Jump to content
marcel59

20 juli Dampmeeting in Blaricum + BBQ

Recommended Posts

Posted (edited)

Graag vernemen wij wie hierbij aanwezig willen zijn, en met hoeveel personen. Plaats hebben wij voor 14 mensen. Vanaf 14.00 uur met barbeque € 17,50 pp. Wil je ook bij deelname even aangeven wat je drinkt. Medio eind april krijg je dan een pb voor betaling. In dit eerst bericht pas ik iedere keer aan wie zich aanmeld.

1. Marcel59

2. Merie Mouse

3. Foggy

4. Marina

5. Dr. Smoke

6. Quidam

7. 

Edited by marcel59

Ongelooflijke gang van zaken, ik maak graag plaats voor een ander, zal zeker niet aanwezig zijn.........😔

Ik haak dus ook af.

Niet alleen vanwege de afstand maar ook vanwege de gang van zaken.

Ongehoord horkig!

ik laat het ook schieten want ik heb er geen fijn gevoel bij.

Ik snap het echt niet. Ik heb de vorige topic ff terug gelezen en concludeer daaruit dat, Merie en Marcel een meeting organiseren. Leuk! In dat zelfde topic bied iemand een andere locatie aan, dit had nooit in het zelfde topic mogen gebruikt worden vind ik. Vervolgens passen Merie en Marcel zich aan van kijken wat het beste voor iedereen is. Maar aan het einde zegt bijna iedereen dat Marcel en Merie het door de strot hebben gedrukt. Sorry hoor ik haal dit er niet uit. En naar Merie en Marcel toe, wat mij betreft deed ik de hele meeting niet meer. Als het zo moet jammer maar het moet wel leuk blijven! Ik ben blij dat het bij mij niet zo ging, wel heeft het me één en ander veel energie gekost. Mensen realiseren zich niet wat er bij komt kijken. En wordt gelijk van alles uit gegooid in zo'n topic, respect aan de organisatie is ver te zoeken. 

@Dr.Smoke nuchter of niet. Verhaal is gewoon glashelder. Ik neem die andere partij niks kwalijk. Echter was het veel netter geweest als je een andere datum zou prikken in een andere topic. Je zet je auto toch ook niet te koop op het erf bij je concurrent? Of doen jullie zo wel zaken in A'dam? 

Zo jammer dit.

Even teruglezend zie ik goede intenties van beide zijden en enige ruis in de communicatie, met daaropvolgend onbegrip door anderen.

Zo wordt een leuk initiatief de nek omgedraaid.

Posted (edited)
1 hour ago, Zen Master Jay said:

@Dr.Smoke nuchter of niet. Verhaal is gewoon glashelder. Ik neem die andere partij niks kwalijk. Echter was het veel netter geweest als je een andere datum zou prikken in een andere topic. Je zet je auto toch ook niet te koop op het erf bij je concurrent? Of doen jullie zo wel zaken in A'dam? 

Ho Ho, Dan begrijp jij dus ook dingen verkeerd... Het was de bedoeling dat het of locatie Blaricum of ijsselstein zou worden, de organisatie zou altijd Marcel en Merie zijn geweest. Ik als andere partij bied mijn auto dus alleen te leen aan omdat er iemand een grotere auto nodig heeft. 

Alle ophef is ook helemaal niet nodig, er is niks doorgedrukt of geforceerd of gehorkt of wat dan ook.

Marcel en Merie organiseren een meeting en willen dat bij hun thuis doen. Mijn aanbod was alleen de locatie, zodat als er meer mensen wilden komen dit kon. En als hun het liever gewoon bij hun thuis willen is dat hun goed recht.  

Ik ging alleen uit mn panstekker omdat mijn locatie werd afgeschilderd als zaal en duur. En voordat ik de kans kreeg om mijn boze eerste reactie netjes recht te zetten was het topic dicht. 

Dus jongens, geen ruzie maken en gewoon lekker gaan meeten! 

Edited by Elixyr

En dan worden wij door mensen afgerekend op het feit dat de keuze om het hier te houden prijstechnisch voor de bezoeker van de meeting alleen maar de drempel zo laag te houden. Of je nu eet of niet met drank komt het dan hier al goedkoper uit dan dat je aan de bar dient af te rekenen. Wat wij aan werk hebben met beide locaties wordt niet gezien en niet in dank afgenomen. Wij willen alleen een gezellige meeting de organisatie hebben wij er voor over. Maar zoals ik nu door een aantal in een boos daglicht wordt geplaatst. Zijn dat dan kerels of kleine kinderen? Ik kan het echt niet waarderen.

Ik had er graag bij geweest. Keep up the good work! Ik ben helaas voor de meeting op vakantie die datum.

Posted (edited)

Ik weet wie hoe jullie lezen ?  In ieder geval anders dan ik lees.

Nu mijn  versie :

@marcel59 start een topic met de vraag of er nog een vervolg komt op de meeting van vorig jaar. Locatie en tijdstip zijn niet bepaald, sterker nog, uit niets blijkt de intentie om zelf een meeting te organiseren. Het is gewoon zomaar een vraag........zonder bepaling waar of wanneer.

@Merie Mouse, oppert op een gegeven moment, dat zij wel een meeting wil houden bij haar thuis, maar dan wel voor een beperkt aantal deelnemers. Dit is dan in Blaricum, datum nog niet bepaald.

@Elixyr, geeft twee reacties later aan, dat hij wel een grotere plaats ter beschikking heeft in IJsselstein.

Nu raakt e.e.a. in een stroom versnelling. De topic titel wordt aangepast naar "Dampmeeting Blaricum/IJsselstein, de animo check !"

Je kunt hierin kiezen waar jou locatievoorkeur naar uit gaat en je kunt kiezen uit drie datums.  Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, ik ervaar het dat je dan kunt kiezen.

@marcel59 geeft dit weer met de volgende tekst :

"Wij willen dit organiseren, in Utrecht of Blaricum, afhankelijk van het aantal leden dat aanwezig willen zijn.

de Data’s zijn 13 - 20 of 27 Juli, ook weer afhankelijk wanneer de meeste mensen kunnen.

graag vernemen wij welke data jou het beste uitkomt".

Al spoedig blijkt dat IJsselstein de voorkeuzelocatie met veruit de meeste stemmen aan het worden is. Bovendien is het aantal deelnemers veel meer dan @Merie Mouse kan plaatsen.

Verschijnt @Merie Mouse uit het niets, met een zeer onsportieve opmerking en poging om alsnog de meeting naar haar te halen, waarmee ze op zeer vileine wijze een dreigende democratische beslissing ondermijnd  :

"Als wij zeggen het wordt Blaricum met hapjes, drankjes en een barbecue.voor totaal 17,50 euro per persoon. In plaats van IJsselstein grote zaal met 17 man en consumptie voor 2,00 euro per drankje en geen eten. Zijn jullie het dan met ons eens?"

@Elixyr houdt hierop de eer aan zichzelf en trekt zich terug en terecht, had ik ook gedaan !!

Zo ga je niet met elkaar om.........tenminste ik wil niet tot het groepje behoren dat dit gedrag prefereert en goedkeurt.

Edited by Steamboy

Namaste 🙏 @Zen Master Jay het was slechts bedoeld als compliment voor jouw heldere blik op deze doldwaze situatie :duim

Wat betreft autoverkoop, ik heb goede ervaring in West-Friesland daar zijn de inruilprijzen een stuk beter dan in Mokum :ja

@Dr.Smoke, vind het helemaal geen "doldwaze situatie", maar juist in en in triest gebeuren waar niemand een compliment voor zou moeten krijgen. 

Zoals ik ook al in een ander draadje heb aangegeven en overigens ook in de datumprikker, maakt het mij niet uit of het in Blaricum of elders wordt gehouden..... Ik ben er sowieso. En een bbq is altijd leuk... :) 20 juli staat genoteerd.