Jump to content
Sign in to follow this  
Camikease

De 1e Nederlandse Review van SmokeStik

Recommended Posts

Ik heb de 1e Nederlandse review gemaakt van de Smokestik's.

Deze review is exclusief gemaakt voor KCER's magazine nummer 3.

Het is een 10 pagina's tellende indepth review geworden, met commentaar van de Importeur erbij.

voor diegene die de review willen lezen, volg de Link.

DOWNLOAD KCER MAGAZINE nummer 3

Ik heb ervoor gekozen om de review niet los te halen van het magazine, omdat de opmaak ervan gewoon goed is.

Indien het wel gewenst is, laat het me dan weten, dan plak ik het hele verhaal hierin.

Ik wil nog wel even een update(je) erbij zetten (30 november 2011);

Er is een mogelijkheid om de Cartomizers op een iets eenvoudigere wijze te kunnen her-vullen,

maar houdt er rekening mee, dat het je Garantie in gevaar kan brengen.

De werkwijze is heel simpel - je hebt ervoor nodig:

- een beschermsok (rubbere beschermhoes) van een KR808D-1 - ook wel door mij de CondoFiller genoemd.

- De liquid die je lekker vindt

- en een beetje geduld.

Je vult de CondoFiller voor de helft met je eigen liquid, die liquid kan een 80/20 zijn, of 100 % PG,

maar je zou er als je wilt ook 100% VG in kunnen doen, omdat de Cartomizer wel warm wordt maar niet

overdreven heet, dus geen kans op het te heet worden van de VG vloeistof (waar een gezondheids risico aanvast KAN zitten).

Duw er rustig en bedeesd je carto met batterijkant naar beneden in, laat het geheel eventjes intrekken en

herhaal vervolgens desgewenst de procedure, veeg de batterijkant goed droog met een tissue.

Er zit nu iets minder dan 1 ml in je Carto, genoeg om een paar uurtjes te dampen.

Als de liquid aan je mondkapje omhoog komt zit ie te vol, dan zul je het mondkapje met wrikken eraf moeten

halen om het teveel aan liquid weg te zuigen met een dikke injectienaald met spuitje.

Zorg ervoor dat de batterijkanten goed droog is, zodat er geen liquid in je batterij kan lopen.

Eventueel na een uurtje dampen de batterij en carto losschroeven om te kijken of er liquid tussen zit,

Is dat het geval ff goed droog maken allebei.

Dit is zeker handig om te bepalen of er niet teveel liquid in zat. dan bij de volgende refill iets minder liquid erin.

Hele goede review, sluit 100% aan op mijn inmiddels 3 weken ervaring met de SmokeStik.

Bravo!