Jump to content
Sign in to follow this  
rita2019

Hoesje voor e-sigaret

Recommended Posts

Hallo,

Vraag mij af of er geen hoesje bestaat dat je aan de nek kan hangen voor de Justfog Q16. Vind het nogal onhandig, als je het neerzit en het kantelt loopt de liquid er uit, of je zou telkens het ringetje moeten toe draaien. Het zelfde als je het mee neemt. Had het in mijn handtas gestoken en ze zat onder de liquid.  Jaren geleden als ik dampte bestond er een ring dat je rond de e-sigaret kon doen met een koordje om rond de nek te hangen. Is niet praktisch dat je ze steeds in je hand moet houden of niet vergeten het ringetje dicht te doen als je ergens gaat. Soms zet ik ze ergens neer en weet ik niet meer waar ik ze gezet heb. Klinkt misschien onnozel maar zou veel gemakkelijker zijn moest je ze rond je nek kunnen hangen. Weet natuurlijk niet of het bestaat.

Rita 

De oplossing die fxs81 laat zien is waarschijnlijk precies de oplossing voor je vergeetachtigheid

(mijn moeder was ook altijd haar bril kwijt ........ die bleek meestal op de bovenkant van haar hoofd te zitten)

Ik wil alleen even reageren op je lekken probleem. Ik gebruik de justfog q16 nu bijna intensief 18 maanden en het lekken zoals jij beschrijft heb ik nog nooit ervaren 

Ik zeg niet dat het niet kan, want jij  hebt duidelijk hier wel last van

Heb jij toevallig een justfog q16met kinderveiligheid, want het lijkt mij niet goed als jouw liquid via de  luchttoevoer ring eruit lekt. Dat moet namelijk niet kunnen

Posted (edited)

Ja inderdaad het justfog-q16 hoesje is wat ik zoek, bedankt fxs81 en ik heb wel degelijk de q16C et toch loopt hij uit. Batterij wil ook niet helemaal opladen, denk dat ik er terug naar de winkel mee ga, hij wil maar 4 streepjes opladen, laat ik hem insteken word hij veel te warm, krijg geen 5 streepjes opgeladen.

Edited by rita2019

@rita2019

Ik bedoelde dat ik de justfog q16c juist niet heb en dat jouw probleem misschien aan die kinderveilige sluiting gerelateerd was

Maar ik lees dat je nog meer problemen met die van jou hebt, dus .......... terug naar de winkel 

Ook dat te warm worden als je de justfog te lang laat opladen is niet goed. Er hoort een overbeveiliging op te zitten, waardoor dit niet kan gebeuren

Ik zou ook even teruggaan met je setje, klinkt niet alsof alles werkt zoals het hoort.