Jump to content

Recommended Posts

2 minutes ago, Leo Bak said:

Adviesprijs €79,95

Dat is de helft van wat ze voorheen vroegen voor hun producten.

Gelukkig maar. Wilde er al een topic over openen, maar ik ben daar echt te lui voor. Thanks @Leo Bak. :duim😂

Hier de eerste (voor zover ik weet) review, van Vaping V1ck en ik heb vanochtend ook al de Q&A van Todd's Reviews bekeken.

Svoëmesto hebben er ditmaal zelf al caps en domes voor in PMMA en PEI.
image.thumb.png.d4d7c98a299b1b77b19233cdd9c0ab5a.png

@Redchilly Zijn ze al binnen?

Edited by Crow

Stom dat je nergens geen pre order kan plaatsen, dan maar hopen dat die vanaf 22/02 om middernacht al beschikbaar is.

Ik wil hem wel, de 24mm met de clear en ultem extensie bell cap.

Vind hem wel heel veel weghebben van de dwarv, ook alleen met plastic vensters te krijgen. 

Bottom-fill, plastic vensters, bottom airflow, ze hebben gewoon het design van de Dvarw geript! 😂

Ziet er erg strak uit en idd. dat is iets wat de Dvarw ook zo aantrekkelijk maakt (voor sommige dan, voor anderen is het een gruwel).

Ik ben vooral geïnteresseerd in de 24mm/4ml versie want 2ml, tsja wat kun je er van zeggen. 2ml is zoiets als motregen of genderneutraal. "tis 't gewoon niet.

4 hours ago, Crow said:

De 24mm op de Dani Box Mini:

Waarom nou? Da's opgeilerij ja.

Godsakkeju, straks mot ik hem nog hebben ook. Kost me ook nog een extra mod voor m'n v5 mini die er nu op staat.

4 hours ago, Jim said:

hopen dat die vanaf 22/02 om middernacht al beschikbaar is.

Oude tijden herleven:

Dat wordt dan vanaf 23.59 uur F5-en op de verschillende websites waar hij verkocht gaat worden, zoals bij al de voorgaande kf's.

Nee, ik doe het niet! No way! (of toch?) :gek 

2 hours ago, balling said:

Ik ben vooral geïnteresseerd in de 24mm/4ml versie

Of gewoon de 22 in long mode. Want we weten allemaal hoeveel je van hoogte houd. :grins 

Ben ik nu de enige die eigenlijk een beetje teleurgesteld is? Ik had meer verwacht. Wat ik meer had verwacht, weet ik niet, maar ik had meer verwacht.

Dit is het builddeck van de KF V3 Mini, voorzien van een grotere tank dan de KF V3 Mini (tenminste, de 24mm dan. De 22mm is qua inhoud even groot). En het is een iets door ontwikkelde versie van de airflow regeling die ook in de Mini V3 zat. Als ze iets meer overgenomen hadden was een top-fill ook mogelijk geweest.

Ik zie buiten de looks dan ook geen enkele aanleiding om van de KF V3 Mini de overstap te maken naar de Lite 2019 versie. Sterker nog: Ik denk dat door zijn constructie de centerpin van deze Lite zwakker is dan die van de V3 Mini. Je hebt als voordeel dat je niet eerst meer de bodem hoeft te verwijderen alvorens je bij de airflow-schroef kunt. Maar daar lever je een stevige en verstelbare center-pin in je 510 connector voor in. De versie in de Lite 2019 is handiger als je vaak met je airflow wilt knoeien, maar is eigenlijk bedoeld als een set-and-forget instelling, net als bij de Mini V3.

Nee, ik ben niet echt onder de indruk moet ik zeggen. 

1 hour ago, Crow said:

Want we weten allemaal hoeveel je van hoogte houd. 

En dan te bedenken dat ik 1.92 kilometer boog ben.

@Chasepoes Geen jfc kan ik mee leven, de afc ook, en dat samen maakt die vorm mogelijk: lekker laag. Zelfs bottomfill kan ik nog accepteren, een heel basale tank die inderdaad aan de Dvarw doet denken. Alleen de kunstsstof vensters en bellcaps zijn voor mij een 'afknapper'. Maar ik ben vooral benieuwd naar de smaak, hoewel op het eerste gezicht niets wijst op iets dat beter dan een mini3 of prime zou zijn, mijn gok is ergens daar tussenin. Natuurlijk zeggen looks lang niet alles over smaak, dus het is wachten op ervaringen van anderen en mezelf. Ik zit toevallig weer sinds een week op de mini3+ en dat is toch wel een erg fijne tank die ik een beetje uit het oog verloren was.

7 hours ago, Leo Bak said:

@Chasepoes Geen jfc kan ik mee leven, de afc ook, en dat samen maakt die vorm mogelijk: lekker laag. Zelfs bottomfill kan ik nog accepteren, een heel basale tank die inderdaad aan de Dvarw doet denken. Alleen de kunstsstof vensters en bellcaps zijn voor mij een 'afknapper'. Maar ik ben vooral benieuwd naar de smaak, hoewel op het eerste gezicht niets wijst op iets dat beter dan een mini3 of prime zou zijn, mijn gok is ergens daar tussenin. Natuurlijk zeggen looks lang niet alles over smaak, dus het is wachten op ervaringen van anderen en mezelf. Ik zit toevallig weer sinds een week op de mini3+ en dat is toch wel een erg fijne tank die ik een beetje uit het oog verloren was.

Ik vermoed dat het verschil ten opzichte van de Mini V3 qua smaakbeleving op zijn best minimaal zal zijn. Build-deck en damp-kamer lijken vergelijkbaar in afmeting en vorm. Is het enige verschil dat overblijft dat de chimney iets korter  is, waardoor je dichter op de coil zit. Dus wellicht een iets warmere vape en wellicht iets meer smaak. 
Maar goed, het is en blijft speculatie. De realiteit zal het uitwijzen.

Edited by Chasepoes

11 hours ago, Bert69 said:

@Leo Bak Wat denk jij Leo, beter dan een Prime?

5 hours ago, Chasepoes said:

Maar goed, het is en blijft speculatie. De realiteit zal het uitwijzen.

Geen idee Bert, zoals @Dr.Smoke wel eens stelde, een millimeter kan het verschil uitmaken tussen absoluut geen smaak of hemelse smaak (zoiets zei hij, pin me niet vast op de exacte woorden). Waarom krijg ik uit sommige tanks geweldige smaak en uit andere niet terwijl ogenschijnlijk de builddecks, chambers, airflow, chimney etc gelijk zijn? 

De eerste Serpent vond ik geweldig, alle daarna niet. De kfmini3plus en de kf5mini geweldig, de kf4, kf5, prime een stuk minder. De Merlin en Boreas waren subliem, de andere Augvapes niet. De Dvarw haal ik fantastische smaak uit, de Berserker vind ik mat. De Skyline lukte me niet, alle smoks vond ik vlak. De Pocket en Doggy geweldig, de Siren2 en engines niet. Etc etc. En dan kan ik ook nog een rijtje rda's welles nietes opnoemen, maar je krijgt het idee. En anderen vinden alles misschien net weer andersom.

Hoe dan ook spreekt de hoogte van deze nieuwe Lite me erg aan, en ben ik erg benieuwd naar de smaak, die kunststof vensters zou ik ook zelfs voor lief nemen, net als bij de Dvarw.

Ja.....dat is ook zonder te proberen niet te zeggen, prijs is wel vriendelijker zelfs met een "Ice Long nog iets" om een grotere tank te krijgen. Hmm....we wachten het maar even af en kijken wat de eerste reviews laten zien. Max. airflow van 1.8mm is niet heel erg ruim maar genoeg voor een mtl natuurlijk.

Vind deze toch wel interessant en de Dvarw als de glazen tank uitkomt voor mtl.

Edited by Bert69

Qorax is een van de erg weinige YT reviewers die ik niet per se altijd wantrouw. Alleen stopt ie dan wel weer zijn eigen juice erin, dus ik weet niet precies wat er dan zo goed smaakt. Heb je die Dvarw nu nog steeds niet trouwens?

Ja.....dat is ook zonder te proberen niet te zeggen, prijs is wel vriendelijker zelfs met een "Ice Long nog iets" om een grotere tank te krijgen. Hmm....we wachten het maar even af en kijken wat de eerste reviews laten zien. Max. airflow van 1.8mm is niet heel erg ruim maar genoeg voor een mtl natuurlijk.

Vind deze toch wel interessant en de Dvarw als de glazen tank uitkomt voor mtl.

De glazen tank voor Dvarw werd gisteren aangekondigd door Peter via Facebook maar zal blijkbaar 23mm zijn op de 22mm basis.

Toch lelijk zo’n overgang als je het mij vraagt.

0cbd8125d2a4fd789907b275abc3f253.jpg&key=6c89fd191776fd3956eb1ad0b9c6d48dc19ce8dd4bb07bb432927d0aece7914d

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@Leo Bak, ik wacht even de definitieve versie van de glazen tank van de Dvarw af, als dit bekend is ga ik beslissen welke er komt of dat deze er uberhaupt komt 🤔

Ik kan deze nieuwe KF ook wel waarderen, ben alleen erg van de "losse trek" en ik weet niet of die 1.8mm het voor mij gaat doen. Heb de Ammit nu op een single 2mm staan en dat is eigenlijk precies goed voor mij.

Maar ik de simpliciteit van deze tank vind ik wel mooi, jammer dat deze niet met een Prime vergeleken wordt maar met de oude Lite van 2013.

Edited by Bert69

Serpent SMM glas schijnt ook te passen icm 18*1,5 ringen, zal het eens proberen binnenkort.

3.jpg