Jump to content
Aaruman

Leuk regelbaar ding, voor in je zak.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nogsteeds heel blij met mijn Xpriv, maar loop toch wel tegen een probleem aan. Hij is nogal groot. Ik geniet van alle functies en dergelijke en hij gaat iedere dag mee naar het werk. Echter, als ik ga winkelen of iets dergelijks.....is het niet heet meest handige ding. Nu heb ik een Vaporesso Cascade one Plus, maar die is niet regelbaar, dus kunnen niet alle coils zomaar op. 

Denken jullie nou opeens: 'He ik weet nog een leuk setje voor deze jongen!' --> Dan erg graag 🙂

Ik damp eigenlijk altijd DL, heb MTL wel geprobeerd en ik snap de charme, maar geen voldoening. Ik ben inmiddels ook zeker geen beginner meer en mijn geliefde Drop mag er ook op kunnen.

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen 😄

Pico 75W met Wasp Nano RTA. Mijn favo setje op het moment.

16 minutes ago, marcel59 said:

Pico nemen, compact en makkelijk mee te nemen in je zak

Dan moet je toch nog best een grote zak hebben 🙂 Bij een zakformaat denk ik meer aan Minifit, Breeze (2) of Nautilus AIO maar dan heb je niet heel veel keus qua instellingen.

Ik ga ook voor de Pico25. Gebruik voor onderweg het Durro kit tankje. Geen lekkage en toch DL. Smaak valt me best mee😉👍

7 minutes ago, marcel59 said:

Juist, en met de pico wel

Welke Pico bedoel je, ik dacht dat er meerdere modellen zijn?

Die Swag van Vaporesso staat me ook wel aan, de naam vind ik alleen echt vreselijk....

Ik wil er wel op vooruit gaan, die XPRIV die ik heb is echt m'n 'vapetrots' 😍

Joyetech ultex t80 mod [ tank die ze er in de kit bij verkopen vind ik niet echt wat] heeft de instellingen die je wil, gaat een losse batterij in en is maar iets groter dan de cascade one plus batterij😉

Ik ken het probleem, had in t begin een smok alien, daarna een geekvape Gbox en die zijn allebei niet broekzak vriendelijk, gewoon te groot...