Jump to content

Capella Euro Series

Recommended Posts

Wie o wie heeft er al ervaring opgedaan met de Nieuwe Capella Euro Series flavours :weetnie.

Deze zijn speciaal ontwikkeld voor de Europese dampers :ja maar er is nog bitter weinig bekend over de te gebruiken percentages.

Ik heb bij mijn zojuist ontvangen bestelling van Chef's er een paar mee laten komen oa.   Berry Cooler / Sweet Blend en Licorice.

Ik zal vanavond enige proef mixjes maken, en mijn bevindingen hier in dit draadje meedelen als de tijd & mixjes rijp zijn :grins

• Like 3

De eerste resultaten uit de Capella Euro Serie betreft Licorice:

Gemixt op 10%  30PG/70VG  5mg./ml. nic.

Licorice (drop) een typisch Nederlandse tractatie, ik moet toegeven hier heeft Capella serieus over nagedacht en heeft er waarschijnlijk een flavourist van Nederlandse origine op gezet :grins

De inhale is licht zoet(hout) en de exhale anijs achtig met een prettig zoute nasmaak die lekker blijft ''hangen''. Ik zou hem vergelijken met Autodrop :ja

Dan wat betreft de concentratie, 10% lijkt mij uitermate geschikt voor een 50PG/50VG mixje :duimDe volgende keer mix ik hem voor mijn 30/70 op 12%.

Dan de prijsstelling, bij Chef's kost de Capella ES licorice per 100ml. slechts GBP. 8.35 en dat vind ik alleszins  economisch verantwoord :yeah zeker in vergelijking met de tot nu gebruikte

drop flavour uit den Belgique voor E 36.95 per 100ml. :holy die zeker niet slecht is, maar nu wel errug kostbaar :fluit

Ik zou zeggen voor de drop dampers onder ons: zeker de moeite waard om eens te proberen.

PS. ook bij Chef's verkrijgbaar in 10 & 30 ml.   voor resp. GBP. 1.85 & GBP 3.35.

• Like 4
  • Thanks 2