Jump to content
Thom12345

[Poll] Goedkope dual 18650 mods, welke zouden jullie nemen?

[Poll] Goedkope dual 18650 mods, welke zouden jullie nemen?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mijn keuze staat er niet bij, dat zou nl. de Augvape VX200 zijn :ja

Posted (edited)

Mijn vrouw dampt met de Vaptio N1 Pro (lite) dat is een mod die je met 2 of met 3 batterijen kan gebruiken, zij is er heel tevreden van,

Gebruikt het wel alleen thuis, is nogal een grote en zware mod. hebben we eens gewonnen hier op het forum 🙂

Edited by K&H

Posted (edited)

Grote letters is als schreeuwen !

Ik heb zelf de vapor storm puma en die beval me prima.

Edited by Sub-Ωhm

Smok alien all the way, misschien wat oud maar t was mijn eerste echte powerhouse mod, paar keer laten vallen, niks mis mee, misschien niet heel goedkoop maar het was m'n beste vriend.

Mijn Alien gaat raar doen na nog geen half jaar. Ohm te hoog, ohm te laag. Het schijnt een bekend verschijnsel te zijn en ik weet nog niet hoe het is op te lossen. Voor mij dus geen smok meer. Misschien kan ik een goed passende 510 connector vinden om te zien of het daarmee opgelost is want als ik de deksel er af haal en de connector weer in elkaar zet dan werkt het weer even.

@Thom12345 jazeker, ik heb m niet meer maar heb m een jaar geleden doorgepassed naar een vriend, die sprak ik een maand geleden en gebruikt m nog steeds, met het baby beast tankje wat erbij zat. Hij heeft m inmiddels wel uit elkaar gehaald en gezandstraald.

Ik heb m gekocht ergens in november 2017

Alien, betrouwbaar werkpaard.

Hij ziet er na ontelbare dampuren niet meer uit omdat deze met me meegaat met de ‘rauwe’ dagen maar niet kapot te krijgen.

Ik zou de Vsticking mod toevoegen, jim heeft er hier een review van gemaakt.

Heb er ondertussen twee van een aanrader!

Een poos alien gebruikt op t werk maar na paar keer vallen toch overleden.

Doormidden bij die gekleurde schuine lijn maar doet het nog wel.

Alien is trouwens van plastic.

Nu op werk al geruime tijd de captain1865 en die blijft het zover nog perfect doen dus dat is mijn keuze

Nee joh, de Alien is niet van plastic maar van een zinklegering, ken je die voetpedalen voor electrische gitaren? Datzelfde metaal.

Volgens mij loopt de poll niet erg lekker, er hebben 12 leden gestemd op totaal 7 mods :weetnie

En de Vsticking is 2x zo duur als de overige mods.

Als je de Vsticking koopt bij een Chinese webshop vindt je hem rond de 40 -45€ .

Niet zo duur voor een kwalitatief goede mod.

50 minutes ago, Dr.Smoke said:

loopt de poll niet erg lekker

Ik keek ook even wat ik zou kiezen maar er staat niks tussen wat ik zelf al heb. Ja de Alien maar daar kies ik niet voor omdat het ding al kuren heeft na een half jaar en ik lees van meer mensen dat ze hetzelfde probleem hebben, dus ik vink die smok niet aan.

Hoe kan je iets aanbevelen wat je niet zelf hebt of niet zelf wil kopen? Ik denk dat dat lastig is. Ik heb hier een Innokin Proton maar die staat niet in de lijst. Kost iets van 37 euro bij Ali. De Alien is daar niet eens meer te vinden. De Vsticking kost bij Ali ongeveer € 44 dus dat valt ook wel mee. De Innokin is even groot als de Alien en bijna even zwaar. Ik kocht de Innokin omdat die dezelfde firebar heeft als de Alien.

Om iets te kiezen uit wat men niet heeft, moet men al die mods gaan onderzoeken of onderzocht hebben en dat kan je van de meeste forumleden wel vergeten.

Ik kocht er een Geekvape legend bij omdat die waterdicht schijnt te zijn en ik wilde het probleem van de Smok die misschien door naar binnen lekkende liquid is ontstaan, voorkomen. Anders had ik de Vsticking gekocht en daar kies ik dan maar voor in de poll 🙂 

Nu de Vsticking  bij de pol staat, is het + 1 van mij 🙂

@KeesB er werd specifiek gevraagd naar ''goedkope'' dual-batt mods. 

Voor nog geen $25,- krijg je de Augvape VX200 met een ongelofelijke batterijduur, een goed werkende TC en een gewicht van nog geen 160 gr. incl. 2 batterijen (niet meegeleverd) :duim

Ok maar omdat die andere mods ook in het lijstje staan, dacht ik dat die ook 'goedkoop' genoemd worden. Er zijn natuurlijk ook echt dure mods te koop, vandaar.

Die Augvape zal voor mij al afvallen omdat het van plastic is.