Jump to content
Aaruman

Leuk regelbaar ding, voor in je zak.

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nogsteeds heel blij met mijn Xpriv, maar loop toch wel tegen een probleem aan. Hij is nogal groot. Ik geniet van alle functies en dergelijke en hij gaat iedere dag mee naar het werk. Echter, als ik ga winkelen of iets dergelijks.....is het niet heet meest handige ding. Nu heb ik een Vaporesso Cascade one Plus, maar die is niet regelbaar, dus kunnen niet alle coils zomaar op. 

Denken jullie nou opeens: 'He ik weet nog een leuk setje voor deze jongen!' --> Dan erg graag 🙂

Ik damp eigenlijk altijd DL, heb MTL wel geprobeerd en ik snap de charme, maar geen voldoening. Ik ben inmiddels ook zeker geen beginner meer en mijn geliefde Drop mag er ook op kunnen.

Ik ben benieuwd waar jullie mee komen 😄

Pico 75W met Wasp Nano RTA. Mijn favo setje op het moment.

16 minutes ago, marcel59 said:

Pico nemen, compact en makkelijk mee te nemen in je zak

Dan moet je toch nog best een grote zak hebben 🙂 Bij een zakformaat denk ik meer aan Minifit, Breeze (2) of Nautilus AIO maar dan heb je niet heel veel keus qua instellingen.

Ik ga ook voor de Pico25. Gebruik voor onderweg het Durro kit tankje. Geen lekkage en toch DL. Smaak valt me best mee😉👍

7 minutes ago, marcel59 said:

Juist, en met de pico wel

Welke Pico bedoel je, ik dacht dat er meerdere modellen zijn?

Die Swag van Vaporesso staat me ook wel aan, de naam vind ik alleen echt vreselijk....

Ik wil er wel op vooruit gaan, die XPRIV die ik heb is echt m'n 'vapetrots' 😍

Joyetech ultex t80 mod [ tank die ze er in de kit bij verkopen vind ik niet echt wat] heeft de instellingen die je wil, gaat een losse batterij in en is maar iets groter dan de cascade one plus batterij😉

Ik ken het probleem, had in t begin een smok alien, daarna een geekvape Gbox en die zijn allebei niet broekzak vriendelijk, gewoon te groot...

Nu ben ik van gereguleerde mods af en loop dag in dag uit met een Hugo squeezer in m'n broekzak rond, nog een in de binnenzak van m'n jas en in de buitenzak van m'n jas nog een willekeurige mod.

Er zijn ook best wel wat single bat gereguleerde squonkers te koop, Pulse of zo bijvoorbeeld, of een hcigar aurora, is dat niks?

2 hours ago, Aaruman said:

Welke Pico bedoel je, ik dacht dat er meerdere modellen zijn?

pico75 watt. Heb deze 2 jaar, heb hem op werkdagen altijd in mijn broekzak.

is nog nooit iets mee gebeurd, en mooi formaat. Zit ook niet hinderlijk in de weg of te zwaar.

De pico's in het algemeen zijn heel goed.

Enkel de usb fiche is een beetje kwetsbaar.

Verder zijn die quasi onverwoestbaar.

Pico75 (met serpent mini) is ook mijn favoriete modje voor onderweg en naar de kroeg etc

Ik heb altijd een pico25 met de serpent elevate in mn broekzak. Voorheen een vaporesso veco tank toen ik nog niet zelf wickte

Bedankt allemaal, ik vond de Pico er zelf een beetje goedkoop uit zien. Ben uiteindelijk voor de geweldige naam gegaan.....BADUM PSST De Vaporesso SWAG (wat een kotsnaam). Ben benieuwd!

Ook in het bezit van een Swag mod, moet zeggen een fijn apparaat echter op een beetje vermogen niet de hele dag gaan winkelen 😉

fasttech verkoopt voor een prik mooie hoesjes sterke dingen kosten amper wat.

Ik heb mijn pico 100 watter gewoon aan de broekriem hangen, ideaal 😛

Swag is een mooi licht dingetje, alleen wil het menu knopje nog wel eens naar binnen schieten...

Ik heb hier nog een Swag (silver/zwart) liggen @Aaruman. 1x gebruikt z.g.a.n. Doe er niets mee.

Interesse?

Tof dat je daar aan denkt Balling, gisteren helaas al gekocht!!