Jump to content
Maurice77

Vandy vape dual pulse!!! AUTO FIRE!!!

Recommended Posts

Goedenavond allen,

Ik heb vandaag een probleem gehad met mijn Vandy vape dual pulse squonk mod!!

Deze begon automatisch te vuren terwijl die netjes op tafel stond!!

Na wat research blijkt dat een toch wat regelmatig voorkomend iets te zijn van deze squonk mod. 

Dit schijnt ook te betekenen dat die hierbij ook is overleden. Beetje jammer als die net een maand oud is.

Iemand hier die dit ook heeft ervaren?

Voor de bezitters van deze mod, opletten dus! 

Vermoedelijk een verzopen board.

Liquid die in de vuurknop is geraakt en daar een sluiting heeft gemaakt.(meestal in de vuurknop)

Ik heb het met een predator voor gehad.

Een tweede identieke had het euvel niet.

Heb met behulp van een YouTube filmpje kunne oplossen.

Zou toch eerst garantie claimen voor je zelf wat zou ondernemen.

Heb het ook al vaker gelezen in Facebook groepen dat er regelmatig een Pulse Dual is met een autofire en defecte chipset, en dat Vandy Vape geen makkelijke fabrikant is om garantie te claimen.

Maar zowiezo eerst de verkoper van de mod contacteren en hopen dat hij het oplost en je een nieuwe mod geeft.

8 hours ago, Jim said:

Maar zowiezo eerst de verkoper van de mod contacteren en hopen dat hij het oplost en je een nieuwe mod geeft.

Ja, het euvel ligt een beetje bij, dat ik de mod via aliexpress bij vandy vape zelf heb gekocht. Dat gaat natuurlijk een lange weg worden en heb inderdaad al verschillende mensen gehoord die het niet voor elkaar hebben gekregen. Beetje vreemd wel, dus geen vandy vape meer voor mij in de toekomst.

Bedankt voor je reactie.

9 hours ago, Maurice77 said:

dus geen vandy vape meer voor mij in de toekomst.

Wel kort door de bocht. 

Zelf heb ik de 80w pulse en nooit problemen(ook daar staat genoeg over lekkages te lezen). Ik zou dan ook zo weer een vandyvape kopen👍

Via Ali kan je ook gewoon je beklag doen, zou het in ieder geval proberen. 

Doen ze er niks mee kan je hem nog altijd uit elkaar schroeven en kijken of je board nat is. 

Ik vind die auto fire verhalen wel vaak vaag. Je heb niks gelekt of geknoeid?

en als het aan de chip ligt zoals @Jim zegt, is er geen update die dat evt oplost?

Als het binnen de termijn valt kun je bij ali prima garantie claimen hoor, bij geen reactie van de verkoper (wel even een paar dagen de tijd geven) een geschil opstarten. Heb tot nu toe nog altijd gewoon garantiegevallen kunnen claimen (soms pas na het starten van een geschil) , duurt natuurlijk wel allemaal wat langer maar dat is nu eenmaal de consequentie van shoppen in china. Zou het in ieder geval gewoon proberen.

Edited by fxs81

5 minutes ago, Sebas said:

Wel kort door de bocht. 

Zelf heb ik de 80w pulse en nooit problemen(ook daar staat genoeg over lekkages te lezen). Ik zou dan ook zo weer een vandyvape kopen👍

Ja snap je reactie maar zag ineens zoveel verhalen voorbij komen ook over de 80w pulse over dat auto fire dat ik dacht, nou geen vv meer voor mij.

Is misschien een persoonlijk dingetje ook hoor, heb ik niet alleen met mods. 

Nee niks gelekt of geknoeid of oversquonkt. Zo sta ik lekker te dampen buiten en zo vliegt die ineens aan op tafel! 

5 minutes ago, fxs81 said:

Als het binnen de termijn valt kun je bij ali prima garantie claimen hoor, bij geen reactie van de verkoper (wel even een paar dagen de tijd geven)

Ga het even uitzoeken en wat mailen kijken wat het uit haalt en anders haal ik m uit elkaar.

Bedankt voor je bericht

7 minutes ago, Maurice77 said:

Is misschien een persoonlijk dingetje ook hoor, heb ik niet alleen met mods. 

Nee hoor, begrijp je wel. Ik heb redelijk hetzelfde maar ik denk iedereen. Bij een slechte ervaring ga je minder snel nog een keer iets van hetzelfde kopen😔

9 minutes ago, Maurice77 said:

niks gelekt of geknoeid of oversquonkt. Zo sta ik lekker te dampen buiten en zo vliegt die ineens aan op tafel! 

Zo vaag. Toch iets niet goed idd.

als het nog een keer gelijk filmen. 

Zelf ook iets gehad wat niet werkte via Ali. Bijna een week aan het berichten geweest want ze wilden alles...ALLES...op foto en of film. 

Uiteindelijk kon ik kiezen. Nieuw horloge(ging in dit geval dus om horloge) of geld terug. Denk dat alles bij elkaar 2 weken duurde maar lijkt me wel de moeite waard👍

28 minutes ago, Sebas said:

als het nog een keer gelijk filmen

Ja dat wás mijn idee ook gelijk maar hij blijft nu direct op slot staan (off) en krijg ik er niet uit 🤔

Als in uit en niet meer aan?

klinkt toch steeds meer als een fout in de software. 

Hij staat al een tijdje op Mn verlanglijstje en steeds de twijfel om wel of niet op kopen te klikken. 

Na dit verhaal wacht ik wel even op een update of versie 2😔

5 minutes ago, Sebas said:

Als in uit en niet meer aan?

klinkt toch steeds meer als een fout in de software

Kreeg m nu toch van zijn slot af. Zou dus eventueel een filmpje kunnen maken morgen als bewijs. Het lijkt nu ook of er wat liquid achter de fire button vandaan komt. Misschien een lekkage tussen de squonkbottle en de rda daar tussen zit de fire button natuurlijk. 

Anders morgen maar uit elkaar halen.

Misschien heb je hier wat aan?

als ik het zo lees lijkt er iets verkeerd gegaan te zijn bij de assemblage  lijn. 

En dus een bepaalde partij die dit doet. 

40162124033_e94bf3354f_b.jpg

34 minutes ago, Sebas said:

als ik het zo lees lijkt er iets verkeerd gegaan te zijn bij de assemblage  lijn. 

Ok ok ja dat kan ik meenemen in de mail ja. Thanks man!

Al wat wijzer?

hij staat bij mij nog steeds op Mn verlanglijstje maar de prijs is gestegen van €52 naar €76 😳

op Ali. Ik wacht dus maar even. 

Aardig wat recensies gelezen en daar kwam ook een paar keer de autofire probleem naar voren. 

Antwoord daar was ook: probleem met assemblage en full refund or replaced for new. 

Ze zeggen(vandyvape store op Ali) dat het met 1 partij was en een bekend probleem maar dat het nu opgelost is(daarom de prijsverhoging?? Geen idee)

maar ik heb er wel vertrouwen in, alleen niet in de prijs. Ik hou hem dus in de gaten want volgens mij is het nog steeds een mooie maat dual squonker

Dag , allen , heb de dual nu ook al meer dan een maand in mijn bezit en voor prestatie en gebruik vind ik hem top .Maar bij wij word het abnormaal heet aan het scherm en is al terug geweest naar de leverancier en volgens hun klopt mijn verhaal niet , ook zo in de winkel een zware discussie gehad over service en garantie , maar noppes ook nog op twee plaatsen vandy vape zelf gecontacteerd en komen dan af maak een foto en filmpje en laat ons zie , heb hen de vraag gesteld hoe ik warmte of eerder bij na over verhitting kan laten zien . intussen gebruik ik hem nog dagelijks en weet wel waar de fout zit namelijk aan de bedrading van het scherm naar de printplaat , daar er toch geen spraken is van garantie in deze wereld van vapen , heb ik hem al na een maand dan maar open gedraaid  en ik dit nu al de 3 de keer mee maak ik 3 jaar en  ook eenmaal toch het geluk gehad heb om mijn geld terug te krijgen daar het toen om een mod met problemen ging en na al de mod s in de winkel ( een stuk of 5 ) allen het zelfde deden toch nog de centjes terug .😓🙄

Ik gebruik hem nu ook alweer een tijdje en ik vind  hem heerlijk. Niet te groot, niet te zwaar en heet worden merk ik weinig van. Wel wat warmer bij intensief gebruik maar niet extreem. Ook de autofire problemen heb ik (gelukkig nog) niet ondervonden. Een kleine maand nu en 4000 puffs verder