Jump to content
Thom12345

[Poll] Goedkope dual 18650 mods, welke zouden jullie nemen?

[Poll] Goedkope dual 18650 mods, welke zouden jullie nemen?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik heb geen dual 18650 mods, want ik vind het handiger om 2 stuks 18650 mods te hebben met op iedere mod een ander tankje met een ander smaakje. Zo kan ik lekker makkelijk afwisselen.

Je kan toch ook 2 of meerdere dual battery mods hebben @Marianna, kun je net zo goed van smaakjes wisselen... En dan hoef je ook de batterijen minder vaak te wisselen. 

Die dual battery mods zijn dikker, passen nauwelijks in een damestas en in een broekzak worden het hele rare dikke bobbels.

Bovendien zijn mijn batterijen niet snel leeg, aangezien ik in wattage nooit hoger hoef te gaan dan 12 à 15 Watt.

Dan heb je inderdaad genoeg aan een single battery mod, maar dat is een andere reden. 

Ik gebruik zelf geen dualbattery mod maar als ik er een zou kopen zou het denk ik een innokin proton worden. En als het echt een goedkope moet zijn zou ik denk een Rincoe Manto S Mesh 228 W nemen. Ik denk overigens dat het ook niet zoveel uit maakt welke je neemt, ze doen allemaal hetzelfde. Dus hangt het er denk ik van af met welke jij jezelf rond ziet lopen of welke je bij je tank vind passen.

Gekozen voor de Ijoy Mistique, qua uiterlijk spreekt die me het meeste aan, gewoon lekker simpel.

Ik heb verschillende, maar hedendaags gebruik ik nog de smok alien, wel alleen maar thuis, voor buiten meestal een single accu of een justfog q16.

Ik heb er 3, eerste gekocht in NL shop in 2017 en werkt nog steeds, maar lak laat los.

later nog een regenboog alien gekocht, deze had een andere firmware en ging binnen een maand kaduuk, garantie claim en een andere gekregen die dezelfde firmware had als de eerste.

Later nog een derde via fasttech china gekocht, ook de goede firmware.

De alien die snel kaduuk ging had een firmware die begon met VBx.x.x

Die wat ik nu heb zijn allemaal firmware V1.3.2.

Momenteel nog 2 in gebruik, 1 met een big baby beast tank en de ander met een OBS single coil RTA

De derde ligt lekker reserve in de kast.

Daarnaast heb ik nog een Vaporesso revenger, I-stick TC100 en een smok g-priv met touchscreen, staan alle drie ook als reserve in de kast.

Op zich niks mis mee, maar ondanks het gewicht vind ik de smok alien lekker in de hand liggen.

On 5-5-2019 at 00:10, Pazmaster said:

Dan heb je inderdaad genoeg aan een single battery mod, maar dat is een andere reden. 

Ik heb  meerdere redenen om 2 stuks single battery mods te prefereren. 

Nu kan ik er eentje vanaf 4-hoog naar beneden laten kletteren en dan doordampen met die andere mod.

Tankjes, vloeistof en zelfpruts-materiaal genoeg in voorraad.