Jump to content
Jim

Innokin Plexar kit review

Recommended Posts

Strakke review weer jim.

Ziet er netjes uit en dat schuifsysteem lijkt me ook top.

Tja smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het een oerlelijk ding verder🤣

Anyway thanks weer 👍

2 hours ago, Jim said:

Er zit geen variabele voltage of constant output chip in, gewoon drie keer klikken op de vuurknop en klaar om te gebruiken.

De output is dus zoals bij een mech, naarmate je batterij leeg raakt zal je vape ook minder krachtig zijn en minder damp produceren.

Heel simpel dingetje dus en ik heb hier al bijna heel de review samengevat.

Maar hoe werkt het dan. Je zegt net zoals met een mech. Maar als er een 3 keer aan en uit functie op zit, dan zit er ook een soort van chip in. Vraag me dan af wat het vuurt. Gewoon de volle mep of wordt het geknepen? 

Er zal wel een chip inziten, mosfetje of iets zoals in de Luna mod en andere

Een mech maar met wat beveiliging, de technische uitleg laat ik aan de mod builders want daar ken ik allemaal niet veel van.

Mooi ding !

Toch wel 'raar' dat innokin echt uit hun comfort zone gaat met dit product.

Readymade coils en dit soort setups lijkt me toch niet erg geslaagd.

Zeker als je een coil binnen een week al kunt lozen..

Ik sla 'm over iig 😉

Handige tube voor onderweg met een dikke 21700 erin, en de echte mannenkleur is natuurlijk ook een dikke win win 😉

Grappig dat ik deze review tegenkom 1 dag nadat ik de Zenith tank heb gekocht, als ik het goed heb gelezen past die zenith tank ook op deze tube das wel zo handig, heb je dus altijd een volle mod bij je lol.. de kleur is niet helemaal naar smaak maar als je aarbei/watermeloen vaped maakt de kleur niet uit die is zo zoet dat alles er rooskleurig uitziet. wat me wel opviel in je review is de coil levensduur... 1 week voor een coil? dan maar leren om ze zelf te maken lol. (p.s) wellicht is hij over te spuiten in een ander kleurtje

2 hours ago, seccondbest said:

Grappig dat ik deze review tegenkom 1 dag nadat ik de Zenith tank heb gekocht, als ik het goed heb gelezen past die zenith tank ook op deze tube das wel zo handig, heb je dus altijd een volle mod bij je lol.. 

nou de zentih tank met 100W lijkt me niet heel verstandig. Met de 0,5 plexus coil zat ik bij 30W wel beetje op zijn max. en dat was met alle lucht gaten open. dan kan je beter gewoon voor een sub tankje gaan. en de zenith lekker onder de 20w houden voor mtl. 

Maakt niet veel uit hoor want je batterij gaat maar geven wat je coil vraagt.

Goede review weer Jim. Ik vind hem als kit wel heel erg lang. 14,5 cm is behoorlijk aan de maat. De mod eronder vind ik wel mooi. Ik zou die wel gebruiken met een kortere rta of rda erop. maar wat is de lengte van de mod zonder tank? Dat zie ik nergens staan

Mooie review. En een mooi design dat ding. Dat de coils niet compatible zijn met andere tanks is jammer maar geen must als ze goed zijn. 

On 18-2-2019 at 19:49, Jim said:

Heb eigenlijk geen minpunten

Dank voor je review @Jim

Ik heb zelf de plex tank die bij de Innokin Proton kit zat. Minpunt vind ik dat er geen build deck te koop is voor de mesh coil dus ik heb zelf al een fabriekscoil uit elkaar getrokken om katoen te verversen maar dat gaat een keer mis en dan breekt er een pootje af van de mesh.

Ander minpuntje vind ik dat het een nogal luidruchtige tank is. 

Ik heb mijzelf nu wel verwend met een Wotofo Profile RDA waarin ook een mesh coil zit en die is super stil. Misschien mag ik ze niet met elkaar vergelijken.

Het valt me op dat je nooit iets van de dampproductie laat zien.

@KeesB dat ze luidruchtig zijn is een beetje eigen aan subtanks met van die dikke high wattage coils, bij deze Innokin is het middelmatig volgens mij want heb er hier die nog veel luidruchtiger zijn.

Een RBA deck dat zit er bij Innokin niet in denk ik en vrees dat ze het ook niet zullen gaan maken in de toekomst, je ziet het ook steeds minder dat fabrikanten een RBA maken.

Denk dat het komt omdat ze om de twee maand met een nieuwe tank naar voor komen.

Dampproductie is eigenlijk iets wat me niks of niks zegt, mijn longinhoud is ook die van iemand anders niet.

Ik zie dat sommige reviewers zoals Jai Haze en nog enkele dat als verplicht nummer hebben in hun reviews, maar vraag me dan altijd af waarom.

@Vaper69: zonder tank is de tube nog 99.5mm lang 😵

@Jim ik vind het zelf wel belangrijk dat ik zelf de coil kan maken enz want dat is voor mij een deel van de lol. Daarnaast is het ook wel duur om iedere keer fabriekscoil te kopen. Ik hoef ook niet alle nieuwe tanks te bezitten dus ik kan wel wachten op een rba en anders koop ik zo'n tank niet.

Wat ik ook een beetje een minpuntje van de plex tank vind is het vullen met liquid dat een beetje voorzichtig moet gebeuren anders loopt het over.

Jai Haze maakt er een beetje een moppershow van maar hem en anderen zie je toch ff gebruik maken van de tank en dan krijg je wel een indruk over de smaak. Oh yeah, this tastes goood, almost like the..

En dan zie je iemand soms ff grommen en aan zijn lippen likken omdat de smaak zo goed is. Dat geeft toch wel een indruk. Dat heeft niet veel te maken met de longinhoud want je ziet toch wel hoe lang iemand zuigt en wat er daarna uit komt. Het maakt ook niet zoveel uit of de een het wel doet en de ander niet want ik kijk toch wel een paar reviews als ik een tankje wil aanschaffen. Het gaat uiteindelijk toch wel om het dampen wat je er mee wilt doen. Als je een auto koopt dan wil je ook eerst een proefrit maken dus ik vind een kleine demo om te laten zien hoe een tankje in de praktijk werkt wel belangrijk. 🚂

Dat is je goed recht natuurlijk, zijn reviewers genoeg die dat laten zien op in hun filmpjes.

Ikzelf review een beetje zoals ik naar reviews kijk, ik wil enkel het product duidelijk en uitgebreid upclose zien tijdens reviews en wil de airflow kunnen horen.

Al het gelul voor- en na de upclose en de pro' en con's die spoelde ik bijna altijd gewoon door omdat ik daar geen interesse in heb.

Aan de hand van het build deck te zien bij een atty en het horen van de airflow maakte ik uit of het iets voor mij is of niet.

Facetime dat zit er bij mij niet in, ik zou het tegen mijn zin doen en als ik iets tegen mijn zin moet doen dat merk je aan mijn manier van doen want ik kan dat nooit verbergen of verbloemen.

Dat klinkt raar maar ik heb een echt probleem met foto's of op camera komen in het algemeen.

Ja @Jim dat laatste begreep ik al 🙂 en ik denk dat ik er zelf ook  moeite mee zou hebben.

Het maakt ook niet uit. Iedereen wil weer andere dingen zien in een review en je laat tenminste goed zien hoe je de coil plaatst en de wick, als dat van toepassing is en dat is ook belangrijk.

Ik zag ook eens een man praten over een tank alsof het een technische keuring betrof. Over de luchtstroom en wat er nog aan mankeerde met allemaal technische verhalen er bij en dat heb ik halverwege maar dicht gedaan 🙂

Iedere reviewer zal wel een bepaald publiek bereiken.

Ja die heb ik ook al gezien maar die is niet voor mesh coils.

Maar misschien bestel ik een keer zo'n deck.

Ik heb nog het 1 en ander bekeken over het mondje. Maar is het nou een mech met minimale beveiliging erin? Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden haha. Ik blijf hem mooi vinden en staat op mijn zomerse verlanglijst. 

Een super no-nonsens review weer  👍

Over de kit zelf, de kleur ziet er mooi uit en met zijn losse batterij ook interresant maar wel jammer dat in deze tijd (2018/2019) de voltage/wattage auto is en daarmee gewoon in het 1001 tubemods lijstje behoort die al vele jaren bestaan  😐

Ziet er super uit doet me denken aan de eprho armor

Ook het vul systeem van de tank lijkt me erg fijn