend. Had je al een batterij waar je het voltage in stapjes kan verhogen/verlagen? Of de standaard Ego? Soms is een tikkie meer of tikkie minder voltage al een heel verschil op een sapje. En verder wat Briggitte zegt is kan het hoogst waarschijnlijk ook nog zijn en/of een combinatie van alles. Dus zeker nog niet weg doen, beter mee verlegen als om verlegen...

Link to comment
Share on other sites

Zou t dat zijn? Jammer dat er niet gewoon een winkel in de buurt is waar ik ff kan proberen.

Jullie leggen prima uit, ik zet ze nog even in de kast. Flavourblock hebben we niet met die kant en klare sapjes. Maar wie weet.. Tis inderdaad een week of 10 dat we niet meer roken.

En we hebben ook nog geen vv.

Pff.. Zoveel nog te leren.. Tnx!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tieske

Hoi Marinella,

Jullie zijn niet de enige hoor....

Ik zal me waarschijnlijk wel iets op de hals halen door dit te zeggen....  :bloos maarrrr

Die chemische, parfummerige smaak proefde ik ook nadat ik de pinkspotjes had gemengd en direct daarna ging dampen..

Ik weet het (sorry sorry voor mijn eigenwijzigheid  :f45) iedereen zegt dat ze niet hoeven te rijpen (steepen) maar ik vind de pinkspotjes pas lekker als ze een weekje of twee hebben gestaan nadat ze gemengd zijn. Dan proef ik dat parfummerige niet meer en zijn ze voor mij pas echt lekker... Dus het advies om ze nog even te laten staan zou ik zeker opvolgen, want wie weet vinden jullie ze dan ook lekker..

Succes!  :bloem

Link to comment
Share on other sites

Hoi Marinella,

Jullie zijn niet de enige hoor....

Ik zal me waarschijnlijk wel iets op de hals halen door dit te zeggen....  :bloos maarrrr

Die chemische, parfummerige smaak proefde ik ook nadat ik de pinkspotjes had gemengd en direct daarna ging dampen..

Ik weet het (sorry sorry voor mijn eigenwijzigheid  :f45) iedereen zegt dat ze niet hoeven te rijpen (steepen) maar ik vind de pinkspotjes pas lekker als ze een weekje of twee hebben gestaan nadat ze gemengd zijn. Dan proef ik dat parfummerige niet meer en zijn ze voor mij pas echt lekker... Dus het advies om ze nog even te laten staan zou ik zeker opvolgen, want wie weet vinden jullie ze dan ook lekker..

Succes!  :bloem

Nee waarom zou je je wat op de hals halen.

Smaken verschillen en ik damp ze eigenlijk nooit meteen na het mengen.

Meestal heb ik nog zo een 100ml staan als ik ga mengen en dat damp ik eerst op. Dus met die 2 a 3 weken zou wel kunnen kloppen.

Is toch fijn als we mekaar zo kunnen helpen.

Dus dan zal je voor je mening nooit een slecht commentaar krijgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest marjolein

Pear o melons is ook heerlijk! Heb 'm aangemaakt op 15% maar ga volgende keer iets hoger. Echt zomers!

Link to comment
Share on other sites

Pear o melons is ook heerlijk! Heb 'm aangemaakt op 15% maar ga volgende keer iets hoger. Echt zomers!

Oké dan ben ik eens benieuwd ik ga straks ook mengen als ik thuis ben.

Oei 15% ik meng sommige zelfs op 25%

Link to comment
Share on other sites

Guest marjolein

Heb jij 'm ook Jan? Pinkspot twijfel ik over of dat wel een blijvertje wordt. Honeycured heb ik nog niet gemaakt..Als je pear o melons niks vind kunnen we altijd nog ruilen  :grins

Link to comment
Share on other sites

Heb jij 'm ook Jan? Pinkspot twijfel ik over of dat wel een blijvertje wordt. Honeycured heb ik nog niet gemaakt..Als je pear o melons niks vind kunnen we altijd nog ruilen  :grins

Oh als je de pinkspot niks vind wil ik wel met je ruilen dan maak ik de pear o melons nog niet eens.

De pinkspot is echt een van mijn favorieten.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb van de week nog een keer uitgeprobeerd en ja, die Pinkspot verdooft mijn smaakpapillen gewoon. Na een paar hijsen is de smaak niet meer zo heftig, maar andere smaakjes zijn dan ook allemaal flauw.

En het duurt best een tijd voor ik mijn smaak weer terug heb. Ik heb nog 8 ml flavour over. Als je interesse hebt, it's yours. Ruilen is ook wel leuk.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb van de week nog een keer uitgeprobeerd en ja, die Pinkspot verdooft mijn smaakpapillen gewoon. Na een paar hijsen is de smaak niet meer zo heftig, maar andere smaakjes zijn dan ook allemaal flauw.

En het duurt best een tijd voor ik mijn smaak weer terug heb. Ik heb nog 8 ml flavour over. Als je interesse hebt, it's yours. Ruilen is ook wel leuk.

Oh dat zou wel fijn zijn.

Eventueel kan ik je 8ml golden ducat van inawera aanbieden of 5ml cantaberry crush van PS.

Mocht je een van de twee willen stuur maar een pb met je adres en dan krijg je van mij een retour. :ponpon

Link to comment
Share on other sites

De GD komt volgende week van BB en van de Cantaberry Crush heb ik nog 3 ml die eerdaags ook in de aanbieding kan. De CC vind ik niet vies, maar ook niet voor herhaling vatbaar.

Had jij Pluid gescoord?

Nee geen pluid gescoord.

Ik had van Paul666 op de meeting wat pluid gekregen en om heel eerlijk te zijn ik vond er niet zo veel aan.

Hij was wel lekker maar niet lekker genoeg voor hoeveel hij kost.

Dan is de Grant's beter in de smaak gevallen bij mij.

Misschien de pear o melons van PS

Link to comment
Share on other sites

Da's nou jammer.

De Pear o Melons vind ik wel lekker, moet 'm wel iets sterker mengen, anders wordt ie wat saai/vlak. Heb je 'm al uitgeprobeerd?

Nee nog niet.

En als ik hem kan ruilen tegen een die ik zeker weten lekker vind sla ik hem deze keer wel over.

Dan bestel ik ooit wel eens een nieuw 5ml flesje.

Ik heb net ff gekeken in de ijskast heb ook nog 2 gemengde staan op 18mg 70/30

De topless beach en georgia peach.

Link to comment
Share on other sites

Op verzoek ook hier een handig linkje:

Ik heb gisteren net bij Flavour Liquids het 40 sample pakket besteld http://www.flavour-liquids.de/Pink-Spot-Proebchenpaket (momenteel uitverkocht  :sorry) en ook nog die paar samples bij de al genoemde supersampleverkoper (die dus helaas maar een paar PS-jes heeft), om eerst maar eens uit te proberen wat lekkere smaken zijn (en hoe die kant en klaar smaken) en vervolgens bij Vapeon uk de PS aroma's te gaan bestellen, want zelf PS mixen is dus hartstikke makkelijk. :yeah

Het proefpakket zijn dus kant en klaar liquids.

Inmiddels is het proefjespakket weer op voorraad en het is ook uitgebreid, nu 45 proefjes.

Het komt in hele handige kleine plastic kokertjes met eigen etiket en een schroefdopje. Die dingen zijn daarna ook goed te gebruiken om beetjes liquid mee te nemen of proefjes mee uit te wisselen.

http://www.flavour-liquids.de/Pink-Spot-Proebchenpaket

Link to comment
Share on other sites

Guest marjolein

Ik heb 10 ml pinkspot gekocht en 1 ml gebruikt voor een proefje. Dat probeer ik morgen nog eens en dan hoor je van mij ok? Ik ben tot nu toe ook groot fan van de RY8 van pinkspot. Daar ga ik er volgende x 2 van bestellen van 10 ml. De honeycured moet ik nog aanmaken.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 10 ml pinkspot gekocht en 1 ml gebruikt voor een proefje. Dat probeer ik morgen nog eens en dan hoor je van mij ok? Ik ben tot nu toe ook groot fan van de RY8 van pinkspot. Daar ga ik er volgende x 2 van bestellen van 10 ml. De honeycured moet ik nog aanmaken.

De pear o melons heb ik al geruild met Elsteck.

Maar ik heb nog cantaberry crush en nog gold ducat van inawera en nog een paar van inawera.

Ik hoor je vanzelf wel. :duim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...