Jump to content
raider890

Damper's Meeting Nijmegen ***CANCELLED***

Recommended Posts

goed punt.
laat ik het anders zeggen dan
dank je wel voor het overnemen van mijn initiatief.
en ja ik hoop dat ik mag komen, zo niet dan wens ik jullie al veel plezier, en als ik wel mag komen hoop ik dat het gezellig word

@raider890  heel goed punt schat.

Jij wilde iets organiseren omdat je nog nooit bij een meeting was geweest Het is Superstoer, dat je direct iets wilt organiseren... alleen lukt het je niet zo echt toch

Regel het maar, ik hoop dat ik uitgenodigd word. 

Ik denk met weemoed terug :huil aan de glorietijd van het CMPA, waar ik samen met @Karin Spaink weliswaar op kleine doch gemoedelijke schaal het toch wel voor elkaar hebben gekregen 23 coil middagen te kunnen realiseren :duimen

Niet erg brillant gebracht maar ik vond het helemaal niet meer leuk. Normaal draai ik mijn hand er niet voor om indien er iets georganiseerd moet worden maar ik zit niet te wachten op gedoe. Er is bij een soortgelijk topic al genoeg gedoe geweest en dat wil ik niet. 

Voor ik met mijn voorstel kwam, was ik al benaderd middels PM en heb oprecht meegedacht maar het werd steeds gekker. Maar ik had natuurlijk kunnen zeggen: "hee, laat eigenlijk maar, toch maar niet". Bij deze dus. 

En zo wordt ieder initiatief vakkundig de nek omgedraaid. Ik snap het niet.. Ik heb ook geen zin in gedoe, maar waarom ontstaat er nou gedoe? Ik zie onsamenhangende reacties, mensen die elkaar iets verwijten wat ik er niet in teruglees en een hoop tere zieltjes. Organiseer iets of niet, maar dat geheenenweer gaat ook nergens over

Ach weet je, TS heeft ongetwijfeld goede bedoelingen gehad, echter zonder te beseffen, wat een meeting organiseren inhoudt. Kun je hem dit kwalijk nemen, natuurlijk niet. Hij vroeg zelfs om input van ideeën..... Moeten we hem voor dit redelijk onbezonnen initiatief genadeloos afstraffen, nee natuurlijk ook niet. Alleen het topic is verzand in nodeloos, verwarring scheppend, geneuzel en dat is jammer.

Maar buiten deze discussie om. Er is iets veranderd in de Nederlandse damp community. Mensen zijn bijna niet meer te porren voor een meeting, om zeer uiteen lopende redenen. Waardoor of waarom dat nu zo is, joost mag het weten. In 2016 hebben we in Heerlen een top-meeting gehad met 46 personen. Iedereen was lovend, men vond het allemaal prachtig, gezellig en ook nog leerzaam. Toen ik in 2018 weer een meeting wilde organiseren, kwamen er slechts 8 aanmeldingen, waarvan 7 onder voorbehoud. Tja, daar krijg je geen zaal voor geregeld. Dus ook ik weet niet wat er aan de hand is.

Vind het wel heel erg jammer.....mis de meetingen wel.

@Steamboy klopt ik had goede bedoelingen en ja ik had verkeerd in geschat wat het allemaal in houdt.

dus voor allemaal vergeet deze topic even, ik ga op vakantie en probeer het daarna gewoon nog een keer

Dan sluit ik bij deze het topic, dat het volgende initiatief tot volle boei mag komen 👍 

@raider890, In je topic titel staat Canceld, misschien ff aanpassen naar de juiste spelling...

Amerikaans Engels = Canceled

Brits Engels = Cancelled

Jouw keuze 😉 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Maak nieuwe...