Jump to content
Sign in to follow this  
Jim

Voopoo Drag Nano pod kit review.

Recommended Posts

Een snelle review voor deze Drag Nano pod kit, het moet een beetje vooruit gaan met enkele reviews dus podsystems ga ik sneller reviewen dan andere dingen.

Voopoo heeft al enkele podsystems op de markt gebracht maar dit is de eerste die ik test.

Het toestel lijkt kwa uiterlijk enorm fel op de Drag 2 platinum editie die ik een week of twee geleden laten zien heb.

Zelfde vormgeving, zelfde afwerking en resin paneeltje dus kortom een mini Drag 2.

Beginnen doe ik met een filmpje en hier laat je alles goed zien en krijg je ook afmetingen enz.

Je doet e plezier door het filmpje even aan te klikken of te bekijken, elke view👁️/like👍/subscribe☑️/comment🖊️ op mijn kanaal is meer dan welkom en weet ik erg te appreciëren.

De verpakking.

A8gSDS3.jpg

En dit krijg je nog in de verpakking.

I55MHXd.jpg

Zoals ik dus al schreef, zelfde uiterlijk en vormgeving als de Drag 2 en ook de logo's en resin paneeltje.

Ziet er wel leuk uit al zeg ik het zelf, ligt goed in de hand en voelt ook wel erg solide aan.

ptB8lgh.jpg

3USXycC.jpg

ynmYgZu.jpg

YpaMAti.jpg

USB poort zit onderaan met daarnaast de tekst Gene chip.

Kan best zijn dat het chipje door dezelfde makers als de Gene chip ontworpen is, maar meer dan andere podsystems doet het toestel niet hoor.

Heeft natuurlijk dezelfde beveiligingen als alle andere toestellen.

IeBZ1gG.jpg

De opening waar het podje zal zitten, hier ook alles wel netjes afgewerkt.

Het podje zit ook heel erg stevig in het toestel, zal er zeker niet zomaar uitkomen of vallen.

GjrDlmp.jpg

Het podje zelf is vrij klein en heeft maar een inhoud van 1ml.

Voor veel mensen zal dat een minpunt zijn, maar het is een 1.8ohm coiltje in de pod en daarom zal het liquidverbruik nog best meevallen.

Het is niet dat je het podje elk uur moet zitten vullen.

Neem nu JUUL bv die hebben zelfs nog minder inhoud met hun 0.75ml.

3yrfdfv.jpg

10fPa5d.jpg

NksNWHW.jpg

Om het podje te vullen trek je het kapje van de pod af, ook dit is stevig want je moet er best wel wat aan trekken om het los te krijgen.

y5d0dep.jpg

Ik heb een ijzeren ketting gekregen als lanyard, maar heb ergens gelezen op social media dat enkel de eerste +-200 toestellen een ketting hebben en de andere zullen een gewone stoffen lanyard krijgen.

Kan nog veranderen natuurlijk, kan enkel maar zeggen welke info ik opgevangen heb via Voopoo social media.

Het is niet dat je als reviewer duidelijke info krijgt van de makers, nee de meeste info moeten we zelf maar uitzoeken.

77tJw4c.jpg

Mijn bevindingen:

- Afwerking en bouwkwaliteit is echt wel heel goed, solide podsystem dat wel iets kan verdragen.

- 750mAh batterij is zeker niet slecht voor een podje met 1.8ohm coil, dat gaat best wel langer mee dan je zou denken.

- 1ml inhoud ga ik niet als een minpunt geven, er zijn nog genoeg andere podystems die maar 1ml of zelfs minder hebben.

- Een lanyard is ook wel handig, eerst was dat voor mij echt een gimmick met een lanyard voor een podsystem maar ik merk nu dat ik ondertussen heel vaak mijn Orion aan een lanyard heb hangen als ik ergens naartoe ga.

Natuurlijk is de bling-bling ketting van deze Drag wel iets te opzichtig voor mij.

- De trek/airflow van dit podje is best nog wel strak, had het ruimer verwacht maar het valt voor mij toch nog in de MTL categorie.

- Smaak is goed, de liquid die ik gebruikt heb smaal zoals het moet en zoals het in andere podsystems smaakt.

Wat beter kon:

-Je krijgt maar 1 podje bij de kit, ik klaag altijd als je maar 1 podje of coil krijgt bij een toestel dus dat is ook hier niet anders.

Mooi modje voor de dames , elegant en stijlvol ,en supermooi met het kettingtje, vindt ik 

En zo leert Jim ons alles kennen,thanks !

Daar zal je wel veel views op krijgen hopelijk, is zeker niet lelijk, een mooi hebbe dingetje 👍

Thanks, Jim!

Lijkt me een leuk ding voor "even-onderweg".

Ben (nog) niet aan pod-systemen begonnen, maar deze schreeuwt er wel om om uitgepprobeerd te worden...

Weer een mooie review Jim, en mooi podje absoluut  👍

Moet zeggen dat dit pod systeem mij wel bevalt qua looks, weer eens wat anders dan de look-a-like USB-stick pods.

De ketting daar moet je maar net van houden en is niet voor mij weggelegd.

Ik ga er nog maar eens goed over na denken of ik deze ga halen voor onderweg erbij.

Thanks voor de review!

Voopoo had me een nieuwe Drag nano gestuurd met de vernieuwde podjes die een update gekregen hebben.

Het toestel is nog steeds hetzelfde en het zijn enkel de podjes die een makeover gekregen hebben.

Links het oude podje en rechts de nieuwe, het formaat is groter geworden en ook de inhoud is een stuk ruimer geworden.

De oude pod moest ja opzij vullen, de nieuwe langs boven en de afdichting is beter wat best wel belangrijk is bij een pod system is dat er een extra gat is waar de lucht kan ontsnappen tijdens het vullen.

B1A8HKa.jpg?1

XFeV8aK.jpg?1

OvCzpsb.jpg?1

Door het grotere formaat is het mondstuk ook wat groter geworden.

OqUiLze.jpg?1

cKsjqOK.jpg?1

Het oude podje had een 1.8ohm coiltje en de nieuwe een 1.5ohm coil.

Zijn er verschillen? Ja deze:

- meer inhoud

- makkelijker te vullen

- geen flooding meer de eerst paar hijsen na het hervullen

- de airflow is hetzelfde gebleven maar met de nieuwe pod kan je iets langer doortrekken

Heb je dit pod system of wil je het kopen wacht dan nog even, het zal nog enkele weken duren voor deze nieuwe podjes op de markt komen.

De huidige toestellen die nu nog in de winkels liggen hebben allemaal de oude podjes nog.