Jump to content

Dryhit pod systeem


Recommended Posts

Ik heb zo'n ego aio pen die ik gebruik voor mij nicotine shots. Nu komt de vraag wat ik maar niet begrijp. Doe ik er kant en klare 20mg liquid shot in, dus fabrieks liquid niks aan de hand. Dit is trouwens 50/50 20mg liquid. Doe ik er eigen zelf gemaakte liquid in van 50/50 20mg dan is het na 4 hijsjes dryhit. Dit heb ik nu met 4 verschillende coils gehad, en blijf liever niet hiermee bezig. Ik heb nog een batch gemixt omdat ik bang was dat de verhouding toch niet klopte op één of andere manier, maar zelfde blijft. Ik gebruik dus 50/50 20mg liquid waar ik strawberry shisha van Inawera op 2% in heb gemixt. Kan dit door de aroma komen? Het is gelijk al proefbaar, al na 5 a 6 trekjes. Ik snap er helemaal niks meer van. Aangezien ik zelf nicotine salts heb, ben ik niet van plan om nicotine salts (kant en klare) te blijven kopen. Dat zou namelijk doodzonde zijn. Heeft iemand dit al eens mee gemaakt? 

Link to comment
Share on other sites

Ikzelf vind 50/50 met een beetje water bevredigender dan 70/30 zonder water. Hoog PG geeft me veel throathit en weinig damp. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik, toen ik op 70/30 zat, veel meer nic gebruikte die wellicht die throathit veroorzaakte. Probeer het eens uit, ben benieuwd.

Edited by Leo Bak
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zen Master Jay said:

 Heb op dit moment namelijk geen wodka meer. Wel een week oude slivovitsj maar dat is nu nog 84 procent. Damp dat liever niet. 

Waarom niet, ik gebruik zelf 88% Franse fruit moonshine :yeah hoe meert alkohol hoe beter :ja

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Precies, gewoon kraanwater nemen of een borrel halen bij de dichtstbijzijnde kroeg. 

 

Al dat andere water kun je overslaan. Het is dat @Cyber_Huub zich er nog niet mee heeft bemoeid, anders zou hij dan weer gesteld hebben dat je met een keer douchen meer kalk en mineralen inademt dan met een jaar dampen, en daarna zouden er nog wat leden demiwater verwarren met gedestilleerd water.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...