Jump to content
Sign in to follow this  
Elbutre

Uwell nunchaku met Crown 4 tank

Recommended Posts

Hoi allen ik heb een vraag. Ik zit er toch over te denken. Om de uwell nunchaku aan te schaffen. Maar met de nieuwe crown 4 tank. Ik lees er veel goeds over. Klopt dit. En hoor dat de mesh coils beter zijn. Is dat waar en zijn er ook rba coils voor deze tank. En zal de smaak dan beter zijn als de mesh coils. Alvast bedankt. 

Crown 4 schijnt een hele goeie subohm tank te zijn.

Door de massa worden standaard mesh coils beter bevonden dan de "gewone". Geen idee of er een rba bij zit.

Dat is persoonelijk, ik zou zelf nooit een rba nemen.

Eigenlijk zijn al je vragen een beetje verschillend per persoon. Veel vinden mesh top. Ik vind het troep. Verschillende meningen.

De Crown 4 komt officieel morgen in de verkoop, dus officieel kan er nog niet!and iets van zeggen ;-). Hij schijnt vergelijkbaar te zijn !er de 3 qua smaak - wat niet verkeerd is- en wat mij wel bevalt is de 'terugresorptie' van liquid uit de luchtkamer. Ik ben nogal een condens-damper, dus voor mij zou het ideaal zijn, als ik fabriekscoils zou willen dampen.

Er is en komt geen rba voor.

Edited by L33ntje

@Elbutre ik heb je titel verduidelijkt en je topic verplaatst naar Sub-omh tanks aangezien je vraag over de tank gaat en niet over de mod.

Je zal denk ik vaak de batterij moeten gaan wisselen bij die Nunchaku wil je de Crown 4 mesh coils gaan dampen.

Ik ben dus aan het denken om deze aan te schaffen. Maar is het ook iets om de uwell crown 4 op me smok x priv baby te doen. Of is het beter om de nunchaku erbij te bestellen. En hoe lang gaan de fabriekscoils mee ongeveer. En is er een rba voor de uwell crown 4 misschien. 

On 20-2-2019 at 12:52, Maickie said:

Eigenlijk zijn al je vragen een beetje verschillend per persoon. Veel vinden mesh top. Ik vind het troep. Verschillende meningen.

Mesh coils verschillen echt heel erg. De mesh coils voor bv de TFV12 Prince zijn zeer goed.

SX komt ook met een tank, heb deze al eens kunnen testen, eveneens mesh coils, en is veruit één van de meest smooth vapes die ik al gehad heb.

Heb ook al heel veel slechte mesh coils gehad maar zitten toch echt een paar pareltjes tussen.

2 hours ago, Maickie said:

@Voytek dit bedoelde ik dus, jij vind mesh top. Ik niet, ik vind het troep. De vape is veels te koud voor mijn doen.

Ja tuurlijk begrijp ik wel, maar hangt natuurlijk veel af van welke mesh coils. Niet alle mesh coils geven een koude vape en je hebt ze ongetwijfeld niet allemaal geprobeerd 🙂

De Yihi mesh coils geven echt wel warme vape, idem dito voor deze van de freemax. Bij de TFV12 kan ik volgen, daar is de vape idd niet echt warm te noemen.

@Voytek als je gewend bent 0.09-0.12 te dampen geeft geen een mesh coil echt een warme vape. Ik denk dat daarom ook veel low ohm dampers voorkeur geven aan de "ouderwedse coil"

Ik heb de crown 4 besteld. Maar is het dan beter om de uwell nunchaku erbij te bestellen of gewoon op me smok x priv baby te draaien. 

Ik zou hem op de Smok draaien, al is het maar omdat hij dual battery is en hogere Wattages dus beter aan kan.

Posted (edited)

Hoi alles ik ga de uwell nunchaku erbij nemen. Maar wie weet hoe lang de batterij  mee gaat. En welke batterij kan ik het beste nemen die het langst mee gaat. En hoelang gaan de coils ongeveer mee. Komt er ook een rta coil voor of bestaat hij al. Alvast bedankt. 

Edited by Elbutre

Posted (edited)

@Elbutre Ik heb je topics wederom maar weer samengevoegd. Zo weten mensen tenminste over welke tank je praat. 😉

Sony VTC6, of als je wat meer vermogen vraagt VTC5A. Hoe lang de batterij mee gaat hangt natuurlijk af van het Wattage en hoeveel je aan je tank lurkt.

L33ntje heeft je al verteld dat er geen rba voor de Crown is of komt.

Edited by Tamara