Jump to content
marcel59

Dampmeeting Blaricum / IJsselstein, de animo check

Recommended Posts

Het is nog wel even weg, maar mijn lief en ik komen graag voor een Bbq, vind ik persoonlijk ook veel. Leuker 

Hoeveel ruimte is er in Blaricum? Bij 'clubhuis' denk ik aan genoeg ruimte met wat tafeltjes om dampspullen neer te zetten en om misschien het een en ander te demonstreren en dan lijkt Ijsselstein misschien meer geschikt dan een woonhuis, maar dat is in een berichtje niet te zien.

Tuurlijk heeft n bbq en goedkopere drank de voorkeur 🙂 

Maar IJsselstein heeft weer het pluspunt van n centralere ligging. Voor mij maakt t niet veel uit...of ik nou n half uur of 3 kwartier moet rijden.

Als het weer mee zit heeft een bbq erbij ook mijn voorkeur.

Afstand maakt me niet zoo heel veel uit.

Vond een ritje naar Friesland vorig jaar prima gaan.

8 hours ago, KeesB said:

Hoeveel ruimte is er in Blaricum? Bij 'clubhuis' denk ik aan genoeg ruimte met wat tafeltjes om dampspullen neer te zetten en om misschien het een en ander te demonstreren en dan lijkt Ijsselstein misschien meer geschikt dan een woonhuis, maar dat is in een berichtje niet te zien.

Wij kunnen 14 tot 16 personen kwijt, dan heb je ook ruimte voor je dampspullren.

Posted (edited)
11 hours ago, Merie Mouse said:

Als wij zeggen het wordt Blaricum met hapjes, drankjes en een barbecue.voor totaal 17,50 euro per persoon. In plaats van IJsselstein grote zaal met 17 man en consumptie voor 2,00 euro per drankje en geen eten. Zijn jullie het dan met ons eens?

Doe het dan maar lekker in Blaricum, Ik bied mijn clubhuis aan zodat er meer ruimte is, maar als het op zo'n manier afgeschilderd word hoeft t van mij niet meer. 

Edited by Elixyr
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1

Beste Jessica, vindt deze reactie een beetje kort door de bocht.

we zitten in een orriterende fase, en willen graag duidelijkheid geven over hoe het er voor staat voor eventuele kosten. Dit zo dat ieder weet waar ze aan toe zijn, en waarvoor ze kunnen kiezen.

vind het heel jammer dat je daar zo kinderlijk op reageert.

Maar goed dan is de locatie verder geen keuze meer, jammer.

2 hours ago, Elixyr said:

Doe het dan maar lekker in Blaricum, Ik bied mijn clubhuis aan zodat er meer ruimte is, maar als het op zo'n manier afgeschilderd word hoeft t van mij niet meer. 

Hoe stel jij het dan voor in het clubhuis met zo weinig mensen? 

Posted (edited)

e31.jpg

Zeg, @Elixyr en @Merie Mouse en @marcel59, kunnen we nu allemaal stoppen met wat verhit reageren? Dit gaat echt helemaal nergens over en het is voor niemand nodig om op z'n teentjes getrapt te zijn. Beide kanten niet... Kunnen we nu dus weer vriendjes zijn?

Edited by TheRich

Ijsselstein!

Is voor mij dichterbij en dan hoef ik maar 2 cijfers te onthouden. A27-A2.

1e afslag na de brug. Bij de stoplichten linksaf.

Sies wat @TheRich zegt.

Tot wanneer loopt de animocheck eigenlijk? Ik zie nu reacties van 21 forummers (waarvan een deel mogelijk met aanhang zal willen komen) ik kan alleen niet zien hoe de verdeling over de locaties is. Puur op basis van het aantal gaat dit aantal de capaciteit van Blaricum al te boven en zal niet iedereen die wil erbij kunnen zijn. Locatie Ijsselstein lijkt wat dat betreft meer geschikt. In een clubhuis kun je vaak ook afspraken maken of de catering geregeld wordt of dat je dit zelf doet. Zal een beetje afhangen van het uiteindelijke aantal deelnemers per locatie. Je zou er ook voor kunnen kiezen om 2 meetings te houden.

Blaricum, 20/07/2019 14:00

Zal ik alvast een agenda item met de gegevens aanmaken, daarin kan dan worden aangegeven wie en met met hoeveel aanhang men wenst te komen, met of zonder BBQ wens...

Ik kan daarin dan weer een page message plaatsen waarin we een lijst bijhouden.

@Merie Mouse, @marcel59, roept u maar 😀 

De post van Merie mouse kwam bij mij vanmorgen echt verkeerd binnen, het kwam op mij over alsof het Blaricum moest worden om redenen die niet kloppen. Het is helemaal geen grote zaal en bbq en hapjes zijn ook mogelijk. 

Mijn clubhuis is mijn tweede huiskamer/stamkroeg en deel die graag met anderen. Vandaar de lange tenen, misschien wat te kort door de bocht. 

42 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Blaricum, 20/07/2019 14:00

Zal ik alvast een agenda item met de gegevens aanmaken

Even wachten, Sub.

Laat even e.e.a. uitbodemen......

Misschien nog ff wachten.....wellicht kan er bij dat clubhuis behalve bbq ook eigen drinken geregeld kan worden enzo. Dan zouden er veel meer mensen kunnen komen als er voldoende animo is toch? En dan blijft de prijs hetzelfde of misschien zelfs wel goedkoper. 

Beetje lastig als 2 (3) personen ongeveer tegelijkertijd hun locatie openstellen voor vreemden. 

Ik krijg nu het gevoel dat zaken doorgedrukt, geforceerd worden.

Laat partijen en zaken even tot bezinning komen.

35 minutes ago, Madman said:

Misschien nog ff wachten.....wellicht kan er bij dat clubhuis behalve bbq ook eigen drinken geregeld kan worden enzo. Dan zouden er veel meer mensen kunnen komen als er voldoende animo is toch? En dan blijft de prijs hetzelfde of misschien zelfs wel goedkoper. 

Beetje lastig als 2 (3) personen ongeveer tegelijkertijd hun locatie openstellen voor vreemden. 

Mogen geen eigen drinken meenemen, was mij al gemeld. Deze kunnen misschien ook wel de BBQ verzorgen, maar wat worden dan de kosten?  Het moet wel leuk blijven toch?

vondt het heel aardig van deze dame dat ze haar clubhuis beschikbaar wou stellen, maar de rest moesten wij regelen. En dat doen we dus ook.

@marcel59 wat ik nu niet meer begrijp is dat jij eten en drinken belangrijker vindt dan elkaar eens in het echt te zien en te spreken en te zien welke spullen anderen gebruiken enz. Ik kan hier ook vlakbij in het park gaan bbq-en als het daarom gaat. Ik vind dat een meeting daar niet van af mag hangen.

Jammer dat het zo moet en, wat mij betreft, erg jammer dat het niet IJsselstein wordt. Blaricum gaat mij niet lukken.

@Elixyr als je het nog ziet zitten dan zou je een eigen topic kunnen maken voor een meeting in IJsselstein. Zo te zien is er animo genoeg. 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...