Jump to content
raider890

Damper's Meeting Nijmegen ***CANCELLED***

Recommended Posts

Animo Check,  

Zijn er mensen ook geïnteresseerd in een Meeting in Nijmegen??
zo ja reply ff en spread the word

Een beetje afhankelijk van datum en tijd. Het is een aardig stukje rijden, maar het is een rit die ik meestal wel 3 á 4 keer per jaar doe en ik ben wel in voor meetings. 

@Nijmegensmoke woont vermoedelijk in de buurt. 😬

Edited by Crow

Geïnteresseerd.

Ben echter de rest van het jaar afhankelijk van wanneer ik een nieuwe knie krijg, dus kan geen harde toezeggingen doen.

Posted (edited)

Yep, Nijmegen is goed te doen, ik zal zeer zeker komen, met nog wel drie of vier man...........:bang

Dus, @jwvb, @steamking en @koempel, laat even wat weten.........

Edited by Steamboy

Posted (edited)
7 minutes ago, Steamboy said:

Yep, Nijmegen is goed te doen, ik zal zeer zeker komen, met nog wel drie of vier man...........:bang

Dan is IJsselstein toch ook te doen....scheelt 10 minuten ofzo vanuit limburg

image.thumb.png.ebd8716d69de73bb2f958e7a6ceebf34.png

Edited by Madman

Dus, [mention=5830]jwvb[/mention], [mention=8785]steamking[/mention] en [mention=1728]koempel[/mention], laat even wat weten.........

Count me in👍

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Mooi al die reactie's echt geweldig

Ik hoop dat we het zo kunnen plannen dat iedereen kan komen, qua locatie zat ik te denken aan de berendonck is een park in Wijchen met een zwem stuk er bij, en plus punt je mag er bbq'en.

dus zat zelf te denken om voor iedereen die wilt bbq'en een kleine wegwerp bbq'tje mee te nemen, of als je zelf een bbq'tje hebt mag dat uiteraard ook.

qua eten was mijn gedachten dat we een paypal rekening openen en iedereen die komt p.p. geld in legt (hoeveel moeten we even kijken, hangt af van het aantal mensen, en hoe veel ze denken te eten).

als mensen nog feedback hebben hoor ik dat graag,
gegroet, raider890
(Jort)

Posted (edited)

@raider890, wil je de meeting in de buitenlucht houden ? Heel leuk idee, maar we zitten wel in Nederland hè..........🌧️🌧️

Heb je een uitwijkplaats voor als het regent ?

Edited by Steamboy

Dat, en nog veel belangrijker (althans voor mij); een plaats UIT de zon. Een barbecue waarbij je het vlees alleen maar op het gras hoeft te leggen, is niet zo mijn ding 😉

@Steamboy ik kan proberen een partytent mee te nemen, alleen zit een beetje met het vervoer ervan (ik heb geen auto + rijbewijs).
Maar ik ga kijken of ik dat kan regelen (grote slagingskans).

@L33ntje ik hoop dat de party tent die ik mee wil nemen voldoende schaduw geeft?

Posted (edited)

@raider890, ben je al eens op een dampmeeting geweest ? Ik vind je initiatief tot het organiseren/regelen van dampmeeting helemaal super, maar denk dat je toch wat zaken vergeet. Een dampmeeting is niet alleen een gezellig samen zijn, lui liggend in het gras, met een BBQ en een drankje. Mensen willen ook aan een tafeltje zitten en liggen klooien met coil techniekjes, wick methoden en manieren van dampen. De damp community bestaat gedeeltelijk ook uit oudere medemensen, die niet zo gemakkelijk op het gras kunnen zitten/liggen. En nogmaals, een heel leuk idee, maar wat voor een maat partytent denk je nodig te hebben, wanneer er 20 à 25 mensen komen ? Zijn er bijvoorbeeld sanitaire voorzieningen ? 

Edited by Steamboy

@Steamboy nee ben nog nooit op een damp meeting geweest, had er nooit echt een gevonden in de buurt.

@Madman oke oke goed punt had ik inderdaad niet bij stil gestaan.

ik ga nog even verder denken want aangezien ik het niet bij mij thuis kan houden (woon in een appartement) wordt het lastig om het op een plek met stroom te doen.

maar nogmaals bedankt voor de input en ik ga ff verder denken, mocht iemand nog suggesties hebben mag het ook in een pb!

Vind het wel een leuk idee een buiten meeting, in dat geval bestaat de stroom uit voldoende batterijen en eventueel een zooi powerbanks 😋 

Heb zelf al wel eens het idee gehad het op het strand te doen, koelboxen, parasolletjes, hapjes en drankjes american style iedereen neemt wat mee en we zuipen en vreten alles met elkaar op, een balletje trappen, beetje vliegeren, volleybalnetje en natuurlijk lekker ouwehoeren over onze passie.

Gewoon afspreken op een mooie voorjaarsdag, stoeltjes en kleedjes in de auto en lekker chillen.

Je kunt meetings op allerlei manieren houden, hoeft natuurlijk niet perse knutselen aan een tafeltje te zijn,  als het maar met een leuke groep mensen is is de rest bijzaak.

Posted (edited)

Hahaha ja, als er op het gras (of het zand) gezeten moet worden, haak ik bij voorbaat af. En nee, partytenten geven onvoldoende verkoeling als het boven de 25 graden wordt. Ik ben, helaas, geen flexibel grietje van dertig meer, en de zomers in Nederland zijn niet te voorspellen. 

Afijn, ik kijk wel even hoe het verder loopt voor ik een definitieve toezegging doe. Ik ben inmiddels helaas ook afhankelijk van koeling voor mijn medicijnen enzo, en vooral van een toilet op zeer korte loopafstand ; een exclusieve buitenlocatie gaat hem bij mij dus sowieso niet worden. Heb een grote voorkeur buiten, daar niet van, maar heb inmiddels wel echt back-up nodig voor tegenstribbelende weersomstandigheden, dus kan dat risico niet nemen.

In Duitsland heb je overal van die terreinen die gebruikt worden met de Schützenfeste. Die zijn ideaal, maar volgens mij hebben we daar Nederland geen equivalent voor? Sportclubs wellicht? Daar ben ik helemaal niet in thuis.

Edited by L33ntje

onder voorbehoud:

Ik wilde me eigenlijk niet opwerpen maar eventueel wellicht kan ik wel voorzien in genoemde voorzieningen:

1) Gras (heel veld voor de deur)   @raider890   

2) Stroom. Opladen kan

3) Toilet is altijd schoon hier

4) Schaduw aanwezig (mijn hond schaduwt mij altijd)

5) Koelkast aanwezig

6) Tafel binnen en tafel buiten

7) bbq indien gewenst kan ook in achtertuin

8  ) Indien geen bbq, gewoon hapjes en eten ook gewoon mogelijk  (ik hou van bbq en fikkie stoken, maar we kunnen ook hapjes doen) 

9) 20 man max (echt super super max)

10) van 16:00 tot 24:00

11) ga niet moeilijk lopen doen

12) Ik ga niet meer dan 100 euro investeren (en mijn hele huis en tuin offreren) als je dan zeurt is het je eigen schuld en ben je af

13) bij teveel abnormaal gezeik haak ik af

Ik heb dit eerder gedaan voor een kleiner groepje, was superleuk - zeer genoten. Totaal geen gezeur gehad. Het lijkt me superleuk voor iedereen elkaar te ontmoeten. Ik wil heus mijn huis wel openstellen voor een leuke ontmoeting. 

@Nijmegensmoke mag ik je hartelijk danken voor het zo goed meedenken in een plan wat ik wilde opzetten, en het lijkt me geweldig om het bij jou thuis te doen!!! oja ik zal je nog wel ff pb'en voor een verder overleg mits je het echt oke vind als we bij jou meeten?

alleen 1 (juridische) vraag aan iedereen mijn huisgenoot is 18- en dampt ook gaan we hem weigeren omdat hij geen 18 is dus eigenlijk niet mag roken/dampen, of zeggen van sommige regels zijn er om gebroken te worden?

Edited by raider890

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Maak nieuwe...