Jump to content
WessideNL

Opzoek naar een goedkope RDA

Recommended Posts

Goedenavond,

Ik ben opzoek naar een (RDA "zelfbouw druppel coils met deck) het liefst zonder tank. Ik ben net begonnen met eigen coils te bouwen, maar het lijkt me ook leuk een dripper er bij te hebben.

Het liefst tot 20/25 euro.

Wasp nano in de sale bij lepetitvapoteur voor €13,-

gelijk iets van liquid, coils,draad of weet ik veel wat om verzendkosten eruit te krijgen. 

Goede site. Binnen 3 dagen thuis👍

17 hours ago, Maickie said:

Ali expres heeft er een hele hoop rond die prijs. Kijk daar eens rond.

Heb je enige ervaring met het bestellen bij Aliexpres? Het is toch iets wat je rookt dus wil wel goeie kwaliteit geen kloon ofzo iets..

Posted (edited)
17 hours ago, Maickie said:

Ali expres heeft er een hele hoop rond die prijs. Kijk daar eens 

Ik heb momenteel deze besteld, iemand toevallig ervaring mee?

Screenshot_20190321-125941_AliExpress.jpg

Edited by WessideNL

@WessideNL met een kloon is niets mis hoor. Maar het grootste deel van ali is echt en meestal staat het erbij als het een kloon is.

De wasp nano word door veel mensen gezien als een prima en simpel tankje!

@maickie dat is fijn om te horen. Had ook al wat revieuws gekeken op YouTube maar is altijd fijn om het van mensen te horen op het forum wie er ervaring mee hebben haha.

@WessideNL, is een prima RDA, ik heb deze bij vapexperience vandaan. Zit bij mij eigenlijk standaard op de squonker, hoef ik niet steeds te drippen, zit een squonk 510 pin bijgeleverd als het goed is. Geeft een goede smaak en is makkelijk op te bouwen. 

18 hours ago, Redchilly said:

Wasp Nano kost in Nederland ook niet veel 😉 

of de Smoant Battlestar RDA 😉

Posted (edited)
1 hour ago, WessideNL said:

Heb je enige ervaring met het bestellen bij Aliexpres? Het is toch iets wat je rookt dus wil wel goeie kwaliteit geen kloon ofzo iets..

Op AE zitten honderdduizenden vendors. Het is niet een winkel ofzo maar een platform. Dat gezegd hebbende, ik heb nog nooit iets besteld bij een vendor met goeie recensies en daar spijt van gekregen.

Roken, enfin, enfin, ik bijt mijn tong wel even af.

Ik begrijp je (voor)oordeel over gekloonde producten, maar dat vooroordeel kan je bij veel vapegear helemaal loslaten. Ook weer niet altijd, ga dus op recensies af maar laat je vooral niet in de luren leggen door een of andere schimmige facebook-elitist die 180 euro vraagt voor een damper mits je ook nog even zijn piemel vast zult houden en zeggen dat hij de beste is, terwijl er voor 10 euro ergens een SXK / Coppervape / Shenray-versie 1:1 te krijgen is....

Voor een idee van de wondere wereld van de kloontjes zie Geekayvapes (o.i.d.) - niet veel andere recensenten wagen zich eraan omdat die facebookgroepjes elkaar ook allemaal in de gaten houden en de maat nemen enzo en voor je het weet heb je niks meer te recenseren. Ofzo ....ik speculeer een beetje want ik houd me er graag buiten.

https://www.geekayvapes.com/vape-clones/

Prachtige discussies ook met leden van een groep die zich De Loyalisten noemen. Die vallen keihard over een recensie die GV schrijft over een atty: "ok ding maar er zit een proprietary driptip op, da's jammer." Krijgt ie ineens allemaal intimiderende figuren in zijn chat, en eentje die begint uit te leggen dat het niet is toegestaan om laster te schrijven hahaha. Geekay hapt er lekker diep in, ik mag 'm wel. En ik  heb tegenwoordig ook gewoon een goed gevoel als ik een kloontje koop.

.789354171_Screenshot2019-03-21at14_22_50.thumb.jpg.68df8a804b0d858ea0dee577df22e3ee.jpg 

Edited by monotom

Bedankt voor alle informatie! Ben weer veel te weten gekomen en geleerd haha! Nog een anderen vraag is dat ik pre build coils op aliexpres zag "100 stuks voor 2,50) is dat gewoon oké om te kopen en te gebruiken net zoals bijvoorbeeld een atomizer van aliexpres? En heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb zo'n doosje pre build coils van XFKM. Kanthal 28GA/1,3Ω, 100 stuks voor €2,20 inclusief verzenden. Gekocht op AE. Mankeert niets aan, ik draai er een half slagje bij want de pootjes staan dezelfde kant op en gebruik deze in mijn Kayfun Primes. Kocht deze helemaal in het begin van mijn dampcarrière, deze hebben eerst een tijdje in de la gelegen totdat ik er achter kwam dat ze perfect voor de Prime zijn. Draai tegenwoordig net zo makkelijk zelf coiltjes, maar ik heb ze nu eenmaal, dus ik gebruik ze maar op. Kan ik met 2 Kayfuns een jaartje mee vooruit. 😎