Jump to content

Vapeshaker DIY liquid reken en administratie tool


MarcoPolo

Recommended Posts

13 hours ago, MarcoPolo said:

Als je je muis op het percentage houd, zie je ook het aantal verbruikte ml

Mixen wordt vaak niet direct naast de computer gedaan, ikzelf b.v. maak gebruik van mijn smartphone tijdens het mixen, het inventariseren van mijn stash enz... Eigenlijk alles mobiel, ik weet dat vapeshaker geen mobile friendly website is maar misschien toch een idee om dit direct zichtbaar te maken ipv mouse hovering.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Sub-Ωhm

Ja, ik zat er ook al aan te denken of dat niet handiger is. (hoeveel er nog over is direct tonen)

Ik zal dat meenemen in de volgende update.

 

edit..

Het was een kleine aanpassing dus dit gelijk maar aangepast, aangezien het inderdaad beter/handiger is voor het overzicht.

Edited by MarcoPolo
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo @Johannes Koning,

Ik heb het even gecheckt, maar je account is gewoon geverifieerd en in orde.

De email is wel eenmalig, alleen bedoeld om je email adres te verifiëren, en wordt daarna niet meer gebruikt voor inloggen ofzo. (ik weet ook niet echt wat je hiermee bedoeld)

Het is daarna inloggen met het ingeschreven email adres, en het aangemaakte wachtwoord.

Probeer anders eens wachtwoord wijzigen om te kijken of dat wel lukt?

 

edit...

Ik dacht toch echt dat ik je bericht hier net boven zag staan ?

Edited by MarcoPolo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ok, maar het verifiëren (doormiddel van de link in de email) is gewoon goed gegaan, dus het is geen spamfilter probleem denk ik.

Maar het wachtwoord wijzigen zou gewoon moeten lukken, als je het ingeschreven email adres gebruikt.

Edited by MarcoPolo
Link to comment
Share on other sites

Hallo Marcopolo

probleem is opgelost of was eigenlijk geen probleem??

als ik de pagina open zijn de invulvakjes voor invoeren email en wachtwoord  slecht zichtbaar 

komt door de kleuren denk ik  misschien witte letters of  andere kleur vakjes

ziet er goed uit het programma 

nu nog een avond typen om alle aroma flesjes in te vullen?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Ik heb zojuist een aroma op. Was ook niet zo lekker dat ik hem opnieuw ga kopen. Wil hem verwijderen bij mijn voorraad, maar zie even niet hoe dit kan.

Link to comment
Share on other sites

Hallo @Huub,

Je kan het artikel selecteren in de lijst, en dan heb je een knopje bovenin 'Op leeg zetten'.

Dit gebeurd ook automatisch als volgens de gemaakte recepten de hoeveelheid aroma op is, maar dat kan ook iets afwijken als er minder aroma gebruikt is dan volgens de recepten zou moeten. Vandaar dat een aroma ook handmatig op leeg gezet kan worden .

Het artikel komt dan in de opgebruikte historie, voor toekomstige overzichten.

 

Edited by MarcoPolo
Link to comment
Share on other sites

Daar gaat dus iets mis Marco. Aroma is op, dan verdwijnt bij mij de optie “op leeg zetten”. 

Aroma komt dan onder aan te staan en geeft in het rood weer fat er 0 aroma over is. 

Bij mijn andere aroma’s, waar ik nog wel wat van heb, zie ik de optie “op leeg zetten” wel. 

Link to comment
Share on other sites

@Huub,

Dat klopt helemaal. Onderin in het grijs staan de aroma's die opgebruikt (of handmatig leeg gezet) zijn, en deze worden ook niet meer getoond/gebruikt bij de recepten of aroma keuzelijsten.

Deze aroma gegevens worden wel bewaard zodat er mettertijd in een overzicht getoond kan worden hoeveel je bijvoorbeeld op jaar basis verbruikt hebt.

Met 1 van de komende updates zal je ook een keuze kunnen maken of je deze gearchiveerde aroma's wilt zien in de voorraad lijst of niet.

Voor nu worden ze nog getoond, maar dan wel in het grijs.

Edited by MarcoPolo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest K-TeztroV

Ten eerste, dikke respect hiervoor..! Zag gisteren deze post, en direct mee begonnen en wat is het handig en compleet..! Het enige wat ik zelf handig zou vinden (Misschien is het er en zie ik het over het hoofd) dat ik recepten die ik maak in categorieën zou kunnen opslaan, zodat ik bv fruit bij fruit, koek bij koek etc etc kan zetten. Iig nogmaals heel veel dank en credits voor jouw dat je dit maakte, maar zeker ook dat je het deel..!

Link to comment
Share on other sites

@K-TeztroV

Bedankt voor het compliment en goed om te horen dat je er wat aan hebt ? .

Soort categorieën zit er nog niet in, maar ik zal het in ieder geval in me update lijst zetten om te kijken wat er mettertijd mogelijk is.

 

p.s.

Wat er wel al in zit is een automatische (kleur) onderverdeling, afhankelijk van de PG/VG verhouding. (wel iets anders dan de door jou genoemde categorieën ?)

spacer.png

 

Edited by MarcoPolo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...