Jump to content

Vaporesso swag kit


Recommended Posts

Hallo,

 

ik gebruik sinds 5 weken een just fog q16c en merk dat ik de liquids met een hoger vg toch fijner vind. Minder kriebel in de keel. Nu is me vertelt dat ik beter met deze niet hoger kan gaan dan 50%vg en heb ik nu gekeken naar een andere. De winkel waar ik de q16 hen gekocht adviseerde mij de swag kit. Is deze gebruiksvriendelijk en net zo handig qua opladen, vullen en coils verwisseld als de q16?

Link to comment
Share on other sites

Ja. Net zo gebruiksvriendelijk en net zo handig. Qua vullen misschien nog wel handiger. Alleen hou er wel rekening mee dat het een ander type verdamper is ; de Swag moet je echt rechtstreeks over je longen dampen (zoals een waterpijp of shisha) waar de Justfog echt een "elektrische sigaret" is. Hij gebruikt ook absoluut meer liquid en je bent eerder door je batterijen heen. Als je geen al te groot verschil wilt hebben met de Justfog, zou ik bij de Swag voor deGT CCel coils kiezen. Die trekken het laagste wattage (14-40 watt). 

Link to comment
Share on other sites

En welke elektrische sigaret zouden wel een hoger vg percentage aan kunnen qua coils? Dit bevalt op zich goed, heb 4 weken geen sigaret aangeraakt en ook de behoefte niet gehad. De smaakje met een hoger vg spreken me meer aan dan al die fruit smaakjes.. en Millers bevalt absoluut niet, veelte scherp..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de coils met een zwart randje (kon kiezen tussen rood en zwart) zouden die dat aan kunnen? Ik vervang deze overigens om de 5 dagen, niet omdat het dan verbrand smaakt maar gewoon beter smaakt..

Ik gebruik Liqua 3 Mg nicotine 

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij zijn dat de 1,6, zou op het doosje moeten staan welke het zijn, maar als je ze toch elke 5 dagen vervangt zou ik gewoon de gok wagen. Wel even goed primen van tevoren of een kwartier wachten met dampen als je ze vervangen hebt, hoog vg is dikkere vloeistof dus het duurt langer voor de coil verzadigd is. 

Link to comment
Share on other sites

Dat kan wel, maar ik zou je aanraden om batterijen gewoon op te laden in een externe lader. Voordeel is dat je dan niet aan een draadje hoeft te dampen maar gewoon een nieuwe batterij erin en gewoon draadloos door dampen. Ook zijn de USB aansluitingen vaak niet erg sterk en gaan vaak kapot. De USB aansluiting gebruik ik eigenlijk alleen op vakantie omdat ik dan geen extra lader hoef mee te nemen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...