Jump to content

Lazy Latte Afternoon - Millers Goldline


Guest Webster

Recommended Posts

Guest Webster

Holla!

 

Ik heb even op het internet lopen speuren naar mijn antwoord, echter kan ik deze niet zo snel vinden. Vandaar dat ik het hier maar even ga proberen!

 

De Lazy Latte Afternoon van Millers heeft mij toch echt wel geholpen om van die peuken af te blijven. Echter is deze liquid bijna nergens meer te krijgen. Ik heb daarom een mail gestuurd naar de beste mensen van Smokesmarter.nl echter kreeg ik alleen terug dat deze liquid niet meer verkrijgbaar is bij de fabrikant.

 

Hebben jullie enig idee waarom deze liquid niet meer verkrijgbaar is?

 

Link to comment
Share on other sites

Bijna overal uitverkocht @Mattias

 

@Webster hier hebben ze hem nog: https://ea-sigaret.nl/e-liquid-kopen/millers-juice-goldline/millers-juice-gold-lazy-latte-afternoon/

Ik zou de voorraad opkopen, ff bellen hoeveel ze nog hebben. Soms worden smaken nu eenmaal uit productie gehaald. Helaas.

 

Edit. Nog alleen 0 en 18 mg/ml zie ik. Maar daar kan je zelf de gewenste sterkte mee mixen.

Edited by Tamara
Link to comment
Share on other sites

@Webster ik ken de Lazy Latte niet maar je zou Barista’s Brew Salted caramel macchiato eens kunnen proberen. Is een populaire koffie smaak. Nog 1 (voor 3 mg/ml) of 2 (voor 6 mg/ml) nic boosters van 18 (of evt 20) mg/ml toevoegen en hij is klaar voor gebruik.

https://dampfabriek.com/collections/barista-brew/products/salted-caramel-macchiato-50ml-mix-n-vape-by-barista-brew-co

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Webster

Hartelijk dank voor de reacties!

 

@Tamara Zal zeker even informeren hoeveel flesjes van 18 nic zij nog hebben. Ik heb mezelf al een beetje verdiept in de shake en vape liquids, helaas van wat ik heb gelezen is het vrijwel niet te doen om die liquids op 18 of 12 mg nic te krijgen. ( Kan verkeerde informatie zijn ) en aangezien ik pas een maandje bezig ben op voornamelijk 18 mg nic liquids is het misschien niet verstandig om op 3 of 6 mg te dampen. 

 

Maar als ik de smaak omschrijving lees van die Barista Brew klinkt deze wel heel lekker ?

Link to comment
Share on other sites

Ah, nee. Je kan wel 3 boosters in de Barista Brew doen om nog iets hoger uit te komen, de smaak is er geconcentreerd genoeg voor, maar op 12 mg/ml of hoger ga je echt niet uitkomen. De shake & vapes zijn bedoeld voor tankjes waar meer damp van af komen, waarmee je dus minder sterke liquid dampt, maar om je nu nieuwe hardware aan te praten ... 

Ik hoop dat je nog een voorraadje in kan slaan :duim

Link to comment
Share on other sites

Dat probleem had ik ook! Het was mijn lievelings liquid.. De peachy coconut wordt ook niet meer gemaakt. Mijn andere favoriet...

 

Ik heb nu als vervanger Cappucino van Herrlan. Die kun je vinden bij roken.nl ? Misschien ook iets voor jou? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...