Jump to content
Jim

Wotofo Profile Unity RTA review

Recommended Posts

Leuke en duidelijke review van een wederom voor mij interessant tankje...!

Ik kijk later je YouTube review nog even.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Stomme vraag wellicht, maar heb je ook de Profile rda of rta op een mech getest? Want dan zou die 0,05 ohm verschil in mesh nog best wel eens wat uit kunnen maken toch? Misschien is dat de reden dat OFRF die met lagere weerstand maakt?

Heb ik het nu goed verstaan dat je deze gaat verloten 🙂 top review weer.

@Madman: met de RTA nog niet maar wel bij de RDA, wat eigenlijk hetzelfde blijft.

De RDA gebruik ik regelmatig op mech squonkers en het verschil is nog steeds te verwaarlozen voor mij persoonlijk dan.

Omdat de ramp-up werkelijk instant is neem je maar korte hijsen omdat het anders veel te veel damp is dat je naar binnen trekt.

Ik merk enkel dat het OFRF mesh hogere wattages kan hebben dan dat van Wotofo.

Zelf ben ik meer dan tevreden van het Wotofo mesh.

Zou fijn zijn moest er toch eens een fabrikant in slagen om meer opties te maken, zou graag eens SS mesh testen of Ni80.

Kan zelf wel op zoek gaan naar ander mesh en dat op maat knippen, maar heb niet echt veel verstand van welk type of waarde ik moet kopen en waar ik het kan vinden.

@K&H: ja dat heb je goed gehoord in het filmpje, goud is niet direct mijn kleurtje en de gouden RTA verloot ik.

Zal die weggeefactie deze avond posten op het forum, zelfde regels als bij andere acties.

Mooie review @Jim !

Nu weet ik wat me te wachten staat. Zelfs de aandrukblokjes zitten mooi recht, keurig hoor!

Geen minpunten... Dat klinkt als een hebbedingetje. Goede review weer, zowel de foto's als het filmpje.

Nee geen minpunten, alles zit goed in elkaar en structureel kan ik niks afkeuren of muggenziften.

Smaak en airflow zijn natuurlijk dingen die erg persoonlijk en persoonsgebonden zijn.

Misschien nog n klein muggenziftdingetje van mij dan. 😞    Je hebt t over winnen in je video, maar volgens mij mag dat niet. Weg geven wel, dus beter om te zeggen dat het n give-away is, dan een winactie

Posted (edited)

Top review en kan niet wachten om hem te testen! Groot fan van de rda versie dus zeer benieuwd naar de rta variant 😄

met jou eens trouwens over de ofrf mesh, heb beide en ben zeer content met de wotofo variant. 

Uiteraard een like op yt 😉

Edited by Illnoize

Mooie review weer Jim, bedankt!

Heb een gunmetal besteld en nu maar geduldig wachten...

Errrg benieuwd naar deze tank geworden na je review!
Voor iemand die al 2 jaar vasthangt aan de Geekvape Ammit, is dat toch wel bijzonder.

Mooi en duidelijk review!

Ziet er een mooie tank uit, volgens wat ik zie in het filmpje ook eenvoudig om de coil te plaatsen. Mesch is in de stenen winkel te koop👍

Das weer een mooie revieuw en zeker wel een mooie rta al ben ik nog niet bekend met mesh.
Maar als ik deze op de kop kan tikken dan zou ik het zeker wel overwegen.