Jump to content
The Unknown

⚠ Gearbest lekt klant gegevens ⚠

Recommended Posts

Posted (edited)

❗ FBT edit, onnodige quote verwijderd ❗ 

Ik las het ook net

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Edited by Sub-Ωhm

Thanks voor de heads-up belangrijke info, ik zet de links even door, mijn gegevens zullen er ook wel tussen staan.

Ook maar ff het WW veranderd.

Maar in het bericht uit de eerste post word gezegt dat het gat nog niet gedicht is.

Dus of het nut heeft? I dont know.

Heb ik ook gedaan, wilde geheel mijn account verwijderen, maar is me niet gelukt, koop er toch al lange tijd niets meer.

Ik wilde ook m'n account verwijderen (ze hebben al zo lang niets interessants meer te bieden), maar dat lukte helaas niet.

WW wissel heeft niet zoveel zin als de server nog niet beveiligd is.

Ps

Het enige dat je wel op korte termijn kan doen, is je persoonlijke gegevens wijzigen in fake-gegevens (sorry buurman :gek )

Edited by Foggy

Ik krijg wel steeds waarschuwingen via e-mail wanneer ik vanaf een andere computer (op een ander adres) heb ingelogd. "Unusual account login enz..." 

Dus als je zo'n bericht krijgt terwijl je niet hebt ingelogd weet je dat het mis is. 

7 hours ago, Luc rafc said:

Als je met PayPal betaald hebt is er niks aan het handje, als je kaart er op staat is dat wel iets anders.

Zolang je je bankrekening of CC maar niet aan paypal hebt gekoppelt, je zou niet de eerste zijn waarvan via paypal bedragen van je rekening werden afgeschreven.

Edited by The Unknown

Je moet apart inloggen bij Paypal, dus alleen als je hetzelfde ww hebt, of hebt aangevinkt dat je bij PP ingelogd wil blijven, kan dat dus niet.. In het laatste geval zu je een goeie oetl*l zijn, want dat doe je niet lijkt me, maar goed.. 2 unieke WW, ik wens ze prettige wedstrijd

❗FBT edit, onnodige quote verwijderd ❗ 

Thnx voor de tip Mopper. 👍

Direct maar ff ingesteld.

Edited by Sub-Ωhm

@K&H, @Foggy

Je kunt wel degelijk je account verwijderen, stuur een mail naar ...

support@gearbest.com

... vraag kort en bondig je account te verwijderen, vermeld het aan jouw account verbonden email adres, je krijgt dan een ontvangst bevestiging en binnen redelijke termijn een mail met daarin een ticket nr.

In deze ticket onderstaande bevestiging...

wp_ss_20190315_0002.png

Ik heb een mailtje ontvangen van GearBest:

"Thank your recent order on Gearbest.

Customers' information is our priority, and we work hard to ensure protection of such information by implementing all available methods in the market.

In this context, we have found out that some orders information for orders placed between March 1st 2019 till March 15th, 2019 could have been compromised. We have already fixed the issue and your personal information and account information are safe and secured.

We remain at your entire disposal for any questions you may have."

Het lijkt dus te zijn opgelost? Tenminste, dat zeggen ze.