Jump to content

Smoant Taggerz kit review


Jim

Recommended Posts

Top review weer Jim! 

Mod vind ik ook interessant, het idee van een wegwerptankje dan weer minder. Je zou denken dat met alle ophef over het milieu ze juist alleen nog duurzamere producten op de markt gaan brengen, maar de trend is dus juist andersom. 

Denk niet dat zoiets te rebuilden is, of wel? 

Link to comment
Share on other sites

Mooie review Jim! Ik zou niet zonder review kunnen, mocht ik wat willen kopen. Omdat het van plastic is, had ik een prijs van 20 euro in gedachte maar bij Ali kost het bijna 28 euro.

Ik vind het wel jammer dat men er zo'n wegwerp tankje bij doet. Nog meer plastic afval helaas.  Het is echt iets dat je als reserve in het handschoenenkastje van de auto legt.

Link to comment
Share on other sites

Is een simpel mod met niet te veel poespas erop. Dat heeft wel iets . En niet te zwaar is lekker om hem overal mee naar toe te nemen. Dat wegwerp tankje vind ik dan wel niets. Overal een mooi en simpele mod in gebruik.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dimi81

Truineers e ras apoat wor!

 

 

Edited by Oomkobus
Quotes opgeruimd, zie; https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/?tab=comments#comment-1013097
Link to comment
Share on other sites

@DeParelVanHetZuiden: Ik zal het even vertalen want het is in het dialect waar ik woon (Sint-Truiden), hij zegt dat mensen uit St-Truiden een ras apart is ?

Ben zelf ook geen echte geboren en getogen Truienaar hoor, ben zelfs geen echte limburger maar mijn vrouwtje wel en de huizen zijn hier iets goedkoper dan waar ik eerst gewoond heb.

Denk dat het FBT hem wel op de quote regels zal wijzen, maar omdat het zijn 2de post is geen ramp natuurlijk.

Edited by Jim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Deze mod sinds kort in bezit. Gisteren nieuwe batterijen aangekomen er voor. Maar wat is het toch lastig om die batterijen eruit te krijgen. Er zit geen touwtje zoals bij veel mods wel is. Ik heb de batterijen ook al een paar keer verkeerd om eruit gehaald (los halen vanaf het platte stukje ipv de langere ijzeren pin zegmaar) omdat je op het plastic geen + en - staat aangegeven. En doordat ze er zo lastig uit te krijgen zijn zie je nu al nagelafdrukken op de wrap aan de bovenkant bij  de + pool. Rewrappen kan ik niet en wil ik niet, nieuwe kopen lijkt me niet nodig omdat het niet echt er doorheen is. Het is niet echt door de wrap heen.

 

Maar hoe doen jullie het met deze mod? Voor mij is dit wel iets waar ik me over frustreer en niet wat ik er mee moet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...