Jump to content

Base maken/kopen


junkiexl

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik was me wat aan het verdiepen in het verkrijgen van laten we zeggen 1 liter base pg70/vg30 12 mg nicotine

 

volgens de betreffende shop heb ik dan het volgende nodig:

 500ml base                                                                                     =10, 00

- 200ml (20x) 50/50 Nicotine booster per stuk 2,95 keer 20  = 59, 00

- 200ml (20x) 100PG nicotine booster per stuk 2,95 keer 20 = 59, 00

- 100ml aroma 10 ml die ik heb = 4,95 keer 10                         =49,95

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

totaal zit je dan op                                                                         177,95

 

Vloeistofje wat ik vroeger kocht, is 2,95 keer 100 = 295 voor een liter...

 

Ik had gelezen, dat het maken van vloeistoffen vele malen goedkoper was, dat zie ik niet echt terug in dit rekenvoorbeeld.

reken ik verkeer? Zit ik bij de verkeerde toko? hoe hebben jullie dat?

 

bvd

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Base bij www.owl-aromen.de  oid. Dat scheelt al heel wat geld. Nic zal je even in het hoge concentraties deel van dit forum moet kijken. Daar staat een uitgebreid topic waar je dit kan aanschaffen.

 

Je kan ook Huub ff een PB-tje sturen.. ?

Edited by TheRich
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Inderdaad bij Owl groot inkopen, dat scheelt al een hoop. Bij Savevape kost 100 ml nic booster €10,- maar als je het bijvoorbeeld bij Hiliq haalt wordt het nog goedkoper. En let op de mixpercentages van de aroma's, van sommige heb je maar 2% nodig maar van andere weer 15% en dat merk je ook in de prijs. €1,- of €7,50 aan aroma per 100ml verschilt nogal.

Voor €2,40 maak ik 100 ml, een mooie prijs vind ik.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

das is zeker een mooie prijs,,,, das 10 keer goedkoper dan de goedkoopste uit de shop ?

Wat noemen jullie groot inkopen?

Ik zie door al die bomen het bos niet meer .....

 

Kun je me ook exact aangeven wat ik dien te kopen om op een base uit te komen van pg70/vg30 12 mg nic?

 

bvd

 

Link to comment
Share on other sites

Als het met een booster van 20 mg kan, is elke sterkte zo'n beetje goed genoeg niet? Aangezien je een hoog PG gehalte hebt, is het logisch dat je Nic op PG basis koopt. Kijk 's bij Hiliq. Hoe hoger de concentratie, hoe duurder, maar hoe minder je er van nodig hebt. Hele hoge concentraties kan je evt. zelf verdunnen in PG

 

10 liter PG en 5 liter VG bij OWL. Kost €65 ex verzenden, ex kraantjes. Nic in een bepaalde concentratie €90 voor een liter. ex verzenden

 

Dan kom ik wat kosten betreft per 100 ml uit op:

 

30 ml VG: €0.09

54 ml PG: €0.27

6 ml nic: €0,54

10 ml aroma: €4.95

Totaal: €5,85

 

Aroma is de duurste component. Je kan je kosten aardig drukken door hier slim in te kopen.. Ik koop alleen one-shot aroma's, die zijn per definitie duurder, maar wel makkelijker. Dus voor mij is het goed zo..

 

En de rest mag je zelf uitzoeken.. ?

Edited by TheRich
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dus die nic maakt verder niet uit? gewoon de mengverhouding aanpassen?

En hoe zit het met bewaren koel hok genoeg of moet dat in de vriezer?

 

Die prijzen van het eindproduct staan me wel aan, hier heb ik wat aan,,, dank ?

Link to comment
Share on other sites

Ik koop mijn base bij driphacks kom je goedkoper uit dan bij owl . Zorg dat ik boven de 50 euro uitkom dan is de verzending gratis.Koop mijn one shots daar ook ben zeer tevreden over de base en one shots van driphacks, Bijv 10l PG is 34 euro en 5L VG is 13 euro is samen 46 euro bestel nog iets erbij zodat je boven de 50 euro uitkomt en de verzending is gratis.En mijn nic bestel ik bij hiliq, hebben altijd wel een keer in het jaar dat de verzending gratis is, bestel dan genoeg zodat ik zeker tot de volgende aanbieding komt van hiliq.Dit is voor mij de goedkoopste manier.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dit soort info heb ik wat aan folks... ?

 

Mooi forum dit, ik was anders allang met e-dampen opgehouden.

Hier leerde ik zelf mijn coils te doen, en had gelijk een smaakbom, wat een verschil met een fabriekscoil.

Dankzij de zeer gewaardeerde  hulp van snip  hier ben ik aan het leren om mijn eigen brouwsels te maken

En dan later dit nog, dan is het helemaal voor elkaar

 

ik ga dit allemaal verder uitpluizen, gelijk weer wat te doen dit weekend ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...