Jump to content

Recommended Posts

Ik neem aan dat dit forumgedeelte ook geschikt is voor ideeënbus materiaal ?

Mijn idee is namelijk om donateurs een titel en/of andere titelkleur te geven als bedankje, dan krijgen ze toch nog ' iets ' maar nog steeds uiteraard geen privileges o.i.d.

En dan bijvoorbeeld pas vanaf een X bedrag ofzo.

Just an idea 🙂

Posted (edited)

Vanaf €5,- de titel "arme sloeber" 

En vanaf €100, - de titel "rijke stinkerd"? 

Lijkt me geen goed idee eerlijk gezegd. Ik ben er geen voorstander van dat mensen een titel kunnen kopen terwijl dat voor anderen misschien niet is weggelegd. 

Edited by Pazmaster

Posted (edited)

Eens met @Pazmaster. Daarnaast willen veel donateurs anoniem blijven. Dit is mijn persoonlijke mening, het is niet alsof ik het bij het FBT in de groep heb gegooid.

Er wordt trouwens altijd al een bedankje in een topic gegeven aan degenen die doneren. Uiteraard zonder het bedrag te vermelden.

Edited by Tamara

In bovenstaande topic worden inderdaad regelmatig donateurs bedankt, sommige anoniem, sommige niet.

4 hours ago, Moppersmurf said:

Waarom denk je dat ze me k*tsmurf noemen.

Het systeem bestaat dus al .

Niet liegen, die heb je verkregen na het plaatsen van 5000 k*tposts 😉 

Dergelijke dwangmatige veelposters zouden eigenlijk een verplichte onkostenvergoeding moeten betalen, gezien hoe ze het systeem belasten.

Ja hoor, ben zelf ook sociaal zwak en probeer me nu nog maar eens te raken met die k*tpan van je  :bliss

Goeieavond @Vapeco,

Dank voor je idee, en natuurlijk mogen goede ideeën altijd hier gemeld worden.

Over je vraag, we hebben hier al vaker over nagedacht, maar toch besloten om het niet te doen.

19 hours ago, Vapeco said:

Mijn idee is namelijk om donateurs een titel en/of andere titelkleur te geven als bedankje, dan krijgen ze toch nog ' iets ' maar nog steeds uiteraard geen privileges o.i.d.

En dan bijvoorbeeld pas vanaf een X bedrag ofzo.

We hebben een flink aantal donateurs, sommige doneren openbaar maar ook een groot aantal leden doneert liever anoniem, onze donateurs geven graag een bijdrage voor het onderhouden en voortbestaan van ons forum, de een geeft wat ie kan missen de ander wat ie kan geven, daar zitten dus bedragen tussen van een paar euro tot veel euro's... Met alle bijdrages zijn we blij even blij, en met al deze bijdrages bij elkaar houden we ons forum in leven.

Een X bedrag... het zit ons niet lekker dat iemand die veel kan missen een mooie kroon mag dragen (kan kopen) en iemand die zijn laatste euro doneert dus niet.

Wanneer we het dus al zouden overwegen dan zou iedere donateur van een groot of klein bedrag een gelijk kroontje krijgen...

En over het "krijgen ze toch nog 'iets'" ieder lid, donateur of niet krijgt iets, namelijk een mooi forum met veel informatie over dampen en een plek om samen te komen.

@Sub-Ωhm Dank voor je reactie en je hebt inderdaad gelijk, het zou oneerlijk zijn als de een wél wat krijgt en de ander niet, plus we krijgen er zeker wat voor terug in de vorm van een geweldig forum :clap

Dat staat al in het donatietopic. Paypal heeft hun eigen regels

Posted (edited)

@Sledge Ik heb een donatie gedaan zojuist maar heb niet anoniem aangevinkt, toch staat er bij Anoniem, vandaar mijn vraag.

Edited by Vapeco

@Vapeco je kunt in je profile instellingen bij signature iets invullen als:

mijn naam als donateur

daar doe ik het toch veur

@KeesB Oh nee hoor da's niet nodig, hoef mezelf niet te veel op de borst te kloppen om een donatie, vond alleen grappig terug te kunnen zien later welke en vooral wanneer van mij was, maar is goed zo.

Thanks !

Ik maakte ook maar een beetje gekheid @Vapeco

Ik heb een verzoek tot kwijtschelding opgestuurd voor een belasting en als ik dat krijg... dan ga ik ook een donatie doen. Nu moet ik nog zuinig zijn met de uitgaven.

On 3/27/2019 at 11:04 AM, Vapeco said:

@Sledge Ik heb een donatie gedaan zojuist maar heb niet anoniem aangevinkt, toch staat er bij Anoniem, vandaar mijn vraag.

Zoals @Madman al zegt is het een PayPal instelling en staat het beschreven op de donatie pagina.

Gezien de meute hier onder nickname aanwezig is hebben we hier voor gekozen, zodat niet onbedoeld personalia op straat komt. In de omschrijving kun je je naam en of omschrijving kwijt.