Jump to content
Cocoon992

Smaken die passen bij alcohol

Recommended Posts

Naast mijn sub ohm die ik al een jaar bijna gebruik en geen sigaretten meer rookte door de week, komt vandaag mijn lost vape orion Q aan.

Deze pod als bedoeling aangekocht om de sigaret nu volledig te laten tijdens het uitgaan/op cafe gaan in het weekend voor volledig rookvrij te zijn. Ook leuk voor in de stad geen giga wolken te hoeven uitblazen en rare gezichten te krijgen.

Nu was mijn vraag, welke smaken zijn lekker bij alcohol? Ik heb al geprobeerd om te vapen tijdens het drinken maar na mijn 4e pint smaakt het vapen mij niet meer en ben ik geneigd naar een sigaret. Was aan het denken aan tobacco liquid, iemand hier ervaring mee smaakt dit hetzelfde? Of andere aanraders?

Tabaksliquid is een idee, al haal je daarmee nooit de smaak van een sigaret. Ik ben niet zo van de tabak maar Deadly Sin gebruik ik bij alcohol. Gaat prima samen en zit maar een vleugje tabak in.

Voor mij zijn bij bier vooral frisse fruitliquids de way to go. Of een alcoholsmaakje, zoals ik ook wel eens Castle long damp, een bourbon variant

Ik merk juist dat tabak smaken me niet zo smaken met bier, wel met sterk als whiskey of rum. Een frisse appelsmaak doet het beter.

Ik damp niks anders dan mijn specifieke tabaksmaken.
Zeer lekker bij een potje bier of trappist

9 hours ago, Cocoon992 said:

op cafe gaan

zo iets moois kunnen alleen maar Belgen zeggen 🙏

Google op eliquid met biersmaak. Zijn er een paar maar heb zelf nog niet de moed gehad om ze te bestellen. 

Probeer eens  een smaakloze liquid 🙂  Wil je toch (een beetje) smaak kun je altijd een paar druppels aroma gebruiken!

Bij een drankje gebruik ik een tabaksmaakje met extra aroma juist.

Lekkker is b.v Darkfire van Flavourmonks No.17 gemengd op 20% ipv 15% op 50/50 base met 6mg nicotine.

Stevig maar wel lekker vindt ik.

Succes.

@Roken U spreekt over smaakloze liquid, en die kost bij u in de shop 2.95 de 10ml. :ja

Verder wil ik U mededelen mij niet meer met JIJ aan te spreken :nee

Dit is denk ik afhankelijk van het soort drankje dat je drinkt? 

Bij bier drink ik graag iets om het bittere van het bier tegen te gaan, iets fris of fruitig. 

Roken en drank gingen bij mij altijd samen....

Als ik in de kroeg zat was niet roken ondenkbaar.

Dus zoek ik nu een kroeg op waar ik mag dampen en iets wat op tabak lijkt doet het dan prima.

Als dat straks ook niet meer mag, en ook niet meer op de terrassen, neem ik afscheid van de kroeg.

Is toch niet de schuld dan van de kroeg? Als je nog maar 100 mag op de snelweg verkoop je toch ook niet je auto? Dan pas je je gewoon aan toch?

Je moet ze de kost geven.. Laatst vroeg iemand of ik een liter 50/50 base op 12 mg voor haar wilde maken. Oh? wat ga je erbij gooien dan? Niets, zei ze, dat damp ik zo.. raarrrr

Wacht maar tot ze een smaakblok krijgt 🤡

Ik damp vaak ook gewoon base op 3mg. Goed te doen als ik geen zin heb in een smaakje... 

Ik vind het altijd teveel gedoe om alleen voor een avondje van smaak te wisselen.

omdat ik er altijd effe uit moet om te gaan stomen pak ik overigens gewoon mijn sub ohm setup erbij om snel aan mijn trekken te komen.

Verder gaat het echt nooit vervelen om met de TFV12 plaats te nemen in het rookhok en aldaar mijn analoge medejunkies de stuipen op het lijf te jagen met mijn cloud beast :gek

Wie heeft het over smaakje wisselen? Pak gewoon een andere dampert.. Hier iig keuze genoeg

On 7-3-2019 at 10:27, Madman said:

Is toch niet de schuld dan van de kroeg? Als je nog maar 100 mag op de snelweg verkoop je toch ook niet je auto? Dan pas je je gewoon aan toch?

welnee, maar dan is  voor mij de charme eraf, het is niet anders, het zal een zwaar en moeilijk afscheid worden 🙂