Jump to content

Zwoofs Rotterdam Peppelweg


JasonVT

Recommended Posts

Zag hem nog niet in het lijstje staan en ook niet op (onze) Google Maps.

Zwoofs Store Rotterdam
Peppelweg 101A

3053GG, Rotterdam

 

Openingstijden:
ma-za: 09:00 - 18:00
zo: gesloten

 

Erg mooie ruime zaak, ziet er heel netjes uit!
Verkoper van die dag was echt heel erg top, had aangegeven dat ik nog niet veel ervaring had en van de week de Vaporesso Revenger X binnen had gekregen en dat de batterijen defect binnen waren gekomen (niet bij Zwoofs zelf besteld), hierbij ging de verkoper voor mij even kijken of de batterijen echt defect waren of niet, dit was wel het geval, hierna heeft hij me advies gegeven en mij goed werkende batterijen verkocht. 

 

Daarna heeft de verkoper samen met mij even het apparaat doorgenomen zodat ik een beetje de ins en outs te weten zal komen, was ook wel echt nodig en heeft mij flink geholpen.

Vervolgens nog gevraagd wat een beetje goede e-liqueurs zijn en uiteindelijk de Charlie Noble - Shellback Slush meegenomen naar huis en dat bevalt me erg goed! 

 

Al met al zal ik deze stenen shop aanraden aan anderen. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Had niet anders verwacht van Zwoofs, fijne winkel, vriendelijke sfeer,  ze hebben een aantal medewerkers met voldoende kennis en zelfs een paar echte profs ??

 

Ik kom zo af en toe wel eens in de buurt van stenen winkels in de randstad, wanneer ik dan tijd heb ga ik ff naar binnen, doe me bijna altijd voor als totale beginner, stel een paar vragen en laat me voorlichten, krijg ik onzin te horen, stel ik ineens moeilijkere vragen, praat ik ze klem en geef ze advies hoe het beter kan, krijg ik goed advies dan koop ik een kleinigheidje en bedank ze voor de service, je wilt toch weten naar wat voor dampshop je (on)bekenden stuurt voor advies.

 

Zwoofs heb ik nog nooit op onzin advies betrapt, ze verkopen niet puur en alleen om er zelf beter van te worden maar houden altijd het belang van de klant in acht ?????? 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...